Nieuwe ontwikkelingen in het Midden Oosten

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

Gerard R.
Superposter

Re: Nieuwe ontwikkelingen in het Midden Oosten

Bericht door Gerard R. »

Onvolledige quote ChaimNimsky. 🙂
Blijkbaar had ik er wat bij geschreven toen jij de quote had gemaakt en commentaar schreef.
** Gedenk immer ons doel op 't schip naar nergens en heb engelen-geduld, begrip en compassie... **
lost and not found yet!
Bevlogen

Bericht door lost and not found yet! »

dikkemick schreef: 20 okt 2025 20:24 ALS je meent dat je mensen van huis en haard moet kunnen verdrijven
DAN zie je die ander als inferieur.

Zulks lijkt me enorm evident.
Dat is toch de doelstelling van Hamas, die 7 oktober willen blijven verhalen? Wat begrijp JIJ daar niet aan?
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
lost and not found yet!
Bevlogen

En waar zijn de rode lijn demonstraties van de studenten van de Nederlandse universiteiten tegen Hamas die hun eigen burgers vermoorden omdat ze volgens Hamas samenwerken met Israël? Waar blijven de vernielingen van de universiteiten omdat de Gazanen nog steeds zo onnoemelijk leed wordt aangedaan door Hamas? Zo blijkt weer, niemand geeft ook maar een fuck om Gazanen! Anti Israël is in dus doen we dat maar! Het worden hierdoor zelfs nutteloze idioten, met op beide woorden de nadruk! Wat domheid betreft slaat dit alles! Hamas verheerlijken terwijl Hamas degenen waar je voor opkomt uitroeit! Daar is zelfs een mongool nog slim bij!
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
TIBERIUS CLAUDIUS
Superposter

Bericht door TIBERIUS CLAUDIUS »

lost and not found yet! schreef: 21 okt 2025 23:38 En waar zijn de rode lijn demonstraties van de studenten van de Nederlandse universiteiten tegen Hamas die hun eigen burgers vermoorden omdat ze volgens Hamas samenwerken met Israël? Waar blijven de vernielingen van de universiteiten omdat de Gazanen nog steeds zo onnoemelijk leed wordt aangedaan door Hamas? Zo blijkt weer, niemand geeft ook maar een fuck om Gazanen! Anti Israël is in dus doen we dat maar! Het worden hierdoor zelfs nutteloze idioten, met op beide woorden de nadruk! Wat domheid betreft slaat dit alles! Hamas verheerlijken terwijl Hamas degenen waar je voor opkomt uitroeit! Daar is zelfs een mongool nog slim bij!
Mij lijkt het dat jij zo'n Zio-Nazistische mongool bent.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
lost and not found yet!
Bevlogen

TIBERIUS CLAUDIUS schreef: 21 okt 2025 23:42
lost and not found yet! schreef: 21 okt 2025 23:38 En waar zijn de rode lijn demonstraties van de studenten van de Nederlandse universiteiten tegen Hamas die hun eigen burgers vermoorden omdat ze volgens Hamas samenwerken met Israël? Waar blijven de vernielingen van de universiteiten omdat de Gazanen nog steeds zo onnoemelijk leed wordt aangedaan door Hamas? Zo blijkt weer, niemand geeft ook maar een fuck om Gazanen! Anti Israël is in dus doen we dat maar! Het worden hierdoor zelfs nutteloze idioten, met op beide woorden de nadruk! Wat domheid betreft slaat dit alles! Hamas verheerlijken terwijl Hamas degenen waar je voor opkomt uitroeit! Daar is zelfs een mongool nog slim bij!
Je reactie zegt weer ronduit genoeg over je verstandelijke vermogens! Been there, seen it, done that! Dag hersenloze mongool! Ohhh, sorry, hersenloze mongool is wel heel dubbel!

Ps, ga jij in de komende 2 jaar ook leren om echt inhoudelijk op mijn posts in te gaan of heb je de voorkeur om een mongool zonder hersens te blijven? Wel normaal eigenlijk, inhoudelijke reacties door een mongool zijn gewoon onmogelijk!
We will dance again!
lost and not found yet!
Bevlogen

Ps, vermoord Hamas hun eigen Gazanen niet? Nogmaals, bewijs eens wat er NIET klopt aan mijn post! Ik denk dat Gazanen beter af zijn met de IDF dan met Hamas! Of denk jij dat dat andersom is? Ben benieuwd!

