Noord Korea is nog aan te vallen, straks niet meer !
Moderator: Moderators
-
bad_religion
Dat heeft een reden, als ik iemand onder de schijn van het goede moreel zo makkelijk oorlog over duizenden en duizenden mensen hooor afroepen dan weet ik dat dat persoon zich laat lijden door egoïstische haat. Egoïstisch in de zin dat jHenosch door zijn "judeo christelijke liefdes doctrine" zo verblind is geraakt dat hij de wereld graag verder zou willen destabiliseren met oorlog, hij haat de wereld omdat de wereld niet zijn utopia is!
is u troebelziende ofzo ?bad_religion schreef:Dat heeft een reden, als ik iemand onder de schijn van het goede moreel zo makkelijk oorlog over duizenden en duizenden mensen hooor afroepen dan weet ik dat dat persoon zich laat lijden door egoïstische haat. Egoïstisch in de zin dat jHenosch door zijn "judeo christelijke liefdes doctrine" zo verblind is geraakt dat hij de wereld graag verder zou willen destabiliseren met oorlog, hij haat de wereld omdat de wereld niet zijn utopia is!
en trickered het woord judeochristelijk, bij u meteen de haatclausule van de antichrist ?
bedenk, doodsangst voor onze Allah/God en nijd ten aanzien van de mensen van het boek, is aangeleerd, door mensen.
Redenen om Noord Korea niet aan te vallen
1. Waarom zou je Noord Korea willen aanvallen?? er worden twee redenen gegeven. Het is een dictatuur en ze schijnen kernwapens te hebben. Ik denk niet dat een land kernwapens zou moeten hebben, maar dat heeft niets te maken met het zijn van een dictatuur. Wat mij betreft mag een willekeurige democratie niet bepalen wat er in een ander land gebeurd.
Bovendien is het echt onzin om een onderscheid te maken tussen democratie en dictatuur. Als er nu een verkiezing in de VS gehouden zou worden of er een kernbom op iraq gegooid mag worden, zou het mij niet verbazen dat een meerderheid voor is.
Wat wordt de volgende reden? De mensen hebben daar vrijheid nodig? Alsof iemand dat belangrijk vind tegenwoordig. Er zijn bovendien wel meer mensen die vrijheid nodig hebben.
2. Strategisch gezien slaat een oorlog op dit moment nergens op. er zijn al genoeg brandhaarden op deze planeet. Een twee-frontenoorlog is al belachelijk en leid tot verzwaking op andere locaties. misschien is dat wat?
3. Oorlog is alleen maar aanzetten tot nog meer ellende. Blijkbaar worden de redenen steeds vager om een land binnen te vallen. Vroeger moest je nog een land binnenvallen voordat je aangevallen werd. Als voorbeeld kun je iraq zien. Ideeën van mensen krijg je door onderdrukking van een oorlog echt niet weg
Kortom een belachelijk idee om Noord-Korea aan te vallen onder het motto nu kan het nog en om deze redenen.
1. Waarom zou je Noord Korea willen aanvallen?? er worden twee redenen gegeven. Het is een dictatuur en ze schijnen kernwapens te hebben. Ik denk niet dat een land kernwapens zou moeten hebben, maar dat heeft niets te maken met het zijn van een dictatuur. Wat mij betreft mag een willekeurige democratie niet bepalen wat er in een ander land gebeurd.
Bovendien is het echt onzin om een onderscheid te maken tussen democratie en dictatuur. Als er nu een verkiezing in de VS gehouden zou worden of er een kernbom op iraq gegooid mag worden, zou het mij niet verbazen dat een meerderheid voor is.
Wat wordt de volgende reden? De mensen hebben daar vrijheid nodig? Alsof iemand dat belangrijk vind tegenwoordig. Er zijn bovendien wel meer mensen die vrijheid nodig hebben.
2. Strategisch gezien slaat een oorlog op dit moment nergens op. er zijn al genoeg brandhaarden op deze planeet. Een twee-frontenoorlog is al belachelijk en leid tot verzwaking op andere locaties. misschien is dat wat?
3. Oorlog is alleen maar aanzetten tot nog meer ellende. Blijkbaar worden de redenen steeds vager om een land binnen te vallen. Vroeger moest je nog een land binnenvallen voordat je aangevallen werd. Als voorbeeld kun je iraq zien. Ideeën van mensen krijg je door onderdrukking van een oorlog echt niet weg
Kortom een belachelijk idee om Noord-Korea aan te vallen onder het motto nu kan het nog en om deze redenen.
