Verban multiculturaliteit naar Utopia

Kritische maatschappij gerichte hersenspinselen...:)

Moderator: Moderators

Tsjok45
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Tsjok45 »

....Als wij ons zorgen maken, komt dit alleen, omdat de overheid er met de pet naar gooit....
...natuurlijk breekt dan de hel los. ...
Hoeveel burgers voorzien dat en liggen al met een bruikbaar wapen in huis , dacht je ?
Neen , het is hier Amerika niet ...
Maar het is dus toch ook zoiets waar geen cijfers over bestaan ? wel ? :o

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Tsjok45 op 31 aug 2007 10:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Ni dieu , Ni maitre
Ni , Ni , Ni ( The knight of Ni )
Pointer
Forum fan

Bericht door Pointer »

Tsjok45 schreef:Hoeveel burgers liggen al met een bruikbaar wapen in huis , dacht je ?
Geen flauw idee. Waar ik ongerust over begin te raken, is dat er een florerende wapenhandel is. Het illegaal wapenbezit neemt toe. Waar dat zit weet ik niet. Er is makkelijk aan te komen als je drie keer de winkelwaarde wilt neertellen. Illegaal wapenbezit moet je tegengaan, vind ik. Wapenbezit vergt grote discipline, alles goed opbergen met wapen en munitie apart. Lidmaatschap van een schietvereniging, met sociale controle daarvan, is noodzakelijk. Dan vallen heethoofden door de mand.
Goed schieten is een soort Yoga.
Acht kogels door hetzelfde gaatje is een 'meesterkaart' en gemiddeld schiet ik er 34 per jaar. Dat vergt rust en concentratie. Jagers - die zitten er ook bij - schieten allemaal beroerd, net als de politie.
Overigens is wat ik aan het eind van mijn vorige post schrijf over een praktische toepassing provocerend bedoeld. Ik gebruik het thema in een roman die ik aan het schrijven ben. In feite heb ik geen antwoord op fysieke bedreiging.
Tsjok45
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Tsjok45 »

Waar ik ongerust over begin te raken, is dat er een florerende wapenhandel is
Bij ons ook .....
Maar wat veel symptomatischer is , is dat de Belgische regering onlangs nog een oproep meende te moeten doen om illegale wapens in te leveren of te laten registreren .... Er is dus wel een probleem gedetecteerd en ik betwijfel of het al opgelost is ...
http://www.unact.be/nl/pdf/c_200503.pdf
Overigens is wat ik aan het eind van mijn vorige post schrijf over een praktische toepassing provocerend bedoeld.
In de volksbuurten , markten en cafes van mijn ( tot nu toe zeer tolerante ) stad hoor ik dat over die praktische toepassingen wel eens ( ook bij jongeren ) ... je weet nooit of het ernstig bedoeld is of niet ... maar je weet het ondertussen wél ....
Er wordt veel en in toenemende gemord en een vonk volstaat ...
Wat onderhuids aan het gebeuren is , is ( volgens mij ) veel ernstiger dan wat het publieke platform ervan aan het maken is ....

Maar ja , het zal wel een Belgische mentaliteit zijn , allicht ?
Belgen voelen zich namelijk ALTIJD als levend in een " bezet " land ... :lol:
Ni dieu , Ni maitre
Pointer
Forum fan

Bericht door Pointer »

Tsjok45 schreef:Maar ja , het zal wel een Belgische mentaliteit zijn , allicht ?
Belgen voelen zich namelijk ALTIJD als levend in een " bezet " land ... :lol:
Is dat echt zo?
Ik ben een Arnhemmer die al heel lang in Groningen woont.
Als ik een zachte G hoor, ben ik meteen blij en dan knoop ik een praatje aan.
Als je met een Groninger zomaar een praatje aanknoopt schrikt ie zich een ongeluk. Hij denkt dat je een onzedelijk voorstel wilt doen of dat je van een andere planeet komt.
Tsjok45
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Tsjok45 »

Vlamingen ( en eigenlijk ook veel walen ) schrikken alleszins niet altijd van een praatje maar ze zijn wel achterdochtig ; ze laten het alleen niet merken ... ze hebben gedurende eeuwen noodgedwongen leren leven met mensen van andere planeten ,en bovendien ; op onzedelijke voorstellen gaan ze meestal wel in als het maar goed gedaan is .... :wink:
Ze buigen net als het riet zolang het hard waait
maar eigenlijk zitten ze konstant in het verzet ...
Laatst gewijzigd door Tsjok45 op 31 aug 2007 12:34, 2 keer totaal gewijzigd.
Ni dieu , Ni maitre
fbs33
Bevlogen

