nevelleven schreef:Ja en deze klote zooi wordt alleen maar erger.
Dat er in een DEMOCRATIE als Nederland het gewoon mogelijk is dat hooguit 5 % van de bevolking het voor 95% economisch, sociaal en wereldwijd, het zomaar mag verzieken. Ik noem Geert Wilders en die 5% pure landverraders, die ...
Vermakelijk. Geert Wilders maakt een film waarin wordt gewezen op agressie vanuit islamitische hoek.
Vanuit islamitische hoek wordt er daarop gereageerd met nog meer agressie (want je mag die link niet leggen).
En vervolgens duw jij Geert Wilders in de hoek van de tirannen. Het lijkt mij dat de tirannie juist in de andere hoek ligt, en dat JIJ hier op 1 lijn gesteld moet worden met collaborateurs en landverraders uit WOII.
Vooral niets lelijks zeggen over het nazisme. Dat zou de handelsbelangen wel eens kunnen schaden.
@collegavanerik: Nu ja, eb en vloed zei hij niet volgens mij, maar iets met getijden (ben daar niet zo'n kenner in). Er zijn wel genoeg rivieren in Afghanistan: kaart.
Edwards: Why the big secret? People are smart. They can handle it.
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it. Men in Black
"It's doctrine will be unchangeable"... Het was echt een eigen religie.
Edwards: Why the big secret? People are smart. They can handle it.
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it. Men in Black
O en wie zorgt ervoor om meer agressie op te wekken dan meneer Geert Wilders zelf? Net als Hitler zegevierd op de angst van de bevolking, zo maakt Geert misbruik van jullie angst. Laat eens zien wat moslims in onze maatschappij positief bijdragen? Ik ga toch ook geen film maken over de Hollandse slavenhandel waarin het Christelijke geloof ook een aardig duivelstaartje heeft lopen roeren ten tijden van het VOC? Nee dat wordt gewoon vergeten en met trots wordt dat ook nog gevierd tijdens Sails in Amsterdam. Lekker kortzichtig hoor? Hypocriet ten TOP
nevelleven schreef:O en wie zorgt ervoor om meer agressie op te wekken dan meneer Geert Wilders zelf? Net als Hitler zegevierd op de angst van de bevolking, zo maakt Geert misbruik van jullie angst. Laat eens zien wat moslims in onze maatschappij positief bijdragen? Ik ga toch ook geen film maken over de Hollandse slavenhandel waarin het Christelijke geloof ook een aardig duivelstaartje heeft lopen roeren ten tijden van het VOC? Nee dat wordt gewoon vergeten en met trots wordt dat ook nog gevierd tijdens Sails in Amsterdam. Lekker kortzichtig hoor? Hypocriet ten TOP
'Voordat gij de splinter in de oogen van den ander zoekt, haal dan eerst de balk der hypocrisie uit uw eigen oogen.'
Een film over de Hollandse slavenhandel, waarin het Christelijke geloof ook een aardig duivelsstaartje heeft lopen roeren? GEWELDIG IDEE! DOEN!!!
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’Epicurus (341-271vc)
Ja en in TROUW is bekend geworden dat Geert Wilders weer een paar zieltjes met zijn onzin heeft gewonnen. Ik wist het al heel lang. Wat ik al bevrees zal werkelijkheid worden. Nederland heeft fascistische tonen gehad. Het was alleen afwachten wij die ging fluiten.
1. De partij heeft onwankelbare principes?
2. De leiding van Duitsland moet uit de partij komen?
3. De partij bestaat uit leden van zuiver bloed?
4. Olv. de partij zal het vaderland 1000 jaar bestaan?
5. De partij wordt geleid als een heilige orde?
nevelleven schreef:O en wie zorgt ervoor om meer agressie op te wekken dan meneer Geert Wilders zelf? Net als Hitler zegevierd op de angst van de bevolking, zo maakt Geert misbruik van jullie angst. Laat eens zien wat moslims in onze maatschappij positief bijdragen? Ik ga toch ook geen film maken over de Hollandse slavenhandel waarin het Christelijke geloof ook een aardig duivelstaartje heeft lopen roeren ten tijden van het VOC? Nee dat wordt gewoon vergeten en met trots wordt dat ook nog gevierd tijdens Sails in Amsterdam. Lekker kortzichtig hoor? Hypocriet ten TOP
Dat soort films zijn er al zoveel geweest Het christendom werd hier al in de zestiger/zeventiger en tachtiger jaren al grondig onderuitgehaald door niet gelovigen
Mohammedanen moeten eerst maar eens leren zelf wat kritisch naar zichzelf te kijken voordat ze al die mohammedaanse staten steunen in hun oproep tot boycot, dat is juist het steunen van onvrije landen waar anders denkenden onderdrukt worden.
Terwijl de mohammedanen hieer alle vrijheid hebben.
I'm more than that, I know I am, at least, I think I must be.
Devious schreef:Voordat gij de splinter in de oogen van den ander zoekt, haal dan eerst de balk der hypocrisie uit uw eigen oogen.'
Een film over de Hollandse slavenhandel, waarin het Christelijke geloof ook een aardig duivelsstaartje heeft lopen roeren? GEWELDIG IDEE! DOEN!!!
Welke balk? Is dit weer zo'n cliche gelul? Wat zijn er toch weer veel meelopertjes en clichekutjes in dit land, die ook niets positiefs kunnen inbrengen. Als ik een papagaaij wil ga ik wel naar de dierenwinkel. En blind zijn we ook. Hebben totaal geen visie. Zijn geboren kontlikkers en matennaaiers. Zien onszelf als superieure slavendrijvers. En tonen totaal geen respect voor andere mensen, maar eisen het wel van anderen op. Koop een spiegel en bekijk de komende weken even goed jezelf. Misschien komt men tot inzicht.
Devious schreef:Voordat gij de splinter in de oogen van den ander zoekt, haal dan eerst de balk der hypocrisie uit uw eigen oogen.'
Welke balk? Is dit weer zo'n cliche gelul? Wat zijn er toch weer veel meelopertjes en clichekutjes in dit land, die ook niets positiefs kunnen inbrengen. Als ik een papagaaij wil ga ik wel naar de dierenwinkel. En blind zijn we ook. Hebben totaal geen visie. Zijn geboren kontlikkers en matennaaiers. Zien onszelf als superieure slavendrijvers. En tonen totaal geen respect voor andere mensen, maar eisen het wel van anderen op. Koop een spiegel en bekijk de komende weken even goed jezelf. Misschien komt men tot inzicht.
Noem mij eens een paar positieve punten van de islam op de Nederlandse maatschappij dan?
I'm more than that, I know I am, at least, I think I must be.
Is dit weer zo'n cliche gelul? Wat zijn er toch weer veel meelopertjes en clichekutjes in dit land, die ook niets positiefs kunnen inbrengen.
Inderdaad...
geboren kontlikkers en matennaaiers...
superieure slavendrijvers...
geen respect voor andere mensen
Maar goed dat jij zo'n positivo bent zeg...
Koop een spiegel
Kan ik niks aan toevoegen...
The most disturbing, heartbreaking and *disgusting thing about the idea of heaven and hell is not that so many people BELIEVE it to be the truth, but that they WANT it to be. ~ yoyo
MOODY BLUE schreef:
Dat soort films zijn er al zoveel geweest Het christendom werd hier al in de zestiger/zeventiger en tachtiger jaren al grondig onderuitgehaald door niet gelovigen
Mohammedanen moeten eerst maar eens leren zelf wat kritisch naar zichzelf te kijken voordat ze al die mohammedaanse staten steunen in hun oproep tot boycot, dat is juist het steunen van onvrije landen waar anders denkenden onderdrukt worden.
Terwijl de mohammedanen hieer alle vrijheid hebben.
Kijk Louis van Gaal wist ook precies hoe dom dit volk in de laaglanden kan zijn.
Domme vragen. Domme conclussies, domme vooroordelen. dom beleid etc.......etc...
nevelleven schreef:
Kan je niet zelf nadenken of denk je alleen maar met een quote + belachelijke opmerking
Je haat me de woorden uit de mond! Wat vind je overigens zo belachelijk aan mijn opmerking als ik vragen mag? Het lag namelijk nogal voor de hand daar je jezelf erg tegenspreekt. Jij lijkt me zelf niet echt na te denken gezien de hoeveelheid irrationele beweringen die je maakt. Kan je niet iets objectiever zijn?
The most disturbing, heartbreaking and *disgusting thing about the idea of heaven and hell is not that so many people BELIEVE it to be the truth, but that they WANT it to be. ~ yoyo