Je laatste posten hier, je meende ze toch niet echt?Vilaine schreef:In islamitische landen komen, in verhouding tot het percentage moslims dat daar woont, weinig aanslagen voor.
Er komen daar al 1400 jaar aanslagen voor. En wellicht langer...
Moderator: Moderators
Je laatste posten hier, je meende ze toch niet echt?Vilaine schreef:In islamitische landen komen, in verhouding tot het percentage moslims dat daar woont, weinig aanslagen voor.
Dit forum lijkt nauwelijks gelezen, maar bevat veel forumadviezen.Labyrint schreef:Mijn plaatje moest wat kleiner zijn trouwens. geen idee hoe
https://www.statista.com/chart/4094/num ... tan-et-al/Vilaine schreef:In islamitische landen komen, in verhouding tot het percentage moslims dat daar woont, weinig aanslagen voor.

Loze kreetVilaine schreef:In islamitische landen komen, in verhouding tot het percentage moslims dat daar woont, weinig aanslagen voor.
Waarom kom je dat zelf met een niet onderbouwde opmerking?Vilaine schreef:Lastig vergelijken, .
Omdat ik zie dat hier het tegenovergestelde gedaan wordt? IS pleegt aanslagen,Ne, Be en Frankrijk islamiseren en de grenzen moeten dicht.MachineElf schreef:Wederom trek je het van de islam naar de moslims.dikkemick schreef: Ik denk dat je je heel goed moet gaan afvragen WIE er gevoelig zijn voor deze islamisering? Mensen mogen uiterard christen of moslim worden, maar ik meen (hoop) dat jij op de extremen doelt? Zijn dit de moslims die bij mij in de straat wonen? In een normaal rijtjes-koophuis zeg maar??? Of zou er toch iets anders aan de hand zijn waardoor mensen ontevreden worden en hun heil in religie en geweld zoeken?
Het gaat wel zeker om de mensen in mijn straat. Zij hebben de kans gekregen te integreren en hebben een baan gekregen, een huis en beoefenen hun religie thuis en in de moskee. So what? Als ik een biertje drink wordt dat niet uit mijn handen geslagen en....je moest eens weten hoeveel moslims inmiddels ook alcohol nuttigen....De tijden veranderen.
Het gaat niet over mensen in jouw straat. Het gaat om mensen die door hun religie niet integreren.
Wat zijn de fiscale voordelen van grote gezinnen? Ik heb een groot gezin, maar fiscaal heb ik daar het voordeel nog niet van ontdekt.Omdat ze niet integreren past de samenleving zich daar op aan (islamiseren), terwijl het andersom moet zijn. Steeds meer van die mensen zien in Europa het beloofde land. Omdat onze rechten hen veel te bieden heeft en grote gezinnen fiscale voordelen bieden. Vroeger had dat zijn voordelen, vandaag steeds meer nadelen.
Vrijheid van godsdienst mag wat mij betreft zo snel mogelijk aangepast worden. Godsdienst doe je thuis en in de kerk en daarbuiten ben je onderdeel van de maatschappij waarin je leeft. Je houd je aan de regels en wetten van die maatschappij. Kun je dat niet, dan zorg je dat die wetten veranderd gaan worden (via de democratie) of je vertrekt. Want ook Dikkemick is Sinterklaas niet.Plus:
De vrijheid van godsdienst is tegen ons gekeerd. Er zijn reeds no go zones waar geen politie meer patrouilleert en sharia patrols de scepter zwaaien. Ik spoor je aan eens met een biertje door zo'n wijk in Frankrijk te lopen.
We hebben reeds delen af gegeven aan de islam.
Ik vind dat we de gelovigen tegen extremen moeten beschermen, maar vooral onszelf en de kinderen.
Omdat we samen zijn en er mensen onder ons zijn die hulp erg nodig hebben & sommigen onder hen waarschijnlijk niet overleven zonder onze hulp.MachineElf schreef:Wir schaffen das oder wir schaffen das nicht?
Naar mijn inzien toe. Europa is geen wereldasiel. De problemen wroeten zich al reeds naar de oppervlakte en we staan nog maar aan het begin van een lange reis.
Waarom zouden we/Europa de grenzen dan open laten?
Er is zo gigantisch veel geld. Vraag het de rijke 0.1% die nu bijna de halve wereld-economie bezit terwijl wij met elkaar bakkeleien over een vluchtelingen-crisis, het ouderen probleem en de verslechterende situatie voor zwakkeren binnen de samenleving.MachineElf schreef:De politiek moet nu eens laten zien geen angst te hebben, maar het voortouw nemen en ons de moed tonen dat ze om kunnen gaan met een crisis.
Wir schaffen das NICHT!
Uit de betrouwbare bron van de ratio en mijn eigen gedachten strikt doorvorsende moet ik helaas vaststellen dat je er volkomen naast zit.Peter van Velzen schreef:Degenen die het hardste klagen over Islam zijn net zo reactionair als de haatimams. Ze komen met maatregelen die geen rekening houden met inviduen, maar allle "vreemdelingen" over een kams scheren. Vluchtelingen worden als terroristen behandeld, en de oderdrukte vrouwem krijgen van ons nog een trap na. Dat is niet onze moraal, dat is de stammenmoraal zoals Bijbel en Koran die hanteren.
Ik zou zo op die manier doorgaan met terug-kam-scheren met mensen die zo vreselijk 'fout' zijn als ik. Ik moet nog altijd zien door te krijgen hoe je er uberhaupt ook maar op kan komen om cijfers van doden in auto-ongelukken (!) te (willen) linken aan percentages doden in aanslagen, daar die auto-ongelukken cijfers er totáál niet toe doen omdat we het hier namelijk over een sociologisch en maatschappelijk probleem hebben. En dat probleem is nog aanstaande...Het is een teken van een ontwikkelde geest om met een gedachte te kunnen spelen zonder die te accepteren. Aristoteles
 .
 .ik weet niet hoe de situatie in Nederland is, kan enkel voor België spreken.Ik denk dat we een heleboel mensen wat meer respect voor het leven moeten bijbrengen. Niet alleen moslims!
Als je iets serieus bedoelt, verwacht ik geen grap, waar ik om moet gaan lachen.Het vervelende is, dat als ik het moet uitleggen, het helemaal 'dood' slaat.
Vergeet het dus allemaal maar.
Respect waarvoor? Is het zo abnormaal dat een Europeaan islamofoob wordt?Bonjour schreef:Ik denk dat we een heleboel mensen wat meer respect voor het leven moeten bijbrengen. Niet alleen moslims!