allemaal goed en wel dat globaal denken en dat we er niet meer gaan zijn of met hoeveel etc....Delight schreef: ↑07 mei 2021 11:42 Er zijn meerdere dingen die het bestaan van de mensheid in gevaar kunnen brengen. Een andere is bijvoorbeeld een economische ineenstorting:
Willem Middelkoop licht een tipje van de sluier op:
https://youtu.be/K-H7Jqm_NNc
Zelf houd ik het voor mogelijk dat het Chinese model over de wereld uitgerold zal worden, in samenwerking met Rusland ("Wat zijn die Russen stil!") en mogelijk right wing Amerika. Dit is de afschaffing van geld en de invoering van een puntensysteem onder dictatoriaal regime.
Mocht het allemaal mee blijken te vallen dan hebben we natuurlijk nog dingen als klimaatverandering, waterschaarste, mileuvervuiling etc.![]()
ik denk eigenlijk alleen maar aan het leven van mijn dochters en kleindochter. veel verder ga ik niet in de tijd.
en ik vind dat we NU te weinig doen om te zorgen dat zij een even goed leven gaan hebben als wat ik al gehad heb tot nu toe.
hoe ga ik mijn kleindochter binnen 20 jaar moeten uitleggen dat mijn generatie de wereld naar de kl*ten heeft gebracht.