Abdul Jabbar van de Ven op Ontdekislam! (Marinus' Fate)

Hier kun je links naar relevante websites posten, graag met een toelichting erbij.

Moderator: Moderators

Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

>Edwin< schreef:
Marinus schreef:
>Edwin< schreef:Nou, Marinus, deze topic van je is je op ontdekislam.nl fataal geworden. Je bent er gebanned:

http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtopic.php?t=18453

De admin aldaar heeft een bijzonder beleid... :roll:
Kun je me even een korte inhoud geven van dat topic???

Ik ben zeer benieuwd....
Het is een te verwarrend verhaal bij elkaar om dat kortom te omschrijven, sorry. :?
Het is is in ieder geval een happening waar zelfs de ratten geen brood van lusten.
Ja ik heb er een deel van gelezen. Mijn ondergang is verrassend spectaculair geloof ik. Ach ja ik kan er niet te erg mee zitten. Hoewel ik het erg leuk vond om op ontdekislam rond te dolen.
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
>Edwin<
Forum fan
Contacteer:

Bericht door >Edwin< »

Marinus schreef:
Jazz schreef:Ik heb me hier dan maar even aangemeld naar aanleiding van de merkwaardige ban die Marinus kreeg op OntdekIslam.
Marinus schijnt zichzelf niet te mogen verdedigen van het beheer, en .. nu ja, m'n mening kun je aldaar terug lezen.

Marinus, geef eens een reactie op je ban etc. (svp natuurlijk) :-)
Hey jazz,

Nou ik weet bij god niet waarom ik eraf gelazerd ben eigenlijk....
Weet je zeker dat het niet weer een storing is? (Lag er 5 dagen geleden zonder reden ook al af...)

Groet Marinus
Ik heb jouw naam onmiddelijk na lezing van de topic opgezocht in de gebruikerslijst: Boven jouw naam - of is het nu onder? - schittert nu het woord banned.

Helaas dus, je ligt er er af. En de salafisten aldaar wordt ondertussen geen strobreed in de weg gelegd.
Ontdek de islam op ontdekislam.nl... :roll:
Dat belooft nog wat.
It's always night, or we wouldn't need light.

-Thelonious Monk
>Edwin<
Forum fan
Contacteer:

Bericht door >Edwin< »

Ook leuk trouwens, dat natrappen gericht op je seksuele identiteit.

-Thelonious Monk
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

>Edwin< schreef:Ook leuk trouwens, dat natrappen gericht op je seksuele identiteit.
Vertel :roll:
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
>Edwin<
Forum fan
Contacteer:

Bericht door >Edwin< »

MOODY BLUE schreef:Welke nick verbergt V/d Ven?
Dat hij daar virtueel verblijft schijnt te blijken uit de laatste twee postings. :idea:

Op wikipedia.nl staat het trouwens omschreven als een feit.
Ergens onderaan in het verhaal over hem.

-Thelonious Monk
>Edwin<
Forum fan
Contacteer:

Bericht door >Edwin< »

Marinus schreef:
>Edwin< schreef:Ook leuk trouwens, dat natrappen gericht op je seksuele identiteit.
Het verhaal komt er in een posting op neer dat jij vanuit je 'homoseksuele geaardheid' er een bevooroordeelde houding ten aanzien van onder andere de islam op nahoudt.

Dan heb ik die klaarblijkelijk ook. :wink:

Ik ga nu even de naam van de persoon die dat heeft geschreven opzoeken.

-Thelonious Monk
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

>Edwin< schreef:
Marinus schreef:
Het verhaal komt er in een posting op neer dat jij vanuit je 'homoseksuele geaardheid' er een bevooroordeelde houding ten aanzien van onder andere de islam op nahoudt.

Dan heb ik die klaarblijkelijk ook. :wink:

Ik ga nu even de naam van de persoon die dat heeft geschreven opzoeken.
Laat ik nou net de laatste niet-islamofobe nicht van NL zijn. (Geloof me de andere 13.999.999 zijn islamofoob). Er schijnt overigens vrij veel support te zijn op dat forum (voor mij dus :lol: ) ik lees het tzt nog wel eens na.
>Edwin<
Forum fan
Contacteer:

Bericht door >Edwin< »

Ik heb 'm al, gevonden, alsjeblieft:
Matt schreef:Is dit nieuws? Dat Marinus en de islam niet door één deur gaan, is toch algemeen bekend (en begrijpelijk ook, want voor een homo is de islam een zeer intolerante religie). Uit zijn vele posts hier blijkt ook duidelijk dat hij weinig met de islam op heeft. En met het christendom trouwens ook. Dat is zijn recht. Dus dit niet is erg onthullend allemaal.
Zegt die naam je iets?

Ik heb nog even vluchtig wat andere postings van die gast doorgelezen; echt een lekker ding zeg. :roll:

Kan je op dat forum soms een prijs winnen voor het plaatsen van de meest ongenuanceerde annex irrelevante opmerking?

Jazz: wat is jouw mening of beter gezegd conclusie hierover?

Een forum zonder bestaansrecht. Maar ja, dat is natuurlijk slechts mijn mening. :roll:

-Thelonious Monk
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

>Edwin< schreef:Ik heb 'm al, gevonden, alsjeblieft:
Matt schreef:Is dit nieuws? Dat Marinus en de islam niet door één deur gaan, is toch algemeen bekend (en begrijpelijk ook, want voor een homo is de islam een zeer intolerante religie). Uit zijn vele posts hier blijkt ook duidelijk dat hij weinig met de islam op heeft. En met het christendom trouwens ook. Dat is zijn recht. Dus dit niet is erg onthullend allemaal.
Zegt die naam je iets?

Ik heb nog even vluchtig wat andere postings van die gast doorgeleze; echt een lekker ding zeg. :roll:

Kan je op dat forum soms een prijs winnen voor het plaatsen van de meest ongenuanceerde annex irrelevante opmerking?

Jazz: wat is jouw mening of beter gezegd conclusie hierover?

Een forum zonder bestaansrecht. Maar ja, dat is natuurlijk slechts mijn mening. :roll:
Je quote wel erg fout want de post van matt is duidelijk in mijn voordeel uiteindelijk. Maar goed ook dat zal ik tzt recht trekken.
>Edwin<
Forum fan
Contacteer:

Bericht door >Edwin< »

Marinus schreef:Je quote wel erg fout want de post van matt is duidelijk in mijn voordeel uiteindelijk. Maar goed ook dat zal ik tzt recht trekken.
Ik heb heb het anders letterlijk hier neergezet zoals hij het aldaar heeft geschreven. Dus wat is je punt nu? 8)

Misschien ken jij hem anders. Maar voor mijn komt die posting over als een laag-bij-de-gronds partijtje na trappen.

PS: Ik kom nu trouwens al een uur niet binnen op dat forum, sinds ik uit de kroeg terug ben (wat ik hier van Matt aanhaalde had ik vanmiddag al gecopieerd). Zal wel aan mijn verbinding liggen. Dus ik kan het verdere verloop van de discussie daar niet volgen

-Thelonious Monk
Plons
Bevlogen

Bericht door Plons »

Misschien is het ook goed om erbij te zeggen dat 'meer' als de helft (die gereageerd hadden) niet eens is met de ban. En hopelijk word de ban ook opgeheven en "eventueel" omgezet in een waarschuwing, maar ik betwijfel het.......jammer.
Fuck met alles.
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

Plons schreef:Misschien is het ook goed om erbij te zeggen dat 'meer' als de helft (die gereageerd hadden) niet eens is met de ban. En hopelijk word de ban ook opgeheven en "eventueel" omgezet in een waarschuwing, maar ik betwijfel het.......jammer.
Ja het jammer....

Ik weet dat er verzet was tegen mijn ban....
Maar goed als ze denken dat mijn aversie tegen één moslim een aanval was op de Islam....

Mijn zegen hebben ze!!!

Groet Marinus
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Sjeik_Umair
Super Poster!

Geslacht:
Geplaatst: do sep 06, 2007 12:02 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

We moeten ons schamen, heel diep schamen, allemaal!, dat een pasbekeerde de Islam door ons gedrag de rug toekeert. En dat geldt voor allemaal die hier als forumbezoeker aanwezig zijn. Maakt me niet uit of dat nu een moslim is of niet.
Het preken van agressie ben ik ook absoluut tegen en als het alleen aan mij lag sloot ik meteen een topic als daar enige agressie uit spreekt. Persoonlijk ben ik ook voor een nog hardere aanpak.
Ook met uitlatingen ten opzichte naar elkaar. Als volwassen mensen, zoals we ons mogen noemen is het van een laag niveau elkaar allerlei verwensingen naar het hoofd te gooien. En of dat nu iemand is die moslim is of niet, of iemand is van 15 of van 85 of men nu nog maar heel weinig weet van de Islam of een afgestudeerde student in de Islam, doet mij verder helemaal niets. Men verlaagt alleen zichzelf hiermee.
Jammer, dat velen dat niet door hebben.

Wij hebben tijdens de aankomende Ramadan dus nog heel wat te doen.

Moge Allah ons allen leiden en ons kracht geven de vervloekte shaitan te weerstaan.

En dit is toch weer aardig om te lezen.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

Ik heb ondertussen alles betreffende mijn ban meegelezen op www.ontdekislam.nl Het lijkt erop dat ik slachtoffer ben geworden van een soort van ideologische afrekening. Het doet me wel goed dat er veel weerstand tegen is van diverse forumleden.

Het is vrij duidelijk wat er aan de hand is. Ze zagen me niet meer zitten daar (want homo en nog atheist op de koop toe) en grepen het eerste (nogal slechte) excuus om me te bannen aan. Vooral die JacobNL heeft een flinke vinger in de pap gehad. Das het billenmaatje van AJ vd Ven blijkbaar en hij had toch al iets tegen me. Maar goed ik kon zolang doorgaan omdat ik me altijd heel behoorlijk gedroeg.

Na mijn ban aldaar is het me duidelijk dat niemand veilig is op www.ontdekislam.nl wat dat betreft. Maakt mij niet uit hoor ik weet dat nu en heb totaal geen behoefte meer om me nog bezig te houden met dat forum. Het is blijkbaar gewoon een hypocriete k*tbende. Vooral het feit dat beide topics over me gesloten werden na een toch wel warme interesse voor mijn ban is redelijk duidelijk.

Nu ja ze beschermen hun slang AJ vd Ven maar fijn. Ze moeten wel oppassen dat die slang hen niet zal bijten. In het oorspronkelijke topic kun je bijvoorbeeld lezen hoe ons aller Mederlandse Haatmoslimpje Abdul Jabbar me om niets de hel in wenst
Ga naar de hel met je Mussolini, Hitler, Stalin, Lenin en Pol Pot.
Maar ja das nog altijd beter dan een vredeprekende atheistische nicht uiteindelijk.

Ik zal tzt nog wel een bericht posten als gast als ik zin heb en voor de rest kan het forum me gestolen worden. Maar goed mijn einde daar was in ieder geval spectaculair. Wat kan een mens zich nog meer wensen?

Marinus

PS: mochten hier nog ontdekislamers meelezen: Het was leuk zolang het duurde maar ja SHIT HAPPENS. Voor wie het betreft: bedankt voor jullie steun en misschien zal ik tzt nog wel een verklaring posten op ontdekislam. En pas op wat je schrijft heh; zoals je ziet kun je er tegenwoordig om niets afgelazerd worden.

En Abdul Jabbar: trek het je niet teveel aan allemaal. Je zei het zelf al:
Je bent als het gezoem van een mug voor mij tijdens een bombardement.
Vergeet niet dat ik je ondanks je plukbaard en je jurkje woest aantrekkelijk vind. En dat haat-dweperige van je daar word ik helemaal week van. Als het uitgaat met je huidige partner (Jakob?) dan geef je maar een kik hoor: we zijn een match made in heaven dat weet ik zeker.

PPS: Mocht iemand van www.ontdekislam.nl me willen pb-en; dat kan natuurlijk. Ik kom regelmatig op dit forum dus je hoeft alleen maar lid te worden hier en het is geregeld. (En ik bedoel ook jouw natuurlijk AJ (MY LOVE)) Wel oppassen dat je niet gebanned word natuurlijk.
Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious »

Ik moet zeggen dat er óók wel wat genuanceerdere reacties zijn van mensen die het met de ban daar niet eens zijn, waaronder moslims.
Een dubbele moraal houden de moderatoren er nu overigens wel op na daar. Ik was al lid van dat forum toen het nog heel klein was met slechts enkele tientallen leden. Ik heb daar toen hele interessante discussies gevoerd met, als ik me de namen goed herinner, ene Sindbad en ene Alex/Ali. Van haat en agressie jegens agnosten en atheïsten was destijds geen enkele sprake, en ik denk dat deze jongens zich daar ook van gedistantieerd zouden hebben. Of ze daar überhaupt nog posten, weet ik niet. Na lange tijd besloot ik er weer eens een kijkje te nemen, en zag ik dat de sfeer daar compleet verziekt was door fundamentalisten, en ongetwijfeld zullen allerlei stormfrontfiguren de zaak daar van de andere kant, nog erger hebben laten escaleren.
Toen ik daar een keer een topic ben gestart over de schaduwzijde van de islamitische geschiedenis, waarbij ik met name inging op de misdaden van Timoer Lenk, die in een paar dagen tijd meer dan 100.000 hindoes afslachtte, kwamen daar agressieve reacties op, en bepaalde figuren daar dachten direct dat ik onderdeel uitmaakte van een zionistisch complot. Van enige zelfreflectie willen velen daar niet weten. Maar tegen de moslims daar die agressief reageerden werd toen niets ondernomen door de moderatoren.

Grtz...
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Plaats reactie