Bericht door fbs33 »

Pointer schreef:
Tsjok45 schreef:Hoeveel burgers liggen al met een bruikbaar wapen in huis , dacht je ?
Geen flauw idee. Waar ik ongerust over begin te raken, is dat er een florerende wapenhandel is. Het illegaal wapenbezit neemt toe. Waar dat zit weet ik niet. Er is makkelijk aan te komen als je drie keer de winkelwaarde wilt neertellen. Illegaal wapenbezit moet je tegengaan, vind ik. Wapenbezit vergt grote discipline, alles goed opbergen met wapen en munitie apart. Lidmaatschap van een schietvereniging, met sociale controle daarvan, is noodzakelijk. Dan vallen heethoofden door de mand.
Goed schieten is een soort Yoga.
Acht kogels door hetzelfde gaatje is een 'meesterkaart' en gemiddeld schiet ik er 34 per jaar. Dat vergt rust en concentratie. Jagers - die zitten er ook bij - schieten allemaal beroerd, net als de politie.
Overigens is wat ik aan het eind van mijn vorige post schrijf over een praktische toepassing provocerend bedoeld. Ik gebruik het thema in een roman die ik aan het schrijven ben. In feite heb ik geen antwoord op fysieke bedreiging.
Het 'gat'in die meesterkaart is toch wel 'iets'groter dan der diam. van de kogel?
fbs33
Bevlogen

Bericht door fbs33 »

Aan Pointer@ Een antwoord op een fysieke bedreiging kan alleen van een fundamentalistische overheid komen die zijn fundalisme baseert op de wetten in zijn land!
Die op hún beurt op democratische wijze tot stand zijn gekomen.
Het zou op dit moment betekenen dat er geen enkele religist in overheidsdienst zou mogen zijn dan na een zéér uitgebreide screening die zonneklaar zou uitwijzen dat bij de gescreende persoon ten alle tijden de grondslagen van het overheidsfundamentalisme op numero EEN staan
Ongeacht wat god/allah daarover te verkondigen hebben!
Maar dáár zitten we een eind vandaan in de werkelijke praktijk van alledag!
Een manco dat alleen tijdens 'democratische stemming(en) opgevuld kunnen worden door partijen die zich dáárvoor sterk maken te verkiezen boven de anderen 8) :lol:
Alle andere 'mogelijkheden' leiden naar het wilde Westen waar we geen overheid meer nodig hebben totdat de overgeblevenen schreeuwen om een overheid! :(
Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious »

Pointer schreef: Saudi-Arabische prinsen financieren extreme moslims in ons land.
Er zou naar mijn mening helemaal niets gefinancierd moeten worden vanuit het buitenland. Oók geen moskeeën, religieuze uitgeverijen, websites en religieuze centra.
In Iran krijgen joden, christenen en ongelovigen nu kledingvoorschriften om herkenbaar te zijn. Daar schijnt niiemand zich druk over te maken,

Oh,, ik wel hoor.
Daarop aansluitend komt Donner met een wetje van z'n vader op de proppen om blasfemie strafbaar te stellen

Oók daar heb ik me druk om gemaakt
- dat gaat niet door - en daarna zegt hij dat de sharia wordt ingevoerd als een 2/3 meerderheid dat wil.
En daarover ook.
Handhaving van onze vrijheid, rechtsgelijkheid en democratie - ook als dat een burgeroorlog wordt - heeft naar mijn smaak niets met etnische zuivering of godsdienstvervolging te maken.
Oh,,,, :? Ik denk dat je me niet helemaal begrijpt. Ik ben geen dhimmie die zijn andere wang gaat aanbieden als hij geslagen wordt. Als het overduidelijk is dat de ander is begonnen, en mij mijn vrijheid wil afnemen, ongeacht de levensbeschouwelijke achtergrond van diegene, dan zal ik me daartegen verdedigen. Maar zo'n strijd mag nooit verworden tot een barbaarse heksenjacht.
Maar ook al zou dat zo zijn, dat onze overheid moslims het leven heel moeilijk zou maken, dan wijkt het niet af van wat ons te wachten staat als je moslims hun gang laat gaan.
Dat mag allemaal best zo zijn, en ik denk dat je ook gelijk hebt (al zit er weer een generalisering in je verhaal), maar als je jezelf verlaagt tot het soort barbarisme (niet meteen gezegd dat jij dat zou voorstaan) dat je bestrijdt, dan ben je niet veel beter en heb je de humanistische waarden van de verlichting al ver achter je gelaten.
Er is geen enkele extra wet nodig, omdat alles wat onze samenleving bedreigd verboden is, maar als moslims zichzelf vrijzinnigheid aanleren, is er niks aan de hand.
Het resultaat is dan een homeopatisch verdunde variant op de islam, net zoals het christendom en het jodendom dat kennen. Daar is best mee te leven.
Ja.
Wetshandhaving - met die blinddoek - is een probaat middel om dit te verwezenlijken.
Maar het gebeurt niet, hè?
Waarschijnlijk niet genoeg.
De 'oplossing' die jij aandraagt (vrouwonvriendelijke jongens castreren met een pistool) vind ik erg lijken op:
Sura 5:38. En snijdt de dief en de dievegge de hand af, als straf voor wat zij misdeden, een voorbeeldige straf van Allah. Allah is Almachtig, Alwijs.

Sura 24:2. Geselt iedere echtbreekster en echtbreker met honderd slagen. En laat medelijden met hen u van de gehoorzaamheid aan Allah niet afhouden indien gij in Allah en de Laatste Dag gelooft. En laat een groep gelovigen getuige zijn van hun bestraffing.

Sura 2:194. Er is (een wet van) vergelding voor alle heilige dingen. Wie daarom agressief tegen u handelt, vergeldt hem naarmate hij tegen u heeft gedaan.

Daar ben ik dan ook erg op tegen. Betere en consequentere wetshandhaving prima, maar wel graag een beetje beschaafd.

Een vriendelijke groet.
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Pointer
Forum fan

Bericht door Pointer »

fbs33 schreef:Aan Pointer@ Een antwoord op een fysieke bedreiging kan alleen van een fundamentalistische overheid komen die zijn fundalisme baseert op de wetten in zijn land!
Waarom een fundamentalistische overheid?
De overheid heeft het geweldsmonopoly. Dat hebben wij samen zo bij wet geregeld.
Daar ben ik het heel erg mee eens om die door jou genoemde wild-westtaferelen te voorkomen.
De overheid heeft de plicht alles te doen wat voor onze veiligheid en vrijheid nodig is, desnoods en in het uiterste geval, ook met geweld. Dat kun je niet fundamentalistisch noemen, want als het ons niet aanstaat, kunnen we dat veranderen langs de parlementaire weg. Maar ja, de overheid blijft hier en daar ernstig in gebreke en wie weet nu de weg nog? Het volk verliest meer en meer het vetrouwen in de beschermende overheid. Er zit wél wat beweging in naar de goede kant, veel alerter dan in de jaren '90, toen een moslim nog geen kwaad kon doen en de hoofdcommissarissen van politie, bij monde van hun voorzitter (die van Nijmegen), lieten weten dat we door de nieuwe medelanders moesten wennen aan meer geweld in onze cultuur. Dat hoort er nu eenmaal bij, vonden ze.

@Devious
Daar ben ik dan ook erg op tegen. Betere en consequentere wetshandhaving prima, maar wel graag een beetje beschaafd.
Prima, het was een provocatie, zie mijn vorige post van 10u36am. We zijn het dus overal over eens en dan ga ik kietelen met een provocatie. Voortaan lachen a.u.b. Beschaafd lachen is wel genoeg, hoor.
fbs33
Bevlogen

Bericht door fbs33 »

Aan Pointer@Ik heb het over verkiezingen gehad die de mogelijkheid van wetswijziging open laten!!
Je daar strikt aan houden bij handhaving etc. is in mijn ogen fundamentalisme, en als enige vorm in staat om een gelijkwaardig weerwoord te bieden op 'religisten'die zich (uiteindelijk) op hun god/allah beroepen!
Wat we nú te zien krijgen is het tegendeel van een vastberaden overheid die langs zijn wettelijke directieven handelt, maar die zelfs probeert uit te hollen (blasfemie/abortus/euthanasie, maar ook een hele waslijst die dmv. subsidies bevoordeeld worden, maar in feite de oorspronkelijke grondslagen v.d. Staat bedreigen.
Oogluikend (al dan niet) toestaan van financiering zal ongetwijfeld gebeuren onder druk van in Ned. gevestigde multinationals (c.s.) die net als in de rest van EU voor een significant percentage door USA en oliedollars gefinancierd zijn en voor wergelegenheid (en natuurlijk dividenden) zorgen!
Een knuppel in dát hoenderhok zou daarom wel eens verstrekkender gevolgen kunnen hebben dan ons allemaal lief is!
Waar de grenzen der 'afwegingen' liggen is mij onbekend, maar dat zij een grote rol van betekenis spelen, is zeker, m.i.
Deze 'zienswijze' verklaart het gerommel en gesjoemel, alsmede de zgn.'slappe' houding van onze overheid in specifieke zaken van de laatste vijftig jaar!
Maar hoe kun je anders op een te klein stukkie grond met teveel mensen en véél te weinig verdienend werk, die je ontzettend afhankelijk maken van die wereld rondom?
Pointer
Forum fan

Bericht door Pointer »

fbs33 schreef:Aan Pointer@Ik heb het over verkiezingen gehad die de mogelijkheid van wetswijziging open laten!!
Je daar strikt aan houden bij handhaving etc. is in mijn ogen fundamentalisme,
beste fbs33, doe me a.u.b. een lol en vervang dat woord 'fundamentalisme' door het woord 'rechtmatig' :roll:
We zijn het niet zo erg oneens, maar ik vind jou hier en daar wat slordig. Bijvoorbeeld:
Oogluikend (al dan niet) toestaan van financiering zal ongetwijfeld gebeuren onder druk van in Ned. gevestigde multinationals (c.s.) die net als in de rest van EU voor een significant percentage door USA en oliedollars gefinancierd zijn en voor wergelegenheid (en natuurlijk dividenden) zorgen!
het financieren van extreme moslims heeft met het multinationale zakenleven niets te maken en Europa is een economische macht waar terdege rekening mee gehouden moet worden. Sommige Amerikanen zijn op een heel andere manier door en door slecht. Fundamentalistische moslims hebben geen medestanders buiten hun eigen wereld.
Het gaat om de struisvogels, de naïeve reli-idealisten en een hoop onwennigheid nu er echte problemen opduiken. Ons deel van de wereld heeft er moeite mee wakker te worden, maar als we 100.000 slachtoffers verder zijn, staat de koffie wel klaar. Dan wordt er naar ons geluisterd.
Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious »

Pointer schreef: @Devious
Prima, het was een provocatie, zie mijn vorige post van 10u36am. We zijn het dus overal over eens en dan ga ik kietelen met een provocatie. Voortaan lachen a.u.b. Beschaafd lachen is wel genoeg, hoor.
:)
Nu ik weet dat het een provocatie is kan ik er om lachen. Er komen soms vreemde vogels op ons forum af, waardoor ik niet altijd kan peilen of het serieus is of een provocatie.

Grtz..
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
fbs33
Bevlogen

Bericht door fbs33 »

Aan Pointer@
Europa is een reus op lemen voeten waarvan het ondersteunende kapitaal voor meer dan 40% in handen is van sheiks die ook niets beters wisten te bedenken voor hun verdiende dollars om in te beleggen en rentedragend te doen zijn.
Het is voldoende als stok achter de deur voor oa. onze(aan begrotingen knutselende) regering om niet al te scherp te letten/protesteren op/tegen het financieren van moskeeën en etc.
Bijbel/koran hebben voornamelijk betekenis in politieke zin d.m.v. regels en wetten.
Zij zijn dáárom ooit geconcipieerd!!!
Met die goddelijke paraplu waaronder het voor menselijke machthebbers beter schuilen was dan daarvóór, toen ze zelf de verantwoordelijkheid voor hun leiding op zich moesten nemen(Terzijde:het is in dié zin dan ook bv. je reinste flauwekul om over chr. ethiek te spreken, omdat die ethiek er in die tijd al was) Maw. god heeft geen ethiek gebracht, maar de ethiek behoefde (ter handhaving) een god en die werd toen aangebracht
Het 'zooitje ongeregeld'werd volk toen Mozes met de tafelen der wet weer afdaalde van zijn berg (geen gouden kalf en andere flauwekul meer, maar éénduidigheid!
Het was de leidende menselijke ontdekking, dat 'vreemdgaan' gelazer met de reguliere man opleverde en aanleiding om als één der geboden te noteren! enz.
'Fundamenteel' wil voor mij zeggen, "Je strikt beperken tot datgene wat er geschreven is aan regels en wetten!
Of dat in bijbel/koran staat, dan wel in het geheel der Nederlandse wet is lood om oud ijzer, en dáárom kan er in beide gevallen gesproken worden van fundamenteel.
Het zgn. 'gedogen' heeft die grenzen vervaagd tot wazige onduidelijkheid,en evenzo verloor een groot deel v.d. chr. samenleving zich daarin door hele stukken uit de bijbel als zijnde niet relevant, terzijde te schuiven (e.e.a. onder druk v.d. Verlichting)
TERZIJDE GESCHOVEN!......... maar niet weg!!! (Er valt ten alle tijde terug te grijpen op de letterlijke tekst en regels, met hun goden als getuigen!(recent Donner met zijn 'blasfemie bv)
De moslim is nog helemaal niet aan 'verlichting' toegekomen en moet dus metéén noodzakelijkerwijze teruggrijpen op zijn fundamentele waarden uit naam v. allah
Daar past geen gedoog-antwoord op maar strikte handhaving van de Nederlandse wetten en regels! En in die zin als fundament, dus fundamenteel te noemen.
En dát zónder één sprankje 'gedogen' !
En dat het fundament rechtmatig is, hebben we met z'n allen democratisch tot stand gebracht, toch? (en doen we evt. nóg steeds)
Het woord 'rechtmatig' zie ik (gevoelsmatig) als concessie aan het aplomb van de gelovigen die hún gelijk nou nét een tikkie meer waard achten (samen met de god die dat ook zegt!) dan het woord v.e. atheist! (van mij en de mijnen dus :lol: )
En daarom onderworpen aan het woord 'fundamenteel!'
Het verzwakt de onderlijning uit mijn betoog, m.i.
groet
ps: Ik sluit af en ga mijn weekend genieten tot Maandag (bij leven en welzijn, tot dan!)
Pointer
Forum fan

Bericht door Pointer »

fbs33 schreef:Aan Pointer@
Bijbel/koran hebben voornamelijk betekenis in politieke zin d.m.v. regels en wetten.
Zij zijn dáárom ooit geconcipieerd!!!
groet
ps: Ik sluit af en ga mijn weekend genieten tot Maandag (bij leven en welzijn, tot dan!)
Voor het hele prettige weekend wat ik je toewens, heb ik nog een leuke om over na te denken: De natuur regeert, wat de wet negeert

groetjes
0ortje
Forum fan

Bericht door 0ortje »

Pointer schreef:QDevious
Ik heb geprobeerd een link te vinden naar die gespecificeerde midsdaadcijfers die ik wel eens gezien heb, maar het is me niet gelukt, althans niet met de afsplitsing naar misdrijven op gebied van zeden en geweld. Inmiddels heb je begrepen waar het mij om gaat en zijn we het op veel punten eens. Je moet overtreders van onze wetten aanpakken ongeacht hun achtergrond en identiteit.
We zijn er nog niet helemaal uit.
Devious schreef:
Iets anders is, dat ik inschat, dat de islam onverenigbaar met en niet inpasbaar in ons maatschappelijk bestel blijkt te zijn, zonder dat die islam zich naar het voorbeeld van joden en christenen tot het uiterste verdunt wordt, tot een slap aftreksel van wat islam eigenlijk is: een autoritaire denkwijze.
Hierover heb ik ook mijn zorgen die ik al vaak op dit forum heb uitgesproken. Punt is wel dat we hier nu een moslimgemeenschap hebben die al bijna uit een miljoen inwoners bestaat. Velen daarvan zijn hier geboren of hebben al heel lang een verblijfsvergunning. Die mensen gaan hier niet meer weg. Dus men kan wel zeggen dat de multiculturele samenleving afgeschaft moet worden, maar dat blijft gewoon een loze kreet. Die moslimpopulatie is er, en op één of andere manier moeten we proberen om zo goed mogelijk met elkaar door één deur te kunnen. En als ooit de pleuris uitbreekt, dan wil ik niet tot de groep behoren die de geschiedenis ingaat als degene die de oorlog is begonnen en heeft meegewerkt aan de 'ethnische zuiveringsacties' en 'godsdienstvervolgingen'.
Hier gaat het steeds fout.
Er wordt met twee maten gemeten. In de islamitische pers worden joden, christenen en ongelovigen uitgemaakt voor alles wat lelijk is. Doodt hen, doodt hen, doodt hen! Saudi-Arabische prinsen financieren extreme moslims in ons land. In Iran krijgen joden, christenen en ongelovigen nu kledingvoorschriften om herkenbaar te zijn. Daar schijnt niiemand zich druk over te maken, omdat j evan moslims niets beters verwachten kunt. Maak een grappig tekeningetje van de profeet en de wereld staat op z'n kop.
Daarop aansluitend komt Donner met een wetje van z'n vader op de proppen om blasfemie strafbaar te stellen - dat gaat niet door - en daarna zegt hij dat de sharia wordt ingevoerd als een 2/3 meerderheid dat wil. Dat ging in Algerije niet door.
Handhaving van onze vrijheid, rechtsgelijkheid en democratie - ook als dat een burgeroorlog wordt - heeft naar mijn smaak niets met etnische zuivering of godsdienstvervolging te maken. Maar ook al zou dat zo zijn, dat onze overheid moslims het leven heel moeilijk zou maken, dan wijkt het niet af van wat ons te wachten staat als je moslims hun gang laat gaan.
Donner wil er niets aan doen. Hij wil afwachten tot er voldoende moslims zijn om onze vrijheid, rechtsgelijkheid en democratie aan te verkopen voor voldoende stemmen en natuurlijk breekt dan de hel los.
Het is de logistiek van het consultatiebureau.
Wat is eraan te doen?
In de democratische politiek hebben we geleerd dat er twee soorten van zinnigheid zijn namelijk
1. vrijzinnigheid
2. stompzinnigheid
Met stompzinnigheid doe je nauwelijks mee dus alle politici - behalve de SGP - zijn vrijzinnig geworden, zelfs de CU, die de abortuswet niet meer wil afschaffen nu ze in de Regering zitten.
Er is geen enkele extra wet nodig, omdat alles wat onze samenleving bedreigd verboden is, maar als moslims zichzelf vrijzinnigheid aanleren, is er niks aan de hand.
Het resultaat is dan een homeopatisch verdunde variant op de islam, net zoals het christendom en het jodendom dat kennen. Daar is best mee te leven.
Wetshandhaving - met die blinddoek - is een probaat middel om dit te verwezenlijken.
Als wij ons zorgen maken, komt dit alleen, omdat de overheid er met de pet naar gooit.
Daarom pleit ik ervoor dat we ons deugdelijk bewapenen, vooral jonge meisjes die nu niet meer alleen over straat durven. Mijn advies is om een gericht schot af te vuren op de onderkant van het schaambeen dergene die hen lastig valt. Dat is niet dodelijk en volstrekt afdoende. Het slachtoffer zal geen aangifte doen, omdat hij nooit zal willen toegeven door een vieze, vule, smerige, stinkende christenhoer ontmand te zijn.
Of het dan een autochtoon, Antilliaan, Surinamer, Turk, Marokkaan of Joegoslaaf is doet er helemaal niet toe. Het is een aanvaller; paf!
Om alleen de schuldige te raken dient de kop van de patroon ietsje kruislings ingekerfd te zijn.
Om te oefenen en een wapenvergunning te krijgen moet je lid worden van een schietvereniging. Molims doen dat niet omdat ze de vereiste discipline niet kunnen opbrengen en verder hebben ze een geloofshandicap. Ze denken namelijk dat Allah beslist over leven en dood, dus als ze op iemand schieten doen ze het losjes ongeveer die kant op, want het is de wil van Allah of ze raak schieten of niet. Voorts mag je geen strafblad hebben, wat criminelen ook uitsluit. Als er een inbreker in mijn huis komt om mijn spullen te jatten en verder niks, heeft ie natuurlijk wel erg veel pech. Da's jammer.
Ik heb geprobeerd een link te vinden naar die gespecificeerde midsdaadcijfers die ik wel eens gezien heb, maar het is me niet gelukt, althans niet met de afsplitsing naar misdrijven op gebied van zeden en geweld.
Ik denk dat als jij serieus de moeite neemt om deze cijfers te vinden, jij erachter komt dat jou uitspraken totaal niet kloppen.
Inmiddels heb je begrepen waar het mij om gaat en zijn we het op veel punten eens. Je moet overtreders van onze wetten aanpakken ongeacht hun achtergrond en identiteit.
Ging het jou hierom dan?
Jou berichten in dit topic ( en ook degene waar ik op het gereageerd ) lijken meer op ongefundeerde onderbuikgevoelens.
Hier gaat het steeds fout.
Er wordt met twee maten gemeten. In de islamitische pers worden joden, christenen en ongelovigen uitgemaakt voor alles wat lelijk is.
Wat heeft dit topic hiermee te maken?
Dit gaat over Nederland, en zijn multiculturele samenleving. Niet over de "Islamitische pers" en zijn onderwerpen of uitspraken.
Graag zie ik voorbeelden terug, waaruit blijkt dat Joden, Christenen en ongelovigen uitgemaakt worden voor alles wat lelijk is. En dan bedoel ik dus niet een opzichzelf staande boodschap van een Moslims die "iets" beweerd.
Nee, wat ik dan wil zien is een duidelijk bericht uit de pers. Een bericht wat wordt verkocht aan de burgers van dit Islamitisch land of staat. Want dat is wat de pers doet. Nieuws verkopen.
Vooralsnog wil ik je zeggen dat het niets te maken heeft met dit topic, maar je somt het zelf op. Voorbeelden graag.
Saudi-Arabische prinsen financieren extreme moslims in ons land.
Voorbeelden graag. En meerdere graag, want je spreekt in meervoud.
In Iran krijgen joden, christenen en ongelovigen nu kledingvoorschriften om herkenbaar te zijn.
Voorbeelden? Heb je bewijs dat dit in deze vorm gebeurd?
Daar schijnt niiemand zich druk over te maken, omdat j evan moslims niets beters verwachten kunt.
Wat een lelijke, domme uitspraak!
Maak een grappig tekeningetje van de profeet en de wereld staat op z'n kop.
Wat heeft dit met Nederland en zijn multiculture samenleving te maken?
Daarop aansluitend komt Donner met een wetje van z'n vader op de proppen om blasfemie strafbaar te stellen - dat gaat niet door - en daarna zegt hij dat de sharia wordt ingevoerd als een 2/3 meerderheid dat wil. Dat ging in Algerije niet door.
Je slaat hier de plank totaal mis. Je roept maar wat. Dit was helemaal niet de essentie van Donners uitsprtaak. Waar het Donner om ging was om de waarde van de democratie te tonen. En inderdaad, zoals Donner heeft gezegd:

Als 2/3 van de Nederlandse samenleving de Sharia als wetgeving wil, dan moet dat toch mogelijk zijn. Dat is nou de essentie van de Democratie. Iets wat jij niet gesnapt heb.
Handhaving van onze vrijheid, rechtsgelijkheid en democratie - ook als dat een burgeroorlog wordt - heeft naar mijn smaak niets met etnische zuivering of godsdienstvervolging te maken.
Je gaat wel heel ver hierin. Kan jij mij wat voorbeelden geven waaruit blijkt dat Nederland afstevend naar een burgeroorlog?
Maar ook al zou dat zo zijn, dat onze overheid moslims het leven heel moeilijk zou maken, dan wijkt het niet af van wat ons te wachten staat als je moslims hun gang laat gaan.
Je bent goed in het generaliseren van. Ik denk dat jij teveel absolute uitspraken doet die je ook nog nieteens kunt waarmaken. Dat hebben we al in een vorig bericht van jou gezien.
Je doet net of er een invasie van Moslims in Nederland plaatsvind, die, als ze de macht krijgen, het de Nederlanders heel moeilijk gaan maken.
Leef jij in een slecht sprookjesboek ofzo? Je praat over burgeroorlogen!!! Wordt wakker!!!
Donner wil er niets aan doen. Hij wil afwachten tot er voldoende moslims zijn om onze vrijheid, rechtsgelijkheid en democratie aan te verkopen voor voldoende stemmen en natuurlijk breekt dan de hel los.
Wat een lariekoek! Denk je nou echt dat de Moslimgroep in Nederland de geboortecijfers zo omhoog kan laten schieten dat ze uiteindelijk een meerderheid in Nederland gaan vormen. In wat voor fantasiewereld leef jij Pointer?
Heb je ooit wel eens nagedacht dat de andere groep, de niet-Moslims, met vijftien keer zoveel mensen aanwezig zijn in Nederland?
Wat jij hier roept is pure fictie, en hoort niet thuis op Freethinker. Wakker worden Pointer.
Hier komt ook nog eens bij dat jij de uitspraken van Donner totaal niet gesnapt heb, wat jou eigen beeld hierover zwaar heeft vertroebeld. Laat dat duidelijk zijn.

Hoe meer en meer jij in je fantasiewereld stapt, hoe meer en meer wij hier zien wat voor onmens jij bent als het gaat om de Moslimgroep in Nederland.
Wat ik zie in generalisatie ( ongefundeerd natuurlijk ) en absolute uitspraken die jij niet kan waarmaken. Je roept maar wat. Schaam je voor je "bijdrage".

Oja? Nou wat viel er goed te leven met Hitler en zijn dictoriale Christelijke heilstaat Nazi-Duitsland
Wat viel er goed te leven met de acties van de Server, die duidelijk Christenen waren.
En vergeet niet dat Israël het land is wat me meeste VN-resoluties heeft overschreden.
Maar hier valt volgens Pointer behoorlijk goed mee te leven.

