Hoe de hel goed te praten

Christendom en Judaïsme, contradicties in de bijbel, de ethiek van de bijbel etc..

Moderator: Moderators

Samante

Bericht door Samante »

tjeerdo schreef: In mijn directe omgeving zijn ook diverse niet-hetero's. De meesten hebben een doorsnee profiel. Huisje, boompje en beestje. En op zaterdag een toastje op de bank. Deze groep ergert zich vaak aan de uitwassen. Zij moeten zich verdedigen tegen een bepaald beeld.
Die doorsneegroep ken ik uiteraard. Het zijn mensen waartegen ik me soms moet verdedigen. Welke kleur sokken ik draag, welk merk onderbroek ik aantrek, of ik wel mijn meubelen bij IKEA koop of laat ontwerpen door Jan des Bouvier etc.
Van de buitenkant lijken ze heel braaf, totdat je ontdekt in welke 'gore' gelegenheden zij zich volledig te buiten gaan. Het zal niet voor allen gelden overigens.
Doorsnee-mensen zetten maar al te vaak een stempel op alles en iedereen dat afwijkt en proberen afwijkende mensen met hun verwachtingspatroon in een keurslijf te persen. In dat opzicht zijn zij net zo vrij als mensen die in de greep zijn van een religieuze sekte.
fbs33
Bevlogen

Bericht door fbs33 »

Henoch2007 schreef:Hoe kom je daar nu bij.....totdat de bom valt? Dan moet je bij onze Iraanse vriend zijn. Ben jij gered dan a.r.?
Bush (met jezus onder zijn arm) heeft er véél meer, haha
Maar hij heeft zijn piloten opdracht gegeven om op die bommen "Jezus is liefde" te schrijven!
Dat maakt de 'pil' iets beter verteerbaar, haha
Henoch2007
Banned
Contacteer:

Bericht door Henoch2007 »

Wat onzinnig is bepaal ik zelf wel, kitty. Rot censuur hier. Vrijheid van meningsuitingl? No way!

Wat flauw dat anti-Amerikanisme? Osama bin Laden riep gister op aan Europa, om alle hulp aan Amerika te stoppen. Wil jij je hier bij aansluiten?
Laatst gewijzigd door Henoch2007 op 30 nov 2007 14:19, 2 keer totaal gewijzigd.
"Jezus zeide: Ik ben de weg en de waarheid en het leven; niemand komt tot de Vader (God) dan door Mij." (Johannes 14:6)
Plons
Bevlogen

Bericht door Plons »

tjeerdo schreef: Dus elk onderscheid zou moeten verdwijnen. Acceptatie die in alle culturen volledig is. Geen problemen met adoptie of visa voor bepaalde landen. Homofilie moet de gewoonste zaak van de wereld worden. Waar niemand meer van op kijkt. En gelukkig gaat het deze kant ook op.
Alleen soms vraag ik mij af of deze vooruitgang niet vertraagd wordt door leernichten, homo-ontmoetingsplaatsen in openbare parken, darkrooms en exhibitionistische parades.

Nee, homo's komen in alle "soorten" voor....net als gewone mensen dus ! Het zijn juist die mensen (die door hun domheid?) andere homo's erop aankijken (of wilt aanrekenen) wat een andere homo doet.

Er wordt toch ook niet de hetero's verweten wat de andere hetero's doen ?
Een homo is niet verantwoordelijk voor een andere homo zijn gedrag.
Fuck met alles.
fbs33
Bevlogen

Bericht door fbs33 »

Henoch2007 schreef:Wat onzinnig is bepaal ik zelf wel, kitty. Rot censuur hier. Vrijheid van meningsuitingl? No way!

Wat flauw dat anti-Amerikanisme? Osama bin Laden riep gister op aan Europa, om alle hulp aan Amerika te stoppen. Wil jij je hier bij aansluiten?
Ik ben er een voorstander van dat een ieder de rotzooi die hij op zijn bord schept ZELF opeet!.......Lijkt me logisch, haha
Maar als je de grootste schurkenstaat (de USA) niet als zodanig ziet, dan is er sprake van cognitieve dissonantie bij jou, haha.
Henoch2007
Banned
Contacteer:

fbs33 schreef:Ik ben er een voorstander van dat een ieder de rotzooi die hij op zijn bord schept ZELF opeet!.......Lijkt me logisch, haha
Maar als je de grootste schurkenstaat (de USA) niet als zodanig ziet, dan is er sprake van cognitieve dissonantie bij jou, haha.
Schurkenstaat, zo, zo! Dan ben jij of een Moslim, of een SP'er, en dan ben jij ook absoluut anti-Israël, dat kan ik je nu al zeggen!
"Jezus zeide: Ik ben de weg en de waarheid en het leven; niemand komt tot de Vader (God) dan door Mij." (Johannes 14:6)
Plons
Bevlogen

