Complottheorieën aangaande 9/11

Wat is jouw politieke voorkeur, je kunt het hier kwijt!

Moderator: Moderators

Surrendered
Ervaren pen

Re: Complottheorieën aangaande 9/11

Bericht door Surrendered »

Official Story
19 kapers, aangestuurd door Osama Bin Laden, kaapten 4 passagierstoestellen en, terwijl ze het luchtverdedigingssysteem NORAD wisten te omzeilen, raakten 75% van hun doelen. Vervolgens stortten de Torens 1, 2 & 7 van het WTC in als een kaarthuis als gevolg van vuur. Terwijl het vliegtuig dat het Pentagon raakte ter plekke verdampt, net als het vliegtuig dat neerstortte in Shanksville. De 911 Commissie concludeerde dat er geen waarschuwingen voorafgaand aan deze terroristische aanslag waren, terwijl meervoudig falen bij de overheid een adequate verdediging onmogelijk maakte.

Pentagon
Hoe kan iemand met een vliegtuig van 55 ton, 38 meter breed en 13,5 meter hoog door deze hindernisbaan vliegen? http://i212.photobucket.com/albums/cc30 ... ationc.jpg

Voordat het vliegtuig het Pentagon raakte zou het een neergaand spiraal van 270 graden gemaakt hebben terwijl Hani Hanjour(piloot) bekend stond als een vreselijk piloot aan wie je nog geen klein vliegtuig toevertrouwde.

“Het interesseerde hem niet dat hij niet door de cursus heen kwam. Ik ben nog steeds verbaasd dat hij het Pentagon is ingevlogen… hij kon absoluut niet vliegen.” (medewerker van de vliegschool)

Geen stoel, geen bagage, geen lichamen. Niets dan baksteen en kalksteen(plus de motor). De officiële verklaring is dat de felle hitte van de kerosine het vliegtuig heeft verdampt. Vlucht 77 werd aangedreven door twee Rolls Royce turbines van staal- en titaniumlegeringen, die ieder 5,5 ton wogen. Het is wetenschappelijk onmogelijk om 11 ton staal en titanium te verdampen met kerosine.

Er is ons ook verteld dat de lichamen te identificeren waren ofwel door middel van vingerafdrukken ofwel door middel van DNA. Wat voor vuur verdampt aluminium en hoogwaardig staal maar tast menselijke lichamen niet aan?(David Ray Griffin)

Ik ben dichtbij geweest maar ik heb geen bewijs gezien dat er bij het Pentagon een vliegtuig is neergestort en de enige stukken die je ziet zijn te klein genoeg om op te pakken.(CNN verslaggever(live))

Al snel waren agenten bezig puin te ruimen en weg te brengen. Over het hele grasveld werd aarde en gravel gestort waardoor elk overgebleven gerechtelijk bewijs letterlijk bedekt werd. De opnames van de veiligheidscamera’s waarop te zien zou zijn wat werkelijk het Pentagon raakte zijn onmiddellijk in beslag genomen door de FBI. En zijn tot nu niet vrijgegeven door het ministerie van Justitie. (David Ray Griffin)

“Hotel employees sat watching the film in shock and horror several times before the FBI confiscated [it].”(Inside the Ring/Gertz file(09/21/01))

Als er een bewijs op de banden zou staan dat het Pentagon werkelijk door een 747 was geraakt zouden de meesten van ons aannemen dat de overheid ze zou vrijgeven(wat ze niet doen).

Groeten, Surrendered
"Kullu nefsun za'i gattu mevt"
Elke nafs zal de dood proeven.
Surrendered
Ervaren pen

Official Story
19 kapers, aangestuurd door Osama Bin Laden, kaapten 4 passagierstoestellen en, terwijl ze het luchtverdedigingssysteem NORAD wisten te omzeilen, raakten 75% van hun doelen. Vervolgens stortten de Torens 1, 2 & 7 van het WTC in als een kaarthuis als gevolg van vuur. Terwijl het vliegtuig dat het Pentagon raakte ter plekke verdampt, net als het vliegtuig dat neerstortte in Shanksville. De 911 Commissie concludeerde dat er geen waarschuwingen voorafgaand aan deze terroristische aanslag waren, terwijl meervoudig falen bij de overheid een adequate verdediging onmogelijk maakte.

