PVV en extreem rechts....

Wat is jouw politieke voorkeur, je kunt het hier kwijt!

Moderator: Moderators

Peter van Velzen
Site Admin

Re: PVV en extreem rechts....

Bericht door Peter van Velzen »

Fish schreef:Wilders was vanavond op TV in de tijd voor politieke partijen.
Als we uit de EU gaan kunnen de belastingen omlaag en gaat ieder gezin er 10.000 € op vooruit (per jaar), oreerde hij?
Ik zie niet in dat het verlaten van de EU leidt tot verhoging van bijstandsuitkeringen en minimumloon . . . .
Resultaten uit het verleden zijn geen garanties voor de toekomst, maar tot nu toe heeft de Unie ons geen windeieren gelegd.
Ik wens u alle goeds
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Cluny schreef:CIDI hekelt samenwerken PVV met extreem rechts.
Glijdende schaal

„Het is verontrustend dat Wilders als een blad aan een boom is omgedraaid”, vindt CIDI-directeur Esther Voet. „Altijd heeft hij gezegd niet met extreemrechts in zee te gaan, maar dat gebeurt nu toch. Het is een glijdende schaal”, constateert Voet. De FPÖ, opgericht door oud-SS’ers, wentelt zich nog ’in het bruine verleden’, aldus Voet. „Zij zijn echt nog niet in het reine gekomen met het verleden. In Oostenrijk is de situatie echt heel anders dan in Duitsland. Joden hebben helemaal niets goeds te verwachten van de FPÖ”, zegt ze.
.
Heb ik al eens geschreven dat Wilders een sukkel is?
Wilders: leiders Front National en FPÖ deugen.
Foute figuren

Het waren ook 'de foute figuren' waarom beoogd Europees lijsttrekker Lucas Hartong de PVV de rug toekeerde. Hartong keek met lede ogen toe hoe Wilders de samenwerking aanging met deze omstreden partijen die 'neonazi's en dat soort mensen' tot hun achterban mogen rekenen.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Dit laatste nieuws over de PVV en meneer Wilders is best wel interessant.
Leuk is anders natuurlijk, maar dit artikeltje in de Elsevier geeft heel veel stof om te overdenken.
Ik nodig iedereen uit om dat vooral zelf en onafhankelijk van andermans mening te doen en ook zelf onderzoek te gaan doen naar die andere Europese partijen.
Elsevier: Le Pen en Wilders gaan alsnog Europese fractie vormen.
.
Afbeelding
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Jabba de Hut
Forum fan

Bericht door Jabba de Hut »

Cluny schreef:Dit laatste nieuws over de PVV en meneer Wilders is best wel interessant.
..
Ik nodig iedereen uit om dat vooral zelf en onafhankelijk van andermans mening te doen en ook zelf onderzoek te gaan doen naar die andere Europese partijen.

Politiek extreem rechts is niet wat het is geweest. Ik denk dat eerder de rechtse partijen zijn gedraaid naar een nieuwe route. Het is veel meer anti-islam, anti EU, anti import etc.
Als pappie Le Pen samen was gegaan dan was anders geweest. Maar die tijden zijn niet meer.
De vijanden van de echte geleerde foute en gevaarlijke extreem rechtsen zijn nog altijd in de eerste plaats de joden daarna volgt er een groot groot gat en dan komen pas de andere onderwerpen.
Totaal quote incl. de foto en link ingekort naar de essentie. Maria
Plaats reactie