Verbannen van Ontdek Islam?

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

petals
Ervaren pen

Re: Verbannen van Ontdek Islam?

Bericht door petals »

Abdul Jabbar van de Ven met alle respect voor de man maar hij heeft een beetje een steek los... ik zeg niet graag dit soort dingen over iemand maar de dingen die hij zegt... ongelofelijk! En zoals je zegt, hij komt er mee weg, er zijn een paar mensen die hem af en toe terugfluiten maar hij is echt ontzettend discriminerend, hij ziet het zelf alleen als gerechtvaardigd omdat het vanuit het geloof komt. Uiteraard ziet het OI beheer het daarom door de vingers. Ik had met hem een keer een discussie, het was in een topic over de islam is niet racistisch want kijk maar alle mensen kunnen de islam binnentreden. Ik antwoordde iets in de trant van jij discrimineert dan naar jouw eigen normen wel niet naar kleur, maar wel naar gelovige / ongelovige, waarbij je de laatsten vervloekt (is overigens toegestaan en zelfs gewenst door Allah, kwam ik ook pas recent achter, ik werd er altijd heel boos om). Dat vond hij absoluut gerechtvaardigd, maar blaast enorm hard van de toren als iemand ook maar een vingertje uitsteekt naar een moslim dat zou kunnen wijzen op discriminatie.
Juan
Forum fan

Bericht door Juan »

Hij kan trouwens ook rekenen op een bende gillende groupies op OI die het voor 'm opnemen als je een vinger naar 'm uitsteekt. Best wel vermakelijk.
Jinny

Bericht door Jinny »

Kenmerk he.
Iedereen is gelijk maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen. :D
Skepke
Forum fan

Bericht door Skepke »

Jim schreef:Dat is het gevolg van een stringente moderatie om het eigen nest schoon te houden.
Dan hou je napraters en slijmballen over.
Als je dan ook nog het meelezen van buitenaf blokkeert dan komt er ook geen vers bloed meer, hetgeen ik niet erg vind, na mijn publicatie van de NL schoolproxy's hier kon er ook geen schoolkind meer op die site komen.
Prima.
Het enige risico is dat het nu intern radicaliseert.
Maar daar heeft de AIVD wel weer een maniertje op. :D

Maar goed, we blijven lachen.
Ik ben er ook 'n tijdje geleden gebanned, en geraak er nu zelfs niet meer binnen om passief te lezen.
Nu vrees ik, inderdaad, ook dat het daar zal 'radicaliseren'.
Een post over bv. "aardbevingen ontstaan door de ondeugdzame kleding van vrouwen" zal niet meer (door de enkelen die er over hersenen beschikten) op hoongelach onthaald worden.
Om nog maar over hun eigen ideeën i.v.m. de evolutietheorie te zwijgen (een muis kan toch geen geboorte geven aan een kameel? Dus het klopt niet.)

Is Simon Magus er nog actief / niet gebanned ?
gerard_m
Superposter

Bericht door gerard_m »

Vrees voor radicaliseren op OI is zoiets als bang zijn dat er olie gaat lekken in de golf van Mexico. Het willekeurig bannen van andersdenkenden en omgekeerd de houding t.o.v. mensen als Abdul Jabbar, laat zien hoe daar gedacht wordt. Ik denk niet dat het veel erger wordt als wij er niet meer schrijven.

Inderdaad, sommigen zijn er meer gelijk dan anderen... Maar dit is ook waar de koran mee volstaat, de moslim is beter dan de niet-moslim. Het is niet zo vreemd dat men zich dan ook zo gaat gedragen. Abdul Jabbar draagt slechts in strikte vorm uit wat zijn geschriften hem leren (ook al kreeg ik altijd sterk de indruk dat hij erg geniet van zijn groupies).
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)
Jinny

Bericht door Jinny »

Ach, zolang ze daar bezig zijn worden ze wel gevolgd.
Ik kan me niet voorstellen dat de AIVD daar geen account heeft.
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

Jim schreef:Ach, zolang ze daar bezig zijn worden ze wel gevolgd.
Ik kan me niet voorstellen dat de AIVD daar geen account heeft.
Als die zoiets al nodig hebben.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Vilaine
Bevlogen

Bericht door Vilaine »

Simon magus en Knutselsmurf zijn nog actief.
Verder een paar nieuwe niet-moslims, maar geen idee hoe lang die het zullen volhouden.

Simon magus en Knutselsmurf geven fraai weerwerk in logica, maar vermijden controversiële geloofsonderwerpen, Mogelijk houden ze het daarom zo lang uit.
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
Jinny

Bericht door Jinny »

Wat is dan de lol?
Een beetje freeweehlen.
Ik post op een christelijk forum en schuw de controverse ook niet.
Maar door ieder verder in zijn waarde te laten post ik er nog steeds onder mijn eerste naam.

Een heel verschil met de dictatortjes van OI.
Samsa
Bevlogen

Bericht door Samsa »

De AIVD op Ontdek islam? Sinds wanneer steken die tijd in het online volgen van verwarde huisvrouwen die de hele dag thuis hangen om zich af te vragen hoe ze hun kind toch maar godsvrees kunnen bijbrengen, chronisch zieken die aanspraak missen in het echte leven, een handjevol bekeerde pubers die nog bij mama wonen maar wel fantasien koesteren over een eigen staat .. en wat is er verder nog voor volk te vinden daar.. een paar blikken Turkse HBO systeembeheerders met grootheidswaan?

Jilles van de Ven, ach ja.
Afbeelding
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

Samsa schreef: Afbeelding
:lol: :lol: :lol:
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Jinny

Bericht door Jinny »

Arm varken.....

Ik mag toch aannemen dat de AIVD gewoon een scanner heeft meelopen die op wat kenwoorden selecteert.
Zo ongeveer maar dan zonder kenwoorden deden ze het in de eather ook vroegah.
kiks
Bevlogen

Bericht door kiks »

Kennelijk hebben ze het forum voor passanten afgeschermd. Je moet sinds kort eerst inloggen om mee te lezen.

Groet

kiks
Kabouters bestaan niet, maar ze hebben wel rode puntmutsjes.
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
The Prophet
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door The Prophet »

Bom. Al Quaeda. CIA. Israel. Mohammed. Islam. Geert Wilders. Terrorist. World Trade Center. Allah Al-Akhbar. Adolf Hitler. Karl Marx. Osama Bin Laden. Kafir. Barack Obama. Tsjetsjenie. Somalie. Iran. Irak. Aanslag. Dood. Moord. AK 47. Lee Harvey Oswald. Gerard Joling.

Zo, ik denk dat FT nu ook wel aandacht van de AIVD heeft.
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark
Samsa
Bevlogen

Bericht door Samsa »

The Prophet schreef:Bom. Al Quaeda. CIA. Israel. Mohammed. Islam. Geert Wilders. Terrorist. World Trade Center. Allah Al-Akhbar. Adolf Hitler. Karl Marx. Osama Bin Laden. Kafir. Barack Obama. Tsjetsjenie. Somalie. Iran. Irak. Aanslag. Dood. Moord. AK 47. Lee Harvey Oswald. Gerard Joling.

Zo, ik denk dat FT nu ook wel aandacht van de AIVD heeft.
Veel te weinig spelfouten om als risico gezien te worden. Je moet je bedenken dat de echte radicaal al schuimbekkend zit te typen en daarbij meer toetsen raakt dan nodig (radicaalruis) :P
Plaats reactie