Maarten schreef:Maar nog een tweede keer langs jongeren passeren om duidelijk beelden te kunnen vastleggen van voorspelbaar gedrag, kan je toch interpreteren als uitlokking.
Om de dooie donder niet ! Al lopen ze 10.000 keer langs die jongeren.
Moderator: Moderators
Maarten schreef:Maar nog een tweede keer langs jongeren passeren om duidelijk beelden te kunnen vastleggen van voorspelbaar gedrag, kan je toch interpreteren als uitlokking.
Als homofiel ben ik tot de conclusie gekomen dat homohaat integraal onderdeel is van de leefwereld van de gemiddelde mannetjesmoslim. Dat leren ze van hun ouders en oudere broers. Ik vermoed dat het met islamgeorienteerde jodenhaat ook ongeveer zo werkt. Oplossing: minder theedrinken en meer politieknuppels. En maak je geen zorgen over stigmatisering, zolang de baarden zichzelf stigmatiseren hoeven beschaafden niet naar oplossingen te zoeken, dunkt me.Maarten schreef:In België gebeurt er ook heel wat sociaal werk in de wijken. Er zijn ook wijkagenten en jeugdwerkers die de individuele jongeren kennen. Deze aanpak werkt bijvoorbeeld en stigmatisatie in die aanpak wordt vermeden. Door in hun leefwereld te komen en de mensen er op aan te spreken, de ouders of oudere broers er bij te betrekken wanneer men effectief iets doet wat niet kan, kan je ook naar oplossingen toewerken.
Dat is ook een manier om het uit te drukken. Ik ben jarig vandaag en dus dronken, dus e.e.a. mag allemaal: Als alle moslims zouden oprotten van deze planeet, dan zou de bleke blauwe stip significant homovriendelijker zijn. Dat komt omdat de gemiddelde moslim best wel heel erg homofoob is. Dat is namelijk onderdeel van de islamitische folklore. Moslims zijn gemiddeld zeer intolerant en homosensuelen scoren erg hoog in hun categorie "niet te tolereren mensen".Maarten schreef:Hun stijl is misschien minder hypocriet dan de gemiddelde homofoob in Nederland.
Maarten schreef:Enkel de moslims letterlijk met deze zonde van Israël overladen zou ik niet doen.
Het cruciale woord hier is "enkel".Ongeloveloos schreef:Waarom niet ? Iedereen die tegen homo's ageert, dient terecht worden gewezen ! Waarom moslims sparen ?Maarten schreef:Enkel de moslims letterlijk met deze zonde van Israël overladen zou ik niet doen.
Oh meid, maak me gek!Ongeloveloos schreef: @Tinus, proficiat ouwe nicht van mekom op mijn neus zitten en ik zal een leugentje vertellen
Welk programma? Ik ben geen abonnee van Elsevier, dus ik heb geen toegang tot alle in's en out's.Kitty schreef:Hebben jullie het programma dat wordt aangehaald in het artikel ook gezien? En die schuilsynagoge is geen onzin maar een feit.
Programma: de 5W'sJagang schreef:Welk programma? Ik ben geen abonnee van Elsevier, dus ik heb geen toegang tot alle in's en out's.
Nou, gemengde gevoelens.Uncle Rat schreef:Programma: de 5W'sJagang schreef:Welk programma? Ik ben geen abonnee van Elsevier, dus ik heb geen toegang tot alle in's en out's.
Ja, het zal wel.Kitty schreef:Die schuilsynagoge is er omdat kennelijk joden in die omgeving niet meer naar de gewone synagoge durven omdat ze continu bedreigd en lastiggevallen worden.