Shanksville
Gesprek
“Het ziet er niet anders uit dan een gat in de grond.”

“Dat klopt. Van hieruit kon je alleen een grote groef in de grond en wat kapotte bomen zien. Er waren mensen aan het werk, ze liepen rond over het terrein, maar zover wij konden zien was er weinig van over.”

“Helemaal geen grote brokstukken?”
“Nee, geen enkele. Er was niets waaruit je kan opmaken dat hier een vliegtuig is neergestort.”

“It looked like somebody just dropped a bunch of metal out of the sky. It looked like someone took a scrap truck, dug a 10-foot ditch and dumped trash into it. I stopped being coroner after about 20 minutes, because there were no bodies there. I have not, to this day, seen a single drop of blood. Not a drop(Wally Miller, Somerset County Corener)”

Vergelijk dit: http://fakoamerica.typepad.com/photos/u ... _crash.jpg met dit: http://www.wtc-terrorattack.com/shankes ... ille16.JPG

?

Groeten, Surrendered
Surrendered
Ervaren pen

Official Story

De Torens 1, 2 & 7 van het WTC
De kaartenhuistheorie zegt dat het vuur, ondanks dat het staal niet smelt, wel heet genoeg wordt om de verdiepingen, die verzwakt waren toen de vliegtuigen insloegen, los te laten komen van de stalen steunpilaren, waarop een kettingreactie volgde.(David Ray Griffin)

Vanuit die theorie, de officiële theorie, zou je dus verwachten dat er een hoge stapel betonnen vloeren zou liggen en rechtop een kern van stalen steunpilaren. De torens waren gebouwd rondom een hart van 47 massief stalen steunpilaren(http://www.picassodreams.com/.a/6a00d83 ... 970b-800wi) . Als de vloeren daarvan los waren gebroken, zouden die steunpilaren nog zeker 300 meter de lucht in steken.(David Ray Griffin)

Het vliegtuig is niet door alle pilaren in de kern gegaan.(Dr. Steven Jones, physics professor,BYU)

We hebben de gebouwen ontworpen om rondom bestand te zijn tegen het effect van een inslag van een Boeing 707(volgeladen)(Les Robertson, WTC Structural engineer)

Waarschijnlijk kon het gebouw meerdere inslagen van vliegtuigen aan.(Frank A. Demartini, Manager WTC Construction)

Gesprek tussen een verslaggever en Aaron Swirsky:
“… dat het vliegtuig zo het gebouw in vloog.”(verslaggever)
“Ja, er recht doorheen.”(Aaron Swirsky, WTC Architect)

“Dus u zegt er bij het ontwerp rekening is gehouden met een dergelijke gat? En dat het zou blijven staan?”(verslaggever)

“Inderdaad.” (Aaron Swirsky, WTC Architect)

Als je bovenop het WTC een biljartbal zou laten vallen, vanaf de 110 de verdieping, zou die er, zonder enig weerstand, 8 tot 10 seconden over doen om de grond te raken. De twee torens stortten neer in vrije val. 180.000 ton staal dat versplinterd en buitenwaarts explodeerde over een afstand van 150 meter. Dat betekent dat er gemiddeld tien verdiepingen per seconde versplinterden.

Er is geen draaiboek waarin rekening gehouden wordt met een kaartenhuiseffect dat gebouwen laat instorten met de snelheid van een vrije val.

Wat kan zoiets veroorzaken? Wat kan zon massa verzetten? Explosieven. 47 enorme stalen pilaren, onderling verbonden in de kern. Hoe zorg je dat die breken en de kern verdwijnt? Het lijkt erop dat die pilaren zijn doorgesneden.(Dr. Steven Jones, physics professor,BYU)

We doen dit door de balk onder een hoek in te snijden. http://www.reopen911.info/News/wp-conte ... ched__.jpg

Een pilaar uit de kern van het WTC na de ramp: http://www.freedomsphoenix.com/Uploads/ ... c911_2.gif

Je ziet de “gesneden” vorm en het vloeien… of “gesmolten metaal”.
Ik begon een onderzoek naar da gesmolten metaal. Bij alle drie de gebouwen, in de rommel en kelderruimtes van de torens, en bij gebouw 7 werden stromen gesmolten metaal gevonden.(Dr. Steven Jones, physics professor,BYU)

Nog 6 weken daarna werden er in het puin temperaturen van boven de 1000⁰C gemeten. Zeker 250⁰C hoger dan de maximale temperatuur die kerosine kan bereiken.