-
Samante
Hier ben ik het mee eens. Ik denk overigens dat het gevaar groter is dat terroristische cellen, van onbekende origine, zich gaan toeleggen op nucleair terrorisme. Ik heb altijd verhalen gehoord over mobiele nucleaire bommen die zijn zoekgeraakt tijdens het uiteenvallen van de Sovjet Unie.garris schreef: Waarom zou je Noord Korea willen aanvallen?? er worden twee redenen gegeven. Het is een dictatuur en ze schijnen kernwapens te hebben. Ik denk niet dat een land kernwapens zou moeten hebben, maar dat heeft niets te maken met het zijn van een dictatuur. Wat mij betreft mag een willekeurige democratie niet bepalen wat er in een ander land gebeurd.
Zoals anderen al aangaven zijn er al teveel brandhaarden op de wereld en is het preventief aanvallen van Noord Korea gekkenwerk.
Brennus schreef:Wat een gezever zeg!
Bush is gewoon een grote boef, en de Verenigde Staten begint nu toch wel heel erg op een dictatuur te lijken. Het verschil met nazi-Duitsland is eigenlijk dat ze geen Joden vervolgen, maar Moslims.
het enige verschil is dat de joden onze God voorzichzelf wilde houden, tot grote afgunst van de wereld, terwijl de moslims 1 ongenaaktbare god voor de wereld eist, helaas door mensen geschapen.
Die God van jou is ook door mensen geschapen JHenosch, het enige verschil is dat jij dit niet gelooft. Tja, dat is dan gewoon jouw probleem denk ik zo. Hoewel geen probleem want je hebt die door mensen bedachte God heel erg nodig om je leven nog een beetje draaglijk te maken. Fijn voor je dan.
En ondertussen zitten we weer op hetzelfde thema.
De topic was Oorlog met Noord-Korea. Hebben we daar nog iets zinnigs over te zeggen? Of zijn we uitgezeverd.
De topic was Oorlog met Noord-Korea. Hebben we daar nog iets zinnigs over te zeggen? Of zijn we uitgezeverd.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
wel geestig dat mijn zeveningen zoveel reactie opwekt onder de a-gelovigen.Kitty schreef:Die God van jou is ook door mensen geschapen JHenosch, het enige verschil is dat jij dit niet gelooft. Tja, dat is dan gewoon jouw probleem denk ik zo. Hoewel geen probleem want je hebt die door mensen bedachte God heel erg nodig om je leven nog een beetje draaglijk te maken. Fijn voor je dan.
-
bad_religion
bad_religion schreef:Football hooligans zorgen ook altijd voor veel reacties, de hooligans zijn dan ook vaak trots op hun gedrag, net als jHenosch nu ook is.jHenosch schreef:wel geestig dat mijn zeveningen zoveel reactie opwekt onder de a-gelovigen.
ik kan me niet herinneren dat ik vandalisme of geweldadigheden gepleegd heb tegen onschuldige burgers,
ach je moet toch wat zeggen om je "gezicht" te redden, hè?
-
bad_religion
Nogmaals, ik heb er inderdaad totaal geen moeite mee om criminelen te arresteren, ook al zitten ze in PyongYang, of Tehran, want niemand kan ontkennen dat het criminelen zijn, daarvoor is de bewijslast te groot, gelijk dat van het beest uit Bagdad, en als ze dan ook nog met kernwapens gaan spelen, is het helemaal tijd geworden om in te grijpen voordat deze schurken ingrijpen op jou.bad_religion schreef:Nee jHenosch hitst liever andere mensen op te sterven voor zijn ideale "Judeo Christelijke" utopia, na afloop is jHenosch alles vergeten. jHenosch misbruikt het liefst het collectieve geweten en doet in zijn propaganda aan selectief vergeten!
Een groot probleem is echter dat deze criminelen worden gedekt door twee nog grotere criminelen, ook met kernwapens,
China en dictator"democratisch" Rusland,
wat dat betreft staat het vrije westen eigenlijk heel zwak, als je ook nog eens ziet dat alle commodities zich onder dictatoriaal geregeerde gronden bevindt en beseft dat democratie voor alle dictaturen een intern volks"gevaar" voor hun macht vormt.
Zolang democratieën bestaan hebben dictaturen een gemeenschappelijke vijand, zoals dat visa versa uiteraard ook geldt, hoewel die vrije verwende mens zich daar nauwelijks van bewust schijnt te zijn, zolang hij zijn titties and beer maar heeft.
