Peter van Velzen schreef: ↑17 dec 2021 02:22beste mensen.
Dr discussie is sinds gisteren afgedwaalt van de ziekte en gaat alleen nog over de betrouwbaarheid van personen. Dat is niet het onderwerp. Het onderwerp is covid-19. Gelieve dáár wat over te zeggen en over hoe ze wel of niet bestreden moet worden en niet over personen. Als men dat tóch doet zal ik die berichten - van wie dan ook - in de prullebak kieperen, Wie daarvoer wil discusiëren doet dat verder maar in een ander onderwerp (je mag daar wel verwijzen naar wat er hier (helaas al te veel) al over gezegd is.
Zijn we toch weer afgedwaald naar de betrouwbaarheid van personen. Ik dacht dat deze berichten verwijderd zouden wordenMaria schreef: ↑22 dec 2021 08:03Door zijn onwetendheid over de gang van zaken en zijn persoonlijke onzekerheid daarover te profileren en zelfs mee te gaan in de twijfels van de vraagstellers, geeft hij signalen af tot meer scepsis,lost and not found yet! schreef: ↑21 dec 2021 22:46 Kwam deze vandaag meerdere malen tegen:
https://youtube.com/watch?v=ybRDpWMwq_8&feature=share
Iemand hier er een idee over? Of nemen ze bij de GGD iedereen aan?
Zie de reacties, hoe gemakkelijker zo iemand wordt geloofd vanwege zijn functie.
Niet om zijn deskundigheid over gegevens waarvoor hij is ingehuurd en wordt geraadpleegd, maar omdat mensen hun eigen negatieve twijfels en zelfs afweer uit onwetendheid nu bevestigd zien.
Maar goed op de inhoud. Het lijkt me vrij evident dat ze niet elke positive gaan controleren op het soort virus. Lijkt me een onhaalbaar en zeer kostbaar. Zal ongetwijfeld met steekproeven gebeuren.