inferno no!!
Moderator: Moderators
-
gerdatolsteyn
Re: inferno no!!
hallo liberale vrienden,
nee, neen. ik heb jullie zeker niet mijn
rug toe gekeerd. Onze film trekt de meer
aandacht dan wij aankunnen.
Wees u gerust?
we zullen veel vragen voor u beantwoorden.
zoals jullie soort denkers dat prettig vinden .
we gaan nu heel even de aandacht weer opdelen.
Wees u gerust?
Nu is het net alsof het toetsenbord aan mijn vingers plakt..gerdatolsteyn schreef:hallo liberale vrienden,
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
gerdatolsteyn schreef:hallo liberale vrienden,
Wees u gerust?
Weet niet of het geoorloofd, of zelfs wenselijk is, maar ik wil het Gerda
makkelijk maken door de vragen samen te vatten.
1. Wil je aub niet dichten, maar gewone schrijftaal gebruiken?
2. Begrijp je dat boekverbranding nare associaties kan oproepen, gezien het verleden?
3. Begrijp je ook dat we luisteren, kijken (naar je filmpje), maar dat we dan de dialoog met je willen aangaan? Wat billijkt deze verbranding? Waar ligt je grens? Wat is je boodschap?
4. Ben je bereid “volwassen geloof” te lezen? Heb je overigens ZELF het boek, dat je nu verbrand hebt, gelezen?
5. Stel(!!!) wij verbranden een bijbel? Hoe zou je dat vinden? Zou het zin hebben denk je? Vind je dat wij ons meer moeten houden aan wat er in de bijbel geschreven staat? Denk je dat de wereld er beter uit zal gaan zien als we naar bijbelse normen en waarden gaan leven?
6. Wat ik me persoonlijk afvraag: Waarom moet ik respect hebben voor iemand die uit religieuze overtuiging d.m.v. een controversieel, voor-middeleeuws mythisch boek dat vol tegenstrijdigheden, fouten en plagiaat staat, ons d.m.v. literatuurverbranding blijkbaar iets duidelijk wil maken? Zeg gewoon wat je wil zeggen. Als je ons wil bekeren tot welke van de 4000 geesten dan ook, geef de reden. Overtuig ons met theorieën, feiten en bewijzen.
Dank.
Groetjes,
Elvis
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
- Dat beloof ik
- Bevlogen
Beste godvrezende vriendin,gerdatolsteyn schreef: zoals jullie soort denkers dat prettig vinden
Ik word getriggerd door deze zin.
Wat is in jouw ogen het verschil tussen jouw soort van denken en "ons soort denkers?"
Denken is niets meer of minder dan een nauurkundig proces in de hersenen en technisch gezien verloopt dat bij jou precies hetzelfde als bij mij.
“Mr. Spock, do you have a theory?”
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
Jullie soort? Blijkbaar is een ft forumlid een andere specimengerdatolsteyn schreef: we zullen veel vragen voor u beantwoorden.
Aan de andere kant vind ik dat wel een geruststelling.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Fijn dat je nog niet in het brandwondencentrum ligt. Heb je de adviezen mbt de veiligheid al gelezen. Wat ik me wel afvraag waarom niet wat meer boeken. Is dat vanwege de kosten? Eerst lezen en daarna in de fik.gerdatolsteyn schreef:hallo liberale vrienden,
Wees u gerust?
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
"Wij...."
You're all individuals!
YES! WE'RE ALL INDIVIDUALS!
I'm not
Ssshhh!
You're all individuals!
YES! WE'RE ALL INDIVIDUALS!
I'm not
Ssshhh!
Worf: I prefer Klingon beliefs.
Kira: I suppose your gods aren't as cryptic as ours.
Worf: Our gods are dead. Ancient Klingon warriors slew them a millennia ago. They were more trouble then they were worth.
Worf: Our gods are dead. Ancient Klingon warriors slew them a millennia ago. They were more trouble then they were worth.
-
Krautsjo
Ik ben niet liberaal en ik ben niet je vriend, sorry maar dat bepaal ik liever zelf.hallo liberale vrienden
Wat is het probleem ?Nee, neen. ik heb jullie zeker niet mijn
Rust zal het niet geven denk ik, alleen maar aanleiding voor nog meer van dit soort fratsen. Het is al erg genoeg dat hier uberhaupt aandacht aan besteed wordt.Wees u gerust?
Ik ben een voorstander van een cordon sanitair vanwege de mentale hygiëne .
- Blackadder
- Ervaren pen
Ik heb de avonturen van mevrouw Trolsteyn nu op 3 of 4 verschillende sites gevolgd en ik kan het heugelijke feit melden dat op deze plek verreweg de beste reacties gegeven worden.
Ik vraag me wel af hoe Gerda 1080 filmpjes weet te produceren op een monitor met 320x240 resolutie.... (de reden die ze opgeeft voor haar proza in versvorm)
Ik vraag me wel af hoe Gerda 1080 filmpjes weet te produceren op een monitor met 320x240 resolutie.... (de reden die ze opgeeft voor haar proza in versvorm)
May the Lord hate you and all your kind, may you be turned orange in hue, and may your head fall off at an awkward moment.'
Dit is nou wel iets wat het prima zou doen op het Pownieuws
Ik vraag me af hoe mevrouw Tolsteyn (en die naam komt niet voor in het nederlands namenregister, kunt u dat uitleggen?) denkt over ons Freethinkers....
Ik vraag me af hoe mevrouw Tolsteyn (en die naam komt niet voor in het nederlands namenregister, kunt u dat uitleggen?) denkt over ons Freethinkers....
Da's niet zo moeilijk, want filmpjes produceer je niet op een monitor, maar op een computer.Blackadder schreef:Ik vraag me wel af hoe Gerda 1080 filmpjes weet te produceren op een monitor met 320x240 resolutie.... (de reden die ze opgeeft voor haar proza in versvorm)
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
Wat had u verwacht? Wat wilde u hiermee bereiken? Ik neem aan dat u een zo groot mogelijk publiek wilde bereiken, dus drukte valt niet uit te sluiten.gerdatolsteyn schreef:hallo liberale vrienden,
Ik ben altijd gerust, ik geniet van uw filmpjes. Ik hoop niet dat uw hoest aan het einde een blijvende hoest was?gerdatolsteyn schreef: Wees u gerust?
Ons soort denkers... Het klinkt alsof wij een compleet ander ras zijn.gerdatolsteyn schreef: we zullen veel vragen voor u beantwoorden.
Tsja, ik denk dat dit gewoon een kwestie is van onderschatting. Of nog steeds een prachtige hoax.gerdatolsteyn schreef: we gaan nu heel even de aandacht weer opdelen.
Christengek!
Een christentrol voeren, moet kunnen.
Een christentrol voeren, moet kunnen.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
beste 'Gerda', kan je nou eens verklaren waarom je naam niet voorkomt in het Nederlandse namenregister?
bij voorbaat dank...
bij voorbaat dank...
Grappig en tegelijk in en in triest dat groepje.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.