Ik ben blij, dat tenminste nog iemand naar een wolk kijkt. Ik heb een pb gekregen, dat ik moet oppassen met wat ik hier schrijf, want er zijn al "mensen ondergedoken" om hun ideeën. Vandaar dat mijn avatar weg is, mijn profiel is versoberd etc. Ik ben voorzichtig geworden.collegavanerik schreef:Ray ik heb een bloedje hekel aan veelschrijvers die hun standpunt niet willen verwoorden. Sinds 15 januari heb je al 70 postings en ik kijk nog steeds naar een wolk.
Ben christen, ietsist? Waarom kom je naar dit forum?
"jezus de paranormale genezer die veel goeds heeft gedaan" is een erge dooddoener hier, want we geven tegenargumenten.
Ik ben geen Christen (meer), maar vind de bijbel wel een mooi boek. Kan ook genieten van de rituelen in de kerk. Maar ik sta te weinig achter de kerk en het geloof om mezelf Christen te noemen volgens de maatstafen van dit forum.
Ik kwam naar dit forum, omdat ik had verwacht dat je hier elkaars ideeën kon lezen en uitwisselen. Maar inderdaad lijkt het hier meer te gaan om wie er "gelijk" heeft. Who cares??! Ik vind dat geen open-mind hebben voor elkaar. Dat ik niet de enige ben, die daar zo over denkt, heb ik ook uit pb's gemerkt. Ideeën en waarheid zijn altijd subjectief. Door mijn ervaringen zal ik immers nooit bepaalde "waarheden" van anderen aannemen, kortweg omdat ik andere ervaringen heb.
Hebr 6: