appelfflap schreef:
er is niet 1 sjaria, net zoals er geen 1 islam is. de KKK heeft u ook eenmaal andere christelijke voorstellen als de gekken in de Ndl bibel-belt, de idioten in Rome,...
jij noemt alle moslims moordenaars en/of medeplichtig aan moord, als ik je analogie goed begrepen heb. wie is er eigenlijk de extremist?
als ik jou zo lees dan omhels je de basiswaarden vd democratie zelf niet eens
meningen die je niet aanstaan moeten eruit, mensen mogen niet geloven wat ze willen, je wil voor collectieve straffen gaan, je negeert het concept onschuldig tot, ...
Kunt U aub stoppen met woorden in mijn mond te duwen of voor te kauwen? U maakt van mij een extremist door een foutief beeld te schetsen.
Wat de KKK deed is niet te rechtvaardigen met een bijbel, zoja: hoofdstuk paragraaf graag.
Wat een moslimterrorist en IS doet is wel te rechtvaardigen via de koran, de hadiths en sharia.
Dus aub stop eens met je vergelijkingen die mank lopen.
Nogmaals: ik ken maar één sharia en islam. Misschien dient U eens licht op de andere te werpen en eindelijk beantwoorden wat een gematigde moslim is?
Meningen die mij niet aanstaan moeten er helemaal niet uit. Mensen die de democratisch verkozen wetten verwerpen dienen achteruit geduwd te worden zodat deze cultuur systematisch uit ons continent verdwijnt.
Dat doe je door middel van (gedwongen) assimilatie.
Kijk dat is op de rand van extreem, maar by far niet extreem genoeg om het continent te herwinnen in haar authentieke status.
VRIJHEID VAN MENINGSUITING!
Ideologieën die de doodstraf prediken voor bepaalde meningen zijn extreem. Waarom gaat U daar zo relatief over heen?
Can't see the truth? It is easier to justify the bad as good, and I just hate to be the bad guy.