Het topic is List of creationist arguments (en hun weerlegging), dan mag je toch verwachten dat er creationisten zijn die daar ook op reageren?
Maar het zegt al genoeg met je opmerking "Ik had beter moeten weten dan te reageren op een creationist" , dat je de discussie uit de weg wil gaan.
De wetenschap is er juist van gediend naar andere meningen en ideeën.
Oh, je bent dus toch een creationist ?
Het zegt eigenlijk genoeg dat je je gedraagt alsof je eigenlijk er niet voor uit wil komen wat je standpunt is en voor een eerlijke discussie is dat toch wel een redelijke eis.
Ik laat wel weten of ik een discussie uit de weg wil gaan, daar is toch helemaal nog geen sprake van ? Ik verzuchtte me juist bij de gedachte, gezien mijn lange ervaring met creationisten, dat dit weer een discussie wetenschap versus creationisme gaat worden en dat ik het maar niet kan laten om er op te reageren . Ik had dus wjzer moeten zijn en niet moeten reageren.
Ik had het over creationisten , niet over creationisme .
De wetenschap is niet gediend van pseudowetenschap , wel van meningen en ideeen die zich houden aan de wetenschappelijke methode.
Sorry, maar je doet nu net alsof creationisme iets heeft bij te dragen aan wetenschap en nog sterker dat jij iets kunt bijdragen .
Dat was mjn verzuchting dan ook, verder is het wel zo eerlijk en dat schreef ik al om je standpunt duidelijk te maken in een discusdie vandaar ook de vrasg of je je wilde voorstellen, maar dat wilde je niet, dus je moet nu niet aan komen zetten met de opmerking dat ik de discussie uit de weg wil gaan.
Ik heb problemen met jouw manier van discussieren en dat staat los van dit topic ,maar blijkbaar is dat de manier wasrop een creationist een discussie voert.
Slecht lezen, zaken invullen voor een ander, menen dat ze zich met wetenschap bezig houden zodat hun mening dezelfde waarde krijgt .
Maar waarschijnlijk snap je niet hoe knullig de opmerking is dat de mens goed is geschapen en dat er sprake is van degeneratie, wat is daar wetenschap aan ? En wat kan de wetenschap met die mening, want meer dan een mening is het niet , is het wel ?
Nothing in life is certain except death, taxes and the second law of thermodynamics.
—Seth Lloyd
The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.
—Bertrand Russell