Tijd voor een kookboek tipLordDragon schreef:Dat lijkt me een lekker groente fenomeen, in welke gerechten gebruik je ze?De groente was 2 weken geleden klaar, White Widow van Belgische bodem, onbespoten.
MVG, LD.

Moderator: Moderators
Tijd voor een kookboek tipLordDragon schreef:Dat lijkt me een lekker groente fenomeen, in welke gerechten gebruik je ze?De groente was 2 weken geleden klaar, White Widow van Belgische bodem, onbespoten.
MVG, LD.

Dank u!doctorwho schreef: Tijd voor een kookboek tip
Wat veel mensen dan niet weten is dat een hond helemaal niet zoveel vlees nodig heeft (en dat los daarvan, veel honden simpelweg te dik zijn, en sowieso minder moeten eten). Mijn honden eten kliekjes, klokhuizen, brood, en een klein handjevol hondenbrokken.Ongeloveloos schreef:Deense dog even schadelijk voor milieu als 4x4.
Devious schreef:Wat veel mensen dan niet weten is dat een hond helemaal niet zoveel vlees nodig heeft (en dat los daarvan, veel honden simpelweg te dik zijn, en sowieso minder moeten eten). Mijn honden eten kliekjes, klokhuizen, brood, en een klein handjevol hondenbrokken.Ongeloveloos schreef:Deense dog even schadelijk voor milieu als 4x4.
Ik vraag mij overigens af of deze mensen de produktie en afvalverwerking van de 4x4 ook hebben meegewogen in hun verhaal. Het riekt naar een vette drogredenering.
Het vakblad New Scientist legde de berekeningen van de Vales voor aan de Amerikaanse expert John Barrett, en die komt tot dezelfde slotsom: 'Een grote hond is even extravagant als een zware auto