Als je dan beneden komt zie je gesmolten metaal, het loopt over het spoor naar beneden. Alsof je bij de hoogovens bent. Zoals lava uit een vulkaan.(politie)

http://3.bp.blogspot.com/_T2gpIK0VzFw/T ... tsCred.jpg
Het werd drie, vier en vijf weken later nog gevonden. Hij zei dat er onder gebouw nummer 7 ook gesmolten metaal was gevonden.

Dus ik lees alle officiële verslagen, wat staat erin over gesmolten metaal? Niets. Ho eens even, dit is belangrijk bewijs. Hoe is het er gekomen? Termiet wordt zo heet dat het door metaal heen brandt, bijvoorbeeld door staal als een mes door boter. Er zit ijzer- en aluminiumoxide in en wordt als poeder ontstoken. Die grote wolken stof die we zagen… je kan je voorstellen wat er gebeurt als je grote hoeveelheden van deze chemicaliën samenvoegt. Door middel van onderzoek met een elektronenmicroscoop naar het gesmolten staal en de ijzerrijke deeltjes van het stof heb ik niet alleen de sporen gevonden van “termiet” maar ook, als gevolg van de hoge zwavelwaarde, sporen van “thermate”, een door de sloop industrie gepatenteerd explosief.(Dr. Steven Jones, physics professor,BYU)

Plassen van gesmolten metaal onder beide torens en onder gebouw 7. Gebouw 7 is niet eens geraakt door een vliegtuig.(Steven Jones)

Dat de meeste mensen niets weten over nummer 7 komt voornamelijk door de uitzonderlijke geheimzinnigheid rond het instorten ervan.

Dit was een torenflat van 47 verdiepingen. Het stortte in om 17:25. Er was geen vliegtuig tegenaan gevlogen. Er was maar op een paar verdiepingen brand, en we weten dat het gecontroleerd neergehaald is.(David Ray Griffin)

Bij een sloop gaat het precies zo, een vouw in het midden, voor dat het gebouw rechtstandig in vrije val naar beneden komt(http://img514.imageshack.us/img514/9425 ... p69414.png).

Eerst wordt een belangrijke steunpilaar opgeblazen waarna het gebouw op zichzelf valt. Bij gebouw 7 verraad de vouw dat de steunpilaren als eerst is opgeblazen. Zodat er aan de omliggende gebouwen geen schade ontstond(zie afbeelding).

Volgens de overheid zijn alle drie de gebouwen ingestort als gevolg van brand. Nog NOOIT is er door brand een stalen constructie ingestort(http://www.serendipity.li/wot/other_fir ... _fires.htm). De kenmerken van de instortingen van gebouwen 1, 2 en 7 van het WTC, zijn die van een gecontroleerd sloop.

Oh ja… had ik al verteld van de explosies in de kelders? Die plaatsvonden net voordat het eerste vliegtuig crashte?

Ons kantoor stond op niveau B-1. En terwijl ik om 8.46 met een chef stond te praten horen we plotseling – BOEM! De ontploffing was zo zwaar dat we omhoog werden geduwd. En het kwam van ondereren, uit de kelder, van tussen niveau B-2 en B-3. En toen ik net onder woorden probeerde te krijgen wat er was gebeurd – BOEM! Sloeg het vliegtuig in, in de bovenkant. (William Rodriguez, 20 year employee of the WTC)

Ik liep langs het laad- en losdek van het gebouw toen ik geraakt werd door een schokgolf waarvan de druk mij tegen de grond wierp en toen gebeurde alles tegelijk. Plotseling was er nog een zware ontploffing en kwamen alle systeemplafonds en lamparmaturen neer. Weet je, je gaat van WTC gebouw 1 naar WTC gebouw 2 en daar gebeurt het allemaal overnieuw een ander ontploffing die ons tegen de grond wierp… je kon het voelen tot in de kelder, muren stortten in op de mensen die daar bezig waren. Weet je, ik ken mensen die daar zijn omgekomen, of die uit de kelder zijn gekomen met gebroken benen, ik ken mensen die plastisch chirurgie (Philip Morelli, was in sub-basement 4 of the North Tower)

Groeten, Surrendered
Jinny

Bericht door Jinny »

Wat wil je bewijzen Sur?
Surrendered
Ervaren pen

Jin schreef:Wat wil je bewijzen Sur?
Dat wij worden bedrogen. En dat religies altijd al werd gebruikt voor macht.

