Ik heb het zelfde probleem. Alleen ik heb nog 0 seconden gezien!Devious schreef:Ik ben al langer dan een kwartier bezig, maar heb nog geen 5 seconden van de film gezien. Hoera!
Ze hadden de film wel op wat meer locaties tegelijk kunnen plaatsen. De hele wereld probeert nu die film te kijken. Daarom duurt het zo lang.
De anti-koran film van Geert Wilders
Er bestaat kwaad, dus God is ofwel niet in staat, ofwel niet van zins het op te heffen. Als God het kwaad niet kán opheffen is hij niet almachtig. Als hij het niet wíl opheffen is hij kwaadaardig. Als hij het niet kán of niet wíl opheffen, waarom zou je hem God noemen? (Epicurus)
Na nog geen half uur waren er al 700.000 bezoekers voor de Nederlandse versie en al 210.000 voor de Engelse versie. Dus ik bekijk hem wel volgende week of zo 8)
Het is logisch dat zowat heel de wereld nu die film probeert te bekijken.
Het is logisch dat zowat heel de wereld nu die film probeert te bekijken.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Het was op het nieuws, dus ik zou hier nu maar niet aan twijfelen dat dit de echte film is.Zonde schreef:Inderdaad zijn het allemaal bekende oude beelden met een muziekje er achter, ik geloof er niks van dat dit de fitna is.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
- Sebastiaan
- Bevlogen
In principe is het filmpje een compilatie van bekend beeld materiaal, je moet echt in een grot geleeft hebben om er niets van mee gekregen te hebben. Met betrekking tot de Koran/Hadith teksten zijn ze naar mijn mening zeer spaarzaam geweest, daar kun je met gemak een paar uur mee vullen. Velvolgens vliegen er wat krantenkoppen voorbij, daar had naar mijn mening wel iets langer stil gestaan mogen worden om de kijker de kans te geven om het te begrijpen. Ondanks de korte duur en weinig vind ik het filmpje niet slecht.
De wereld is zoveel logischer en makkelijker te begrijpen zonder god dan met, dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
Linkje op Rapidshare downloaden (FREE en dan even wachten omdat u niet betaalt), FLV player installeren (Yahoo toolbar uitvinken tijdens de install en het is een .exe dus u hoeft geen ingewikkelde dingen te doen zoals unzippen...
) en dubbelklikken op het gedownloade bestand.
Zo zou het moeten lukken, insh'allah.
http://rapidshare.com/files/102834043/3 ... 4.flv.html
http://www.download.com/FLV-Player/3000 ... tag=button
Zo zou het moeten lukken, insh'allah.
http://rapidshare.com/files/102834043/3 ... 4.flv.html
http://www.download.com/FLV-Player/3000 ... tag=button
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
Ik heb op Free geclicked, maar dan krijg ik een ander schermpje met diverse locaties vanwaar het kan worden gedownload, en als ik daarop click, dan komt er te staan dat ik het niet kan downloaden omdat ik geen lid van 'premium' ben.
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
als het tellertje op 0 staat, krijg je een tweede scherm met downloadmogelijkheden, waar zie jij daar dan het gedownloade bestand? (ook digibeet ik)Fenomeen schreef:Heb je gewacht en op het tellertje gelet?
Daarna kiest ie zelf een site uit en kan je na het invullen van die 'lettertjes' het bestand downloaden.
De schuilkelder hoeven we niet in denk ik.
Wat moet ik met het filmpje?
Een, toch tam, PVV voorlichtingsfilmpje?
Als het filmpje niet 'knalt' wat het zeker niet doet, moet het zich onderscheiden van de talloze andere filmpjes op Youtube en dat doet het niet.
Had ik niet geweten dat het Fitna was, was me er niet veel aan opgevallen.
Met die Mohammedcartoon beginnen en eindigen vond ik wel leuk, met dat onderwerp heb ik meer dan met Fitna, en ik vond het wel leuk om het hoofd van Dikke Theo nog eens te zien.
Godslasterend was het zeker niet naar mijn mening.
Wat moet ik met het filmpje?
Een, toch tam, PVV voorlichtingsfilmpje?
Als het filmpje niet 'knalt' wat het zeker niet doet, moet het zich onderscheiden van de talloze andere filmpjes op Youtube en dat doet het niet.
Had ik niet geweten dat het Fitna was, was me er niet veel aan opgevallen.
Met die Mohammedcartoon beginnen en eindigen vond ik wel leuk, met dat onderwerp heb ik meer dan met Fitna, en ik vond het wel leuk om het hoofd van Dikke Theo nog eens te zien.
Godslasterend was het zeker niet naar mijn mening.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
Wilders heeft het op een correcte manier gedaan, de beelden waren bekend van het Internet, maar zullen toch hard aankomen. nu zal vrijwel iedereen ze zien.
Mensen die sterke overtuigingen hebben zonder dat daar bewijzen voor zijn, horen in de marge van de maatschappij thuis en niet in de paleizen van de macht. (Sam Harris)
Ja, op deze manier werkt het.Fenomeen schreef:Heb je gewacht en op het tellertje gelet?
Daarna kiest ie zelf een site uit en kan je na het invullen van die 'lettertjes' het bestand downloaden.
Mensen die sterke overtuigingen hebben zonder dat daar bewijzen voor zijn, horen in de marge van de maatschappij thuis en niet in de paleizen van de macht. (Sam Harris)