Prijs de dag niet voor de avond gevallen is zou mijn grootvader zeggen.Jim schreef:Ik keer vandaag maar weer terug naar mijn onder de zeespiegel liggende residentie.
Het zaakje staat nog droog zo te merken.

Moderator: Moderators
Prijs de dag niet voor de avond gevallen is zou mijn grootvader zeggen.Jim schreef:Ik keer vandaag maar weer terug naar mijn onder de zeespiegel liggende residentie.
Het zaakje staat nog droog zo te merken.
God houdt naar mijn weten de Israel Standard Time aan.Bonjour schreef:Gezien de flexibiliteit waamee religieuzen gebeurtenissen interpreteren, zou ik zelfs zeggen: "Zolang het nog geen 22 oktober is op Hawai kan de wereld nog vergaan op de 21ste. ".
Heb je al een plaatsje rereserveerd? In Dordrecht kan je misschien nog wel een plekje vinden op die ark daar!a.r. schreef:Oh shit, moeten we haast maken met het inpakken en volladen van de ark?
Die zondvloed is al begonnen in Thailand!Fenomeen schreef:Wat verwarrend allemaal.
De vrome gelovigen worden toch opgehaald, en wij blijven?
En dan komt er een zondvloed?
Jaaahhhh, je moet niet van die moeilijke vragen stellen, neem jij nou maar een champignon nu het nog kan en vertrouw verder nou maar gewoon op god!Fenomeen schreef:Wat verwarrend allemaal.
Nou, dan zijn we juist snel de pineut zou ik zeggen. Duurt dat omhooghalen van dat dozijn christenen dat nooit gejokt hebben zó lang?siger schreef:Om de zoveel maanden plant God een eindtijd, maar dan moet hij wel eerst christenen omhooghalen die nooit gejokt hebben. We zijn dus nog een hele tijd gerust.
En daarna komen de gelovigen weer terug om te genieten van een duizend jaar durend vrederijk. Maar straks komt Lucifer met het tegen antwoord. Een enorm ruimteschip, waar de uitverkoren atheïsten in mogen. Geen agnosten natuurlijkFenomeen schreef:Wat verwarrend allemaal.