Ps2, laat eens weten wat jouw oplossing zou kunnen zijn! Hoe zie jij het Midden-Oosten in de komende 5 jaar?
We will dance again!
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

gerard_m schreef: 21 okt 2025 22:07
dikkemick schreef: 20 okt 2025 21:37 Gerard-m

Kijk naar de geschiedenis.
Kijk naar Palestijnen
Kijk naar Joden en Israeliers.

Kijk naar "successen" en overlevingskansen. Successen waarover hier zoveel en zo hard gekwijld wordt.
Zijn dat generalisaties?
De generaliserende beweringen over " de" zionisten zouden echt iets beter onderbouwd moeten worden, dan dit.

als je naar de geschiedenis kijkt, hebben bijvoorbeeld moslims of communisten extreem veel meer slachtoffers gemaakt dan zionisten.

Mogen we dus elk generaliserende etiket op ze plakken?
Wat een boude bewering. Schaar ik Netanyahu en co even onder de zionisten. IDF dat altijd meekijkt bij veroveringen oo de Westoever ook.

Dagelijkse sterftecijfer Gaza hoogste van alle conflicten in... https://share.google/evCDwMZoKncQbCQKf

Het Israëlisch leger doodt sinds de oorlog met Hamas op 7 oktober afgelopen jaar losbarstte gemiddeld 250 Palestijnen per dag in Gaza. In geen enkel gewapend conflict van de afgelopen tijd stierven op een dag zoveel mensen.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

ChaimNimsky schreef: 21 okt 2025 22:21 .... Ze hebben eieren voor hun geld gekozen en Israel heeft daarmee alle oorlogdoelen gehaald.
Dan was het oorlogsdoel zoveel mogelijk slachtoffers in de 21e eeuw maken en dat is ze gelukt! Zie de link hierboven. Hamas is niet uit te roeien. De haat jegens Israël is nu wereldwijd juist gevoed.
Ik had een hekel aan het regime, nu haat ik het met iedere sociaal humane vezel uit mijn lijf.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

lost and not found yet! schreef: 21 okt 2025 23:26
dikkemick schreef: 20 okt 2025 20:24 ALS je meent dat je mensen van huis en haard moet kunnen verdrijven
DAN zie je die ander als inferieur.

Zulks lijkt me enorm evident.
Dat is toch de doelstelling van Hamas, die 7 oktober willen blijven verhalen? Wat begrijp JIJ daar niet aan?
Zionisme is niet de doelstelling van Hamas.
Einstein/Mick
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Fulmineer niet zo.
Anti Israël indeed. Zie de link hierboven en hieronder.
https://www.oxfamnovib.nl/persberichten ... 21ste-eeuw
Einstein/Mick
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

lost and not found yet! schreef: 21 okt 2025 23:38 En waar zijn de rode lijn demonstraties van de studenten van de Nederlandse universiteiten tegen Hamas die hun eigen burgers vermoorden omdat ze volgens Hamas samenwerken met Israël? Waar blijven de vernielingen van de universiteiten omdat de Gazanen nog steeds zo onnoemelijk leed wordt aangedaan door Hamas? Zo blijkt weer, niemand geeft ook maar een fuck om Gazanen!
Wat een aperte waanzin is deze reactie.
Iedereen hier en bijna iedereen over de hele wereld keurt Hamas af. Dus ook het doden door Hamas van Gazanen.
Velen begrijpen de totale weerstand van Gazanen (en Hamas) tegen Zionistisch extreem rechts Israël. En daar wordt tegen geprotesteerd! Tegen onderdrukking, zionisme, kolonisatie en verwoesting.
Niet meer dan logisch toch?
Einstein/Mick
TIBERIUS CLAUDIUS
Superposter

Bericht door TIBERIUS CLAUDIUS »

lost and not found yet! schreef: 21 okt 2025 23:48
Je reactie zegt weer ronduit genoeg over je verstandelijke vermogens! Been there, seen it, done that! Dag hersenloze mongool! Ohhh, sorry, hersenloze mongool is wel heel dubbel!