Bericht door Plons »

fbs33 schreef:voorstander van dat een ieder de rotzooi die hij op zijn bord schept ZELF opeet!.......Lijkt me logisch, haha
Bedoel je niet 'Constipatie' ?
Fuck met alles.
lost and not found yet!
Bevlogen

Bericht door lost and not found yet! »

Henoch2007 schreef:
fbs33 schreef:Ik ben er een voorstander van dat een ieder de rotzooi die hij op zijn bord schept ZELF opeet!.......Lijkt me logisch, haha
Schurkenstaat, zo, zo! Dan ben jij of een Moslim, of een SP'er, en dan ben jij ook absoluut anti-Israël, dat kan ik je nu al zeggen!
Ik ben het met fbs33 eens. Amerika is gewoon een land dat niets maar dan ook niets van z'n geschiedenis leert of zal leren. Henoch, ben je Vietnam en Korea vergeten ofzo of heb je hier nog nooit van gehoord?? Dus terug onder je steen en eerst je huiswerk maken!!
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Henoch2007
Banned
Contacteer:

Je valt in herhalingen met je steen! Ik heb maar wat met eén steen; de Rots, Jezus Christus!

Amerikanen zijn precies als Nederlanders, en zitten vrijdenkers en hele fijne Christenen bij!
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

En ook heel akelige Christenen zoals die in Jesuscamp dat gelukkig niet meer bestaat. Of die indoctrinerende halleluja roepers die in tongen brabbelen. Maar die vind jij natuurlijk geweldig want jij zit bij net zo'n club.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

Henoch2007 schreef:Je valt in herhalingen met je steen! Ik heb maar wat met eén steen; de Rots, Jezus Christus!

Amerikanen zijn precies als Nederlanders, en zitten vrijdenkers en hele fijne Christenen bij!
Kruip dan terug onder Jezus!!!! Zo ruimdenkend ben ik dan ook wel weer; trouwens God heeft je nodig op je eigen forum.
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
Atheist_1984
Ervaren pen

Bericht door Atheist_1984 »

Marinus schreef:Liefst voor de dag van het oordeel, want op die dag zul je zeker berouw hebben.
Die geloven hebben altijd een soort van stok achter de deur nodig om mensen te laten geloven in hun sprookjes. Want als je niet gelooft, dan word je voor eeuwig in de hel gemarteld. Ze zeggen wel eens, angst is een slechte raadgever.
Laatst gewijzigd door Atheist_1984 op 30 nov 2007 16:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Exodus 12

[29] Midden in de nacht doodde de HEER alle eerstgeborenen in Egypte, van de eerstgeborene van de farao, zijn troonopvolger, tot de eerstgeborene van de gevangene, en ook al het eerstgeboren vee.
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Plons schreef: Er wordt toch ook niet de hetero's verweten wat de andere hetero's doen ?
Een homo is niet verantwoordelijk voor een andere homo zijn gedrag.
Klopt als een bus. Maar de praktijk is weerbarstig. Het zijn vaak deze mensen die de media halen. En een bepaalde beeldvorming veroorzaken. Waar de grootste gemene deler niets aan heeft.
Henoch2007
Banned
Contacteer:

Kitty schreef:En ook heel akelige Christenen zoals die in Jesuscamp dat gelukkig niet meer bestaat. Of die indoctrinerende halleluja roepers die in tongen brabbelen. Maar die vind jij natuurlijk geweldig want jij zit bij net zo'n club.
Precies! En jij weet niet waar je over spreekt, omdat je het werk van de Heilige Geest niet kent, en niet wilt kennen. Je hebt trouwens ook heel akelige vrijdenkers! Dit even tegen jouw generalisatie.

Ps. Heb je nog een waarschuwing voor mij?
Henoch2007
Banned
Contacteer:

Marinus schreef:
Henoch2007 schreef:Je valt in herhalingen met je steen! Ik heb maar wat met eén steen; de Rots, Jezus Christus!

Kruip dan terug onder Jezus!!!! Zo ruimdenkend ben ik dan ook wel weer; trouwens God heeft je nodig op je eigen forum.
Niet spammen he Marinus! Anders krijg je geen antwoord (zoals je van mij gewend bent!)
Plaats reactie