Groeten, Surrendered
Jinny

Bericht door Jinny »

Dat laatste ben ik met je eens.
Dat we worden bedrogen geloof ik niet, ik heb het tweede vliegtuig toevallig life op tv binnen zien vliegen, zoals wel meer mensen.
Daarbij negeer je meer natrekbaar materiaal dan dat je met controversieel materiaal aankomt.
Ook jij leid aan een bot scheermes.
Surrendered
Ervaren pen

Jij hebt het live vanuit jou huis meegemaakt. Op tv. Philip Morelli was er live bij. Niet op tv. Hij heeft het echt gevoeld. Weet jij het beter of weet Philip Morelli het beter?

Groeten, Surrendered
Jinny

Bericht door Jinny »

Wat heeft de man ermee van doen?
Tegen zijn getuigenis (ik heb niet de moeite genomen om de linkjes door te spitten) staan honderden anderen.
Het is geen complot. punt.
Er zijn vliegtuigen gekaapt door mensen die zichzelf een goed moslim vonden en van mening waren dat ze er volgens de koran er goed aan deden deze vliegtuigen in de gebouwen te vliegen.
Dat is de oplossing die het meest recht doet aan de overgebleven brokstukken en feiten.
Scheermes weet je nog?
Surrendered
Ervaren pen

Ja, maar waarom staat er geen enkel arabisch naam op de lijst dan? Waarom leven er dan minstens 6 kapers? Waarom voelden zoveel mensen een groot explosie? Waarom geeft de FBI/CIA geen camerabeelden vrij van het Pentagon? Waarom zijn er geen grote brok stukken bij Shanksville? Als dit echt werd georganiseerd door Osama, waarom wist Osama dat als eerst niet? Waarom lijkt de Osama in het filmpje van de CIA niet op de Osama die iedereen kent? Waarom zijn er zoveel punten die niet worden uitgelegd? Waarom weet niemand iets over een Amerikaans Unie? Of een Aziatisch Unie? Waarom moet de Wereld uiteindelijk één unie worden?

Groeten, Surrendered
Jinny

Bericht door Jinny »

Sur, ik stop voorlopig even met deze scherts.
Ik kan mijn tijd beter gebruiken.
Ik zeg je alleen, lees de bijdragen in deze draad maar eens door.
Alles wat ik je nu zal gaan zeggen is namelijk een herhaling van zetten, het is allemaal al eens eerder in dit topic gezegd.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Lees regelmatig de eerste binnenkomer van de moslimjongen en leg deze naast de meest recente reacties. Kijk af en toe of hij wat bijleert danwel of hij bij wil leren.
Bij hem is het 2 keer erger dan nee, ik trek de enige mogelijke conclusie, hij is een leugenaar.
Wat ik al eerder heb geschreven, ook dit is een herhaling van zetten.
Met religieuzen is niet te praten, met kwakzalverijgelovigen ook niet, ook niet met complottheoristen.
Je mag zelf beredeneren of een combinatie van deze typen redelozen de zaak verbetert.
Verspil je energie niet aan onredelijken die toch elke informatie uit de realiteit ronduit weigeren.
Je hebt uiteindelijk de goede beslissing genomen alleen weer veel te laat.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Jinny

Bericht door Jinny »

Dan maar te laat Cluny, ik heb mijn irritatiegrens bereikt.
Ik ben wel wat gewend met bv Antoon types, maar je ziet aan de reactie van mij op Antoon dat de irritatiegrens daar veel korter bij ligt.

Complottheoristen hebben nu de JG grens bereikt bij mij.
collegavanerik
Superposter

Bericht door collegavanerik »

Surrendered schreef:Waarom geeft de FBI/CIA geen camerabeelden vrij van het Pentagon?
Kun je dat echt niet zelf verzinnen? :shock:
Wat zit in het pentagon?
Afbeelding Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

25 bladzijden. Is ondertussen alles besproken? Of gaan we in 2011 vrolijk verder met dit verhaal.
Ook hier geldt, geen echte animo dan gaat het verhaal dicht. Hoe denken jullie hierover?
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Het maakt niet uit.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Plaats reactie