De anti-koran film van Geert Wilders

Wat is jouw politieke voorkeur, je kunt het hier kwijt!

Een dergelijke film is een goed initatief.

ja
30
34%
ja, maar dan ook graag een film over de Bijbel
25
28%
nee
23
26%
ik weet het niet
11
12%

Totaal aantal stemmen: 89

MOODY BLUE
Diehard

Re: Islamisering bullshit

Bericht door MOODY BLUE »

nevelleven schreef:

Kijk Louis van Gaal wist ook precies hoe dom dit volk in de laaglanden kan zijn.
Domme vragen. Domme conclussies, domme vooroordelen. dom beleid etc.......etc...
Je geeft geen antwoorden hé ....... geef mij eens antwoord op de vraag wat de islam voor positiefs bijdraagt aan de nederlandse maatschappij?
Afbeelding

I'm more than that, I know I am, at least, I think I must be.

There you go man, keep as cool as you can.
nevelleven
Banned

Bericht door nevelleven »

Yoyo schreef:
nevelleven schreef:
Kan je niet zelf nadenken of denk je alleen maar met een quote + belachelijke opmerking
Je haat me de woorden uit de mond! :D Wat vind je overigens zo belachelijk aan mijn opmerking als ik vragen mag? Het lag namelijk nogal voor de hand daar je jezelf erg tegenspreekt. Jij lijkt me zelf niet echt na te denken gezien de hoeveelheid irrationele beweringen die je maakt. Kan je niet iets objectiever zijn? :)
Welke woorden? Irrationeel? Objectief? tegenspreken? kan jij die woorden wel normaal uitspreken. In jouw opmerkingen zit namlijk helemaal niets. Eigenlijk is het zonde om ze op dit forum op te slaan. Maar ja VRIJHEID van meningsuiting is kennelijk ook voor domme mensen een groot goed. Volgens mij begrijp je niet eens de inhoud van je eigen gezwets laat staan dat je mijn visie kan overzien.
Yoyo
Ervaren pen

Bericht door Yoyo »

nevelleven schreef:
Welke woorden?
Haha, zoals theoloog het al zo mooi opmerkte: "'Voordat gij de splinter in de oogen van den ander zoekt, haal dan eerst de balk der hypocrisie uit uw eigen oogen." Ben je bekend met dat woord?
Irrationeel?
Ja, weet je niet wat dat betekent?
Objectief?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Objectiviteit
Wat een vragen, je geeft me de indruk niet echt te weten wat discussiëren betekent.
tegenspreken?
Zie het punt over hypocrisie...
kan jij die woorden wel normaal uitspreken. In jouw opmerkingen zit namlijk helemaal niets.
Klopt, ik hield je een spiegel voor, ik dacht dat je me anders niet zou begrijpen gezien jouw niveau van spreken tot nu toe bijzonder laag is.
Eigenlijk is het zonde om ze op dit forum op te slaan. Maar ja VRIJHEID van meningsuiting is kennelijk ook voor domme mensen een groot goed.
Precies, heb jij ff geluk! :D
Volgens mij begrijp je niet eens de inhoud van je eigen gezwets laat staan dat je mijn visie kan overzien.
Is die visie van jouw dan ook in nevel geheven?
:)
The most disturbing, heartbreaking and *disgusting thing about the idea of heaven and hell is not that so many people BELIEVE it to be the truth, but that they WANT it to be. ~ yoyo
nevelleven
Banned

MOODY BLUE schreef:
nevelleven schreef:

Kijk Louis van Gaal wist ook precies hoe dom dit volk in de laaglanden kan zijn.
Domme vragen. Domme conclussies, domme vooroordelen. dom beleid etc.......etc...
Je geeft geen antwoorden hé ....... geef mij eens antwoord op de vraag wat de islam voor positiefs bijdraagt aan de nederlandse maatschappij?

