Mijn berichten waren een reactie op het door SIOE geplaatste nieuwsbericht.tekstschrijvert schreef:Maar goed nogmaals SIOE heeft blog en geen discussie forum.
Erg zwak excuus voor het slechts niet doorlaten van kritische berichten.
Moderator: Moderators
Ambassades in brand bij Kosovo-protest BelgradoDe vreemde vrienden van SIOE Nederland schreef:Straks gaan we natuurlijk met z'n allen gezellig naar de Dam om te demonstreren tegen de islamisering van Europa. Ik zal niet eens de logische vraag stellen welke islamisering van Europa bedoeld wordt, want ik ken de treurige antwoorden.
Laten we ons in plaats daarvan eens afvragen met wie we gaan demonstreren. Op de website van het organiserend comité, SIOE Nederland - link ook prominent aanwezig op het blog van de altijd schijnbaar gematigde Peter Louter - vinden we nadrukkelijk geen namen van organisatoren (die zijn wel bekend - en dat maakt heerlijk leesvoer) maar wel een aantal opmerkelijke links.
Zo vinden we er een Servische vlag die rechtstreeks leidt naar SerbBlog, waar Kosovo christelijk is, de Madonna huilt om de provincie en de Servische schrijver een blinde vlek in zijn kennis van de geschiedenis heeft van ongeveer 1986 tot 1999 - toen de NATO ingreep om een etnische zuivering van Kosovo te voorkomen. De blogger betoogt dat Serviërs toch wel de minst racistische inwoners van voormalig Joegoslavië zijn (en bewijst daarmee meteen maar even zijn eigen ongelijk, overigens). Het zijn echt schatten van mensen, lieverdjes stuk voor stuk. Van de minste sluipschutter die in Sarajevo op onschuldige burgers schoot tot en met de betreurde leider Slobodan 'Slager' Milosevic zelf.
En dat is dan meteen de eerste held van het verzet, zoals SIOE het noemt.
Een tweede aardige link hoef ik al niet eens aan te klikken om te zien wat deze inhoudt. Het is de link naar Likoed Nederland. Laat ik eens aardig zijn en niet vragen wat een Israëlische politieke partij in mijn land moet en waarom er kennelijk invloed op de binnenlandse politiek moet worden uitgeoefend. Ik heb het niet zo begrepen op Hizb-ut-Tahrir, op Milli Görüs of op Likoed Nederland. We hebben geen behoefte aan dergelijke inmenging.
Nee, laten we de tweede verzetsheld er bij halen. Het is de man van de landjepikmuur om Palestina. De man die gevechtshelikopters inzette om in drukke straten een enkele auto met een enkele islamitische fundamentalist te treffen - en zo meteen maar even handenvol onschuldige burgers 'meeneemt'. De man die toekeek hoe Palestijnse vluchtelingen werden afgeslacht in een buurland waar hij überhaupt niets te zoeken had. Ik heb het natuurlijk over Likoed-voorman Ariël Sharon.
In de strijd tegen de islamisering van Europa - ik vraag nogmaals niet welke islamisering - is het kennelijk geoorloofd om je met dergelijk uitvaagsel te encanailleren, zo lang ze maar tegen moslims zijn. Een tactiek die de VS vaak toepassen en die ertoe geleid heeft dat er nu Nederlandse jongens tegen de Taliban aan het vechten zijn en dat Irak volledig aan gort is geschoten - want zo gaat dat als je je vrienden niet zorgvuldig kiest.
Op dus naar de Dam, voor een christelijk Europa, een Groot-Servië en een Groot-Israël!

[/quote]Zonde schreef:Nog iemand die melding maakt van censuur:De berichten waar hij/zij naar verwijst zijn eventueel hier nog te lezen. Ze staan er in ieder geval inderdaad.Gielah schreef:SioeNederland, de organisatie van mensen die Islamofobie de hoogste vorm van gezond verstand vinden, heeft even de sluier opgelicht en haar ware gezicht laten zien..
Volgens een zeker Evert Lemens gaat men de laatste jaren van STRIJD in..voorlopig nog geweldloos.
Maar. Straks wordt door "Meldpunten discriminatie Internet" en méér van dat soort flauwekul de digitale weg als geweldloos middel van verzet van ons afgenomen. Als tenslotte voor verder verbod van vrijheid van meningsuiting, expressie en demonstratie onze laatste geweldloze middelen uit handen geslagen worden, blijft ons niet anders over dan een ander vorm van verzet...aldus Lemens..
Op een protest wat daarop volgt antwoord SioeNederland aldus:
Wanneer de geweldloze middelen opraken, en ons woord wordt neergesabeld, dan blijft er voor het gehele volk niet anders over dan andere middelen te gebruiken. Het is van geen enkel vredelievend mens de wens om geweld te gebruiken, ook niet van SIOE Nederland. Maar dan moeten wij wel in die gelegenheid gesteld blijven worden.
SioeNederland zegt ook: "Dit komt regelmatig ter sprake binnen SIOE int. het is niet ondenkbaar dat het zover komt."
En zo komen we dus ook te weten wat er binnen Sioe International zo al besproken wordt..
Men schijnt er echter even later zelf van te schrikken en probeert daarna alles te nuanceren..
Heel grappig is dat men daarna "folderen" en ook "het zich sterk maken voor mensen die onder de islam lijden zoals ex-moslms, homo's en vrouwen." aandraagt als een andere vorm van verzet dan geweldloos verzet...niet-geweldloos folderen dus.. lol
Enkele kritische vragen over die "andere vorm van verzet dan geweldloos" verzet komen natuurlijk niet door de Sioe censuur en worden niet geplaatst door de "moderators".
Geurt Wilders schijnt nogal een held te zijn voor Sioeners maar als Geurt ooit met deze larven aan de macht komt kan men daarna niet zeggen "Wir haben es nicht gewußt"..