- Marcus Scaurus
- Forum fan
Aldus iemand die mede dankzij het bloed van Amerikaanse jongens dit in alle vrijheid op het forum kan typen. Bush is een van de mindere president, maar maakt dat de VS een schurkenstaat? Ze doen het naar mijn mening veel beter dan enig ander rijk in de geschiedenis van de mensheid. De Amerikaanse omgang met moslims vergelijken met de Duitse omgang met Joden in de WO2 is een van de meest absurde uitspraken die ik dit jaar gehoord heb. Je weet duidelijk genoeg niets van geschiedenis.Brennus schreef:Wat een gezever zeg!
Bush is gewoon een grote boef, en de Verenigde Staten begint nu toch wel heel erg op een dictatuur te lijken. Het verschil met nazi-Duitsland is eigenlijk dat ze geen Joden vervolgen, maar Moslims.
All men by nature desire knowledge - Aristoteles
De grote grap is dat Poetin door een groter percentage van de Russen wordt gesteund dan Bush jr. door de Amerikanen. Zet je aan het denken, niet? Of denken die Russen maar dat ze hun leider steunen?jHenosch schreef:Nogmaals, ik heb er inderdaad totaal geen moeite mee om criminelen te arresteren, ook al zitten ze in PyongYang, of Tehran, want niemand kan ontkennen dat het criminelen zijn, daarvoor is de bewijslast te groot, gelijk dat van het beest uit Bagdad, en als ze dan ook nog met kernwapens gaan spelen, is het helemaal tijd geworden om in te grijpen voordat deze schurken ingrijpen op jou.bad_religion schreef:Nee jHenosch hitst liever andere mensen op te sterven voor zijn ideale "Judeo Christelijke" utopia, na afloop is jHenosch alles vergeten. jHenosch misbruikt het liefst het collectieve geweten en doet in zijn propaganda aan selectief vergeten!
Een groot probleem is echter dat deze criminelen worden gedekt door twee nog grotere criminelen, ook met kernwapens,
China en dictator"democratisch" Rusland,
wat dat betreft staat het vrije westen eigenlijk heel zwak, als je ook nog eens ziet dat alle commodities zich onder dictatoriaal geregeerde gronden bevindt en beseft dat democratie voor alle dictaturen een intern volks"gevaar" voor hun macht vormt.
Zolang democratieën bestaan hebben dictaturen een gemeenschappelijke vijand, zoals dat visa versa uiteraard ook geldt, hoewel die vrije verwende mens zich daar nauwelijks van bewust schijnt te zijn, zolang hij zijn titties and beer maar heeft.
Als ik naar de afgelopen vijf jaar kijk dan zie ik dat het meeste leed is veroorzaakt door de neoconservatieven en de Israelische regering. De neoconservatieven die om macht en geld te verwerven een constante staat van oorlog hebben geschapen (met het slimme gebruik van de woorden "elf" en "september" om de mensen achter zich te krijgen), en de Israelische regering die als reactie op terroristische acties van enkelingen hele dorpen platgooit. Zullen we het daarover hebben?
Je lijkt zelf bar weinig van het heden te weten. De regering Bush liegt over de omvang en complexiteit van zogenaamde terreurnetwerken om de mensen bang genoeg te maken dat ze zich rustig houden en braaf GOP stemmen, en om onterechte oorlogen terecht te doen lijken. Ze gebruiken religie als een politiek middel, en door de scheiding van kerk en staat, een grondbeginsel van de Verenigde Staten van Amerika, te negeren, hebben ze bijna de helft van de stemmen al in hun zak voordat er een inhoudelijk woord gezegd is. Ze plaatsen Christenen in het hooggerechtshof. Ze martelen mensen die zonder uitzicht op een eerlijke rechtzaak in geheime gevangenissen gevangen zitten. Nee, echt geweldig!Marcus Scaurus schreef:Aldus iemand die mede dankzij het bloed van Amerikaanse jongens dit in alle vrijheid op het forum kan typen. Bush is een van de mindere president, maar maakt dat de VS een schurkenstaat? Ze doen het naar mijn mening veel beter dan enig ander rijk in de geschiedenis van de mensheid. De Amerikaanse omgang met moslims vergelijken met de Duitse omgang met Joden in de WO2 is een van de meest absurde uitspraken die ik dit jaar gehoord heb. Je weet duidelijk genoeg niets van geschiedenis.Brennus schreef:Wat een gezever zeg!