Storm schreef:
Nee, alleen op de wereld, ik verlang er niet naar...maar ik word gek in een stad, en aan de Spaanse Costa's zul je mij ook niet zien.
Maar toch komt de vraag bij mij boven wat zou ik erger vinden; alleen op de wereld of met mensen op iedere vierkante meter, dus met een bomvolle aarde. Dat laatste roept bij mij eerder paniek op.
Hm, sja, hm
Maar Storm de vraag is of je denkt een zinvol bestaan te kunnen leiden.
Niet hoe fijn je het al of niet vindt.
Dus...
Helemaal alleen op de wereld. Denk ik dat ik het niet zinvol zou kunnen vinden. Dat ik tijdelijk alles uit de kast trek aan studie en kunst e.d. maar toch op een gegeven moment er klaar mee ben.
Dan denk..waarom zou ik me druk maken?. Geen nageslacht de mensheid sterft toch al uit. Het maakt niet meer uit of ik nu de prachtigste dingen denk en doe of niet.
Niemand om mee te vergelijken of te sparren.
In een overvolle wereld; word ik knetterleip van de drukte (haha, als je een paar jaar in Shanghai gewoond hebt ga je het overal rustig vinden). In China presteren ze het om zelfs in bossen, parken (natuur), grote speakers met muzikaal lawaai neer te zetten.
Hoe vervelend ik het ook vind, tóch denk ik dat als ik moest kiezen tussen twee extremen, overvol dus toch de keuze wordt. (Als de vraag; -zinvol bestaan- is, dan hè

)