ChaimNimsky schreef: ↑18 okt 2025 19:32
Mus schreef: ↑18 okt 2025 19:02
Ja,
dankzij jullie vuige en achterbakse natuur, ja ik zeg dat idd want dat is de ervaring met mensen van het lage statuur waar jij zo hoog van opgeeft, en daarbij de hulp en ondersteuning die jullie vanuit de verschillende buitenlanden hebben gekregen, hebben jullie dat gered.
De taal van verliezers
Vergeten dat niemand Israel toen écht wilde helpen, behalve een paar smokkelroutes en oud oorlogsmateriaal? Als ”ondersteuning uit het buitenland” betekent dat we gesaboteerd, geboycot en aangevallen werden, dan ja, die hulp was enorm.
We hebben vooral onszelf economisch en technologisch wereldwijd op de kaart gezet. Intellect en kwaliteit staan aan de basis van Israels hoogtechnologische bloeiende economie, een wereldberoemde landbouwsector, een indrukwekkend start-up-klimaat, sterke defensie-industrie, inlichtingendiensten en we zijn nu een grootmacht met kernwapens.
De grote mond van bullebakken die willen intimideren

. Ik ben nog een paar complimenteuze titeltjes vergeten, hier komen ze: notoire leugenaars die heel graag doen aan victimblaming, tot op het bot rascistisch en vol haat naar andere bevolkingsgroepen, e.d..
Het hele punt is dat bullebakken als de zionistische terreurstaat van hart eigenlijk angstige zwakke broeders zijn die denken dat intimidatie en geweld hen wel zal helpen, maar prik het misdadige ballonnetje door en er blijft niks over van die grote bek. Dan beginnen ze te jammeren dat ze toch zo zielig zijn want ze hebben zus of zo meegemaakt, blabla, en jullie, dit of dat, blablabla, alsof dat een goed excuus een ander volk - dat niks, maar dan ook niks, te maken heeft met jullie ellendige geschiedenis - tot op het bot te terroriseren alsof zij de oorzaak van jullie ellende waren. Met hoofdletters:” NEE, DAT IS GEEN GELDIG EXCUUS, EN DAT ZAL HET OOK
NOOIT WORDEN”, al menen jullie, met jullie door trauma gedeformeerde breinen, van wel, laat die gruwelijke waarheid eens ergens doordringen in die door trauma gedeformeerde breinen.
Wat dan vervolgens dus wel oké is; het opruimen van je eigen mentale shit voor je een grote bek mag hebben over anderen. Dus als je werkelijk iets goeds wilt doen ChaimNimsky, ga je die boodschap overdragen aan jezelf en jouw gemeenschap in plaats van op te scheppen over alle kwalijke zaken die jullie hebben bereikt over de ruggen van anderen.
Dit gehad hebbende:
Het is historisch pertinent onjuist dat jullie geboycot, gesaboteerd, of aangevallen werden door het buitenland. En al helemaal niet wanneer het gaat over de tijd na het illegale uitroepen van een eigen staat, waarvan verschillende landen niet wisten hoe snel zij die staat moesten erkennen, hulp stroomde toe op alle mogelijke wijzen. En voor die staat werd uitgeroepen werden jullie ook niet geboycot, gesaboteerd, of aangevallen met de bescherming van de Balfourverklaring in de hand. Dus dat zogenaamde boycotten en dat saboteren kunnen we sowieso al van tafel vegen mbt het buitenland, waar jullie die tactieken zelf juist wel toepaste door de gemaakt afspraken met de Britten te omzeilen.
Mbt tot die zgn aanvallen, waar je het over hebt! Dat noemen wij verzet, wat een internationaal mensenrecht is, tegen een uitermate agressieve, egocentrische, van een volstrekt lotje getikte, bezetter, en dan ben ik nog vriendelijk in mijn bewoordingen, die weinig goeds in petto had voor de oorspronkelijke, niet Joodse, inwoners van Palestina, getuige de geschiedenis…..
En ondertussen, ChanimNimsky, bewijs je hier op dit forum toch minstens een paar van de door mij aangegeven complimenteuze titels. Het benoemen ervan noemen wij een confrontatie met de werkelijkheid. Een werkelijkheid die door jou, in het kader van zelfbehoud, natuurlijk rustig ontkent mag blijven worden, daar hebben we alle begrip voor, dat snap je….

Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.