Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat sinds ik onze vaatwasser inruim zoals mijn vrouw aangaf, er welliswaar minder in past, maar de boel is wel aantoonbaar beter schoon.Kitty schreef: Bij mij kwam die logica fantastisch over, ik gaf hem groot gelijk. Hij is nu dus degene die altijd de vaatwasser mag inruimen. Je moet mensen de dingen laten doen waar ze beter in zijn niet waar?
Verder hebben wij beide zo onze eigen maniertjes voor bepaalde dingen. Ongeacht of het beter is, ik vind orde, structuur en automatismen inderdaad prettig, zeker bij bepaalde handelingen. Sterker nog het IS prettig. Ik kan me niet voorstellen dat niemand van de mannen dat hier heeft. Als vrouwen zeggen dat een vrouw dat zegt, heeft ze groot gelijk.
Met natte haren naar bed zit er voor ons beide niet in, geeft vlekken in het kussen en echt prettig is het ook niet. Ik vind het overigens ook unfair te stellen dat de opvatting dat natte haren de kans op ziekte vergroot. Ik denk het gros van de mannen denkt dat dit zo is.
Na het eerste van Rutte is het misschien tijd voor een vrouwencompetitie:
http://www.youtube.com/watch?v=USQXyOyLYl0
Dat gezegd hebbende wil ik afsluiten met Finkers over vrouwenlogica:
"Ik vind het zo knap dat men vroeger op houten schaatsen ook wereldrecords schaatsten" (vrij geciteerd).
Groet,
Bob