Ja! Het is niet mijn fout dat jij oorspronkelijk op zo'n manier argumenteert alsof dit soort onderscheid van geen belang is.dikkemick schreef:Sorry, maar tegen zoveel onnozelheid kan ik niet op! Had ik werkelijk moeten gaan uitleggen dat pedofielen hun pleziertje niet mogen hebben omdat dat moreel verwerpelijk (tevens bij wet verboden) is, terwijl homo-sex dat niet is?axxyanus schreef: Nee het is je duidelijk maken dat je de zaken niet doordacht hebt want dat een "ieder diertje zijn pleziertje" zonder beperkingen leidt tot toestanden waar jij ook tegen bent.
m.a.w. het idee van diertjes die het zonder hun pleziertje zullen moeten stellen is geen onzin. Jij bent niet van oordeel dat we homofielen tot deze categorie moeten rekenen maar dat is iets anders dan het hele idee als onzin van tafel te willen schuiven zoals je oorspronkelijk deed.
Je komt eerst met het argument dat de positie van de gelovigen onzin is omdat ze tegen het principe van "ieder diertje zijn pleziertje" ingaat. m.a.w, je gebruikt dat principe als voldoende doorwegend om tot je besluit te komen. Daarna kom je dan klagen omdat het blijkbaar niet voldoende is en er nog andere factoren meespelen. Mij best hoor maar als er meerdere factoren spelen dan moet jij die ook in je argumentatie gebruiken.
Nee het geeft me geen goed gevoel, het gaat niet om winnen maar om iets te laten begrijpen. Ik betwijfel dat ik daar in geslaagd ben. En als je het niet begrepen hebt, zal je dit soort fouten opnieuw maken.Dikkemick schreef:Kom op. Ik had je hoger ingeschat. Ga nou niet posten om maar een weerwoord te hebben. Dit is echt te belachelijk voor woorden. Tevens gaat dit comleet of topic en ik haak bij deze af. Je hebt (als je dit een goed gevoel geeft) het debat gewonnen.