dikkemick schreef:
Ik denk dat je je heel goed moet gaan afvragen WIE er gevoelig zijn voor deze islamisering? Mensen mogen uiterard christen of moslim worden, maar ik meen (hoop) dat jij op de extremen doelt? Zijn dit de moslims die bij mij in de straat wonen? In een normaal rijtjes-koophuis zeg maar??? Of zou er toch iets anders aan de hand zijn waardoor mensen ontevreden worden en hun heil in religie en geweld zoeken?
Wederom trek je het van de islam naar de moslims.
Het gaat niet over mensen in jouw straat. Het gaat om mensen die door hun religie niet integreren.
Omdat ze niet integreren past de samenleving zich daar op aan (islamiseren), terwijl het andersom moet zijn. Steeds meer van die mensen zien in Europa het beloofde land. Omdat onze rechten hen veel te bieden heeft en grote gezinnen fiscale voordelen bieden. Vroeger had dat zijn voordelen, vandaag steeds meer nadelen.
Plus:
De vrijheid van godsdienst is tegen ons gekeerd. Er zijn reeds no go zones waar geen politie meer patrouilleert en sharia patrols de scepter zwaaien. Ik spoor je aan eens met een biertje door zo'n wijk in Frankrijk te lopen.
We hebben reeds delen af gegeven aan de islam.
Ik vind dat we de gelovigen tegen extremen moeten beschermen, maar vooral onszelf en de kinderen.
Het kan geen kwaad dat mensen heil zoeken in religie, het kan wel kwaad dat zoiets druk op een maatschappij begint uit te oefenen. Als men via religie hun ongenoegen gaat uiten en de religie aanmoedigt te terroriseren hoef je niet verder te zoeken wat de oorzaak van het radicaliseren is. "
U is opgeroepen te strijden, ook al denkt gij dat dat niet goed voor U is."