Ps, ga jij in de komende 2 jaar ook leren om echt inhoudelijk op mijn posts in te gaan of heb je de voorkeur om een mongool zonder hersens te blijven? Wel normaal eigenlijk, inhoudelijke reacties door een mongool zijn gewoon onmogelijk!
Gemeld.
Met tegenzin want daar houd ik niet van, maar nu ben je toch echt te ver gegaan.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
ChaimNimsky
Superposter

Bericht door ChaimNimsky »

dikkemick schreef: 22 okt 2025 06:29
ChaimNimsky schreef: 21 okt 2025 22:21 .... Ze hebben eieren voor hun geld gekozen en Israel heeft daarmee alle oorlogdoelen gehaald.
Dan was het oorlogsdoel zoveel mogelijk slachtoffers in de 21e eeuw maken en dat is ze gelukt!
Israel heeft alle oorlogsdoelen gehaald: Hezbollah is gedecimeerd en over de Litani-rivier teruggedreven, Syrië is gevallen, Israel heeft de gehele Syrische luchtmacht en marine vernietigd, plus een zeer groot deel van de landmacht en Syrië is voor Israel geen gevaar meer. Iran is niet meer verbonden met het verslagen Hezbollah en is nu machteloos, zonder luchtverdediging of noemenswaardige tegenstand, de gijzelaars terug, en Hamas bestaat effectief niet meer, heeft eieren voor het geld gekozen en is akkoord gegaan met het Trump-plan de gijzelaars te overhandigen, de wapens in te leveren, zich over te geven en plaats te maken voor de regering Blair-Trump.

Sinds het uitbreken van de oorlog zijn de handelsrelaties tussen Israel en het Westen, evenals tussen Israel en de landen van de Abraham-akkoorden – met name de Verenigde Arabische Emiraten, Jordanië, Egypte, Bahrein en Marokko – aanzienlijk versterkt. Inmiddels komt nog meer uitbreiding in zicht: Saoedi-Arabië, Oman, Mauritanië en mogelijk ook Indonesië, dat van plan zou zijn 20.000 man naar Gaza te sturen om te voorkomen dat er ooit opnieuw een beweging als Hamas opstaat.

Het protesterende volk heeft geen enkele invloed gehad op substantiële beslissingen -- integendeel: er zijn slechts symbolische maatregelen genomen om het publiek tevreden te houden, terwijl de economische banden juist zijn aangehaald.
Hamas is niet uit te roeien.
Jawel, ze zouden reeds zijn uitgeroeid indien ze op het allerlaatst geen eieren voor hun geld hadden gekozen. Ze waren volledig afgesneden van wapentoevoer, van serieuze weerstand van hen was allang geen sprake meer, ze waren omsingeld in het laatste piepkleine stukje Gaza Stad en hadden alle ervaren strijders reeds een tijd terug verloren.
De haat jegens Israël is nu wereldwijd juist gevoed.
Dat werkt Israel alleen maar in de kaart, aangezien Israel graag de Joden wereldwijd naar Israel ziet komen -- dat is zelfs een mitswe: een goede daad. En ook dat zal ten koste gaan van de Palestijnen.
Ik had een hekel aan het regime, nu haat ik het met iedere sociaal humane vezel uit mijn lijf.
De haat van de vijand zingt haar eigen melodie -- het lied van een verloren gevecht. En ik dans er glimlachend op verder. ♪ ♫ ♬
Zionist
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Bovenstaande 2 laatste euforische uitspraken van Nimsky gemeld. Bijna een oproep nog meer Palestijnen te verdrijven, verminken, vermoorden alwaar dan op wordt gezongen en gedanst.

Totaal abject, inhumaan en asociaal. Dit is omgekeerd antisemitisme en dat wordt hopelijk niet getolereerd!

Schaam je kapot
Laatst gewijzigd door dikkemick op 22 okt 2025 12:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Einstein/Mick
Maria
Moderator

Bericht door Maria »

TIBERIUS CLAUDIUS schreef: 22 okt 2025 09:20
lost and not found yet! schreef: 21 okt 2025 23:48

Gemeld.
Met tegenzin want daar houd ik niet van, maar nu ben je toch echt te ver gegaan.
Wie begon er met dat smakeloos schelden op de persoon van een medeforummer?
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Plaats reactie