Verbannen van Ontdek Islam?
Moderator: Moderators
Re: Verbannen van Ontdek Islam?
Ik heb mijn buik ook vol van OI.
Maar als een van hen hier een voet over de virtuele drempel van FT zet, sta ik klaar om deze of gene een draai om de oren te geven.
Eén achterlijk forum is tenslotte genoeg.
Maar als een van hen hier een voet over de virtuele drempel van FT zet, sta ik klaar om deze of gene een draai om de oren te geven.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
Een oorwassing lijkt mij niet verkeerd.Jagang schreef:Ik heb mijn buik ook vol van OI.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Maar wel op de goede manier:
Before Praying Muslims go through a routine washing ritual, cleansing themselves in preparation for prayer. The ritual washing, called Wudu, can be done in any clean place where there is water. There are special rules to allow for situations when water is not available (e.g. in a desert). Before starting Wudu you "make your intention".
-- On entering a mosque Muslims remove their shoes.
-- Before Wudu you make your intention. Then start with washing the hands as far as the wrists. You perform this 3 times.
-- Rinse out the mouth with water using the right hand. You perform this 3 times.
-- Wash the nostrils by sniffing up water and blowing it out. You perform this 3 times.
-- Wash the face 3 times .
-- Wash each arm up to the elbow. You perform this 3 times.
-- Wipe or rub the head with the inside of the fingers. You perform this once.
-- Clean the inside of the ears with the index fingers and the back of the ears with the thumbs. You perform this once.
-- Wipe the back of the neck. You perform this once.
-- Wash the feet up to the ankles. You perform this 3 times.
Before Praying Muslims go through a routine washing ritual, cleansing themselves in preparation for prayer. The ritual washing, called Wudu, can be done in any clean place where there is water. There are special rules to allow for situations when water is not available (e.g. in a desert). Before starting Wudu you "make your intention".
-- On entering a mosque Muslims remove their shoes.
-- Before Wudu you make your intention. Then start with washing the hands as far as the wrists. You perform this 3 times.
-- Rinse out the mouth with water using the right hand. You perform this 3 times.
-- Wash the nostrils by sniffing up water and blowing it out. You perform this 3 times.
-- Wash the face 3 times .
-- Wash each arm up to the elbow. You perform this 3 times.
-- Wipe or rub the head with the inside of the fingers. You perform this once.
-- Clean the inside of the ears with the index fingers and the back of the ears with the thumbs. You perform this once.
-- Wipe the back of the neck. You perform this once.
-- Wash the feet up to the ankles. You perform this 3 times.
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
it remains popular.
-
appelfflap
- Banned
ga er dan niet naar toe.Jagang schreef:Ik heb mijn buik ook vol van OI.
er zijn nauwelijks forumleden hier die daar NIET verbannen zijn. je hoeft dus niet echt druk te maken.
Ben er ook ooit plotseling vanaf gegooit. Daar is bij hun geen lelijke taal of slechte manieren voor nodig, slechts een andere mening 
Wat was je nickname? Is het overigens ook opgevallen dat het Wetenschap en filosofie forumdeel volkomen stil is geworden?
De enige die naar nog post is dinelislam, die de sunna zo nauwkeurig volgt overigens dat hij zichzelf zelfs de ongeletterdheid van de profeet heeft aangemeten 
“This is a present from a small, distant world, a token of our sounds, our science, our images, our music, our thoughts and our feelings. We are attempting to survive our time so we may live into yours. ”
— U.S. President Jimmy Carter (Voyager 1 Golden Record)
— U.S. President Jimmy Carter (Voyager 1 Golden Record)
-
Jinny
OI is een forum van simpele geesten die gestopt zijn met nadenken.
- Surrendered
- Ervaren pen
Verban Ontdek Islam.
Groeten, Surrendered
Groeten, Surrendered
"Kullu nefsun za'i gattu mevt"
Elke nafs zal de dood proeven.
-
Jinny
Zou inderdaad een hoop onzin schelen Sur, maar dan beginnen ze wel ergens anders.
Wat denk jij overigens van dat forum?
- Surrendered
- Ervaren pen
Volgens mij hebben ze niks te doen dat ze zo'n site openen. Wat hebben ze tekort?Jim schreef:Zou inderdaad een hoop onzin schelen Sur, maar dan beginnen ze wel ergens anders.
Groeten, Surrendered
Ik ben eraf gegooid vanwege iets wat ik op dit forum zei over Abdul Jabbar van de Ven. Ooit had je daar nog wel mensen met een functionerend zenuwstelsel, maar nu is het hard zoeken voor je iets vind wat niet enkel nog met zijn/haar koran denkt. Als je daar gebanned wordt is dat trouwens gewoon een goed teken.Rembrandt schreef:Ben er ook ooit plotseling vanaf gegooit. Daar is bij hun geen lelijke taal of slechte manieren voor nodig, slechts een andere mening
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
-
Jinny
Geen idee, maar ze noemen zich moslims.Surrendered schreef:Volgens mij hebben ze niks te doen dat ze zo'n site openen. Wat hebben ze tekort?Jim schreef:Zou inderdaad een hoop onzin schelen Sur, maar dan beginnen ze wel ergens anders.
Groeten, Surrendered
Vandaar dat ik een helder antwoord van je verwachtte
- Surrendered
- Ervaren pen
Ze zijn ook moslims. Maar ik heb het idee dat ze niets te doen hebben. Als je vragen hebt kan je ook gewoon naar een moskee gaan. Dus waarom site oprichten?Jim schreef:Geen idee, maar ze noemen zich moslims.
Vandaar dat ik een helder antwoord van je verwachtte
Groeten, Sur
-
Jinny
Misschien om het fundamentalisme openbaar te maken?
Je kan iig moeilijk stellen dat ze gematigd zijn in hun uitspraken.
Je kan iig moeilijk stellen dat ze gematigd zijn in hun uitspraken.