Allereerst ben je dus inderdaad zo dom. Ik spreek niet over het misbruiken van de Islam. Ik spreek hierover een bevolkingsgroep die de Islam als iets belangrijks zien in hun leven.
Er zijn en waren mensen die deel uitmaken van de opbouw van dit land. Heb je zo'n slecht geheugen? Ik spreek hier over gastarbeiders, maar ik spreek ook over anderen die de Islam belangrijk vinden, die heel veel hebben gedaan. Nu kun je de Islam wel afschilderen als iets slechts, toendertijd waren we maar al te dankbaar dat deze islamieten er waren.
Theoloog

Bericht door Theoloog »

Nevelleven meent blijkbaar, dat als hij maar hard en veel scheldt, hij het gelijk aan zijn kant krijgt.

Zo werkt het natuurlijk niet. Je hebt een kijk op de zaak, en die zet je uiteen, en onderbouw je met argumenten, en vervolgens heb je dan een gedachtenwisseling de punten waarop men het eens is en de punten waarop niet.
Theoloog

Bericht door Theoloog »

nevelleven schreef:
Moody Blue schreef:Je geeft geen antwoorden hé ....... geef mij eens antwoord op de vraag wat de islam voor positiefs bijdraagt aan de nederlandse maatschappij?
Er zijn en waren mensen die deel uitmaken van de opbouw van dit land. Heb je zo'n slecht geheugen? Ik spreek hier over gastarbeiders, maar ik spreek ook over anderen die de Islam belangrijk vinden, die heel veel hebben gedaan. Nu kun je de Islam wel afschilderen als iets slechts, toendertijd waren we maar al te dankbaar dat deze islamieten er waren.
Ja joh? Nou spijker onze geschiedskennis dan even bij, want kennelijk zit er een lacune in.
Laatst gewijzigd door Theoloog op 30 mar 2008 16:23, 1 keer totaal gewijzigd.
chromis
IT Tech. & Moderator

Bericht door chromis »

Dit hard en vele schelden leidt wat mij betreft tot een eerste waarschuwing voor nevelleven! Na een derde waarschuwing volgt een ban!
“But Marge, what if we chose the wrong religion? Each week we just make God madder and madder.” - Homer Simpson.
nevelleven
Banned

nevelleven schreef:
Yoyo schreef:
nevelleven schreef:
Kan je niet zelf nadenken of denk je alleen maar met een quote + belachelijke opmerking
Je haat me de woorden uit de mond! :D Wat vind je overigens zo belachelijk aan mijn opmerking als ik vragen mag? Het lag namelijk nogal voor de hand daar je jezelf erg tegenspreekt. Jij lijkt me zelf niet echt na te denken gezien de hoeveelheid irrationele beweringen die je maakt. Kan je niet iets objectiever zijn? :)
Welke woorden? Irrationeel? Objectief? tegenspreken? kan jij die woorden wel normaal uitspreken. In jouw opmerkingen zit namlijk helemaal niets. Eigenlijk is het zonde om ze op dit forum op te slaan. Maar ja VRIJHEID van meningsuiting is kennelijk ook voor domme mensen een groot goed. Volgens mij begrijp je niet eens de inhoud van je eigen gezwets laat staan dat je mijn visie kan overzien.
EEEHUMMM, zou jij je eigen argumenten eens normaal kunnen bewoorden alvorens je andere met je gezwets bezighoud? Discussieren heeft volgens mij iets te maken met duidelijke argumenten en niet met iets boers als ik bid niet voor bruine bonen.

Zet even kort op papier voor je zelf waarom? en welk nut? en een paar argumenten

Meer vraag ik niet. Toch nie zo moeilijk?
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Wil nevelleven even voortaan goed kijken op wie die reageert, want de ketel wordt nu heel zwart geloof ik. :lol:
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
chromis
IT Tech. & Moderator

Bericht door chromis »

nevelleven schreef: Meer vraag ik niet. Toch nie zo moeilijk?
Meer kan je