Als met al wil ik je zeggen dat je niet weet waar je over spreekt. Het is gewoon te zien aan de belachelijke uitspraken die je hier doet.

Kan je een keer duidelijk zijn? Wat wil je precies verwezenlijken?
Wat is het probleem?

Als wij ons zorgen maken, komt dit alleen, omdat de overheid er met de pet naar gooit.
Daarom pleit ik ervoor dat we ons deugdelijk bewapenen, vooral jonge meisjes die nu niet meer alleen over straat durven. Mijn advies is om een gericht schot af te vuren op de onderkant van het schaambeen dergene die hen lastig valt.

Kan jij mij uitleggen in welk deel de overheid zo laks in dan? Fundeer je uitspraken eens? Wat je opschrijft is "pure rubbisch".
Ook wil ik nog even dit apart nemen:

Daarom pleit ik ervoor dat we ons deugdelijk bewapenen, vooral jonge meisjes die nu niet meer alleen over straat durven. Mijn advies is om een gericht schot af te vuren op de onderkant van het schaambeen dergene die hen lastig valt.

Meisjes die niet meer over straat kunnen? En dit natuurlijk in relatie tot de Islam. Wat ben je toch een onmens Pointer. Je fundeerd niets en je roept maar.
Jouw laatste ( met dat schaambeen ) laat zien wat voort idioot persoon jij bent. Je leeft in je eigen fantasiewereldje en je voegt totaal niets toe hier.

Het slachtoffer zal geen aangifte doen, omdat hij nooit zal willen toegeven door een vieze, vule, smerige, stinkende christenhoer ontmand te zijn.
Of het dan een autochtoon, Antilliaan, Surinamer, Turk, Marokkaan of Joegoslaaf is doet er helemaal niet toe. Het is een aanvaller; paf!

Het is duidelijk te zien dat jij hier alleen de Moslims bedeoeld, ookal probeer je dat te verdoezelen. Zie hieronder:

Het slachtoffer zal geen aangifte doen, omdat hij nooit zal willen toegeven door een vieze, vule, smerige, stinkende christenhoer ontmand te zijn.

Ik denk niet dat een autochtoon in eerste instantie zou denken: Bah, smerige Christenhoer. Nee, alleen een Moslim, en dat in vanuit jou eigen visie, zou zoiets denken.
En niet een autochtoon of een Joegoslaaf, want dat zijn ook vaak Christenen hé.
Je denk slim te zijn hier, maar je valt zo door de mand.

Om te oefenen en een wapenvergunning te krijgen moet je lid worden van een schietvereniging. Molims doen dat niet omdat ze de vereiste discipline niet kunnen opbrengen en verder hebben ze een geloofshandicap. Ze denken namelijk dat Allah beslist over leven en dood, dus als ze op iemand schieten doen ze het losjes ongeveer die kant op, want het is de wil van Allah of ze raak schieten of niet.

Wederom een zeer dom stukje. In welke wereld leef jij?
Ken jij wel Moslims, en ga jij ook wel eens met een Moslim in discussie? Een serieuze discussie om achter de ware feiten te komen. Jij generaliseerd alleen meer! Heb je dat niet in de gaten?
Het wordt tijd dat je eens wat meer aan zelfreflectie gaat doen, want ik erger me echt aan jou domme, lompe en botte uitspraken over iets waar je ( en dat blijkt ) helemaal niets over weet. Dat is gebleken, en ook uit je voorgaande berichten.
Je schrijft zomaar wat onderbuikgevoelens op, die je nog niet eens probeerd te funderen. Als dat dan al mogelijk zou zijn.

Voorts mag je geen strafblad hebben, wat criminelen ook uitsluit. Als er een inbreker in mijn huis komt om mijn spullen te jatten en verder niks, heeft ie natuurlijk wel erg veel pech. Da's jammer.

En criminelen zijn in jou ogen natuurlijk altijd Moslims. Dus Allah staat in de weg, en ook het strafblad. Pure generalisatie dit.
Je valt door de mand. Je doet uitspraken waar je niets van weet en in de voorgaande berichten is dat ook al zeer duidelijk naar voren gekomen!

Al met al wil ik je zeggen dat ook dit bericht een onnozel iets is, waar waarschijnlijk ook niets van klopt, zoals eerder in jou berichten in dit topic. Je roept maar wat.

Gegroet,

0ortje.
Het grootste boek van alle, ik bedoel het boek van de natuur, ligt opengeslagen voor ons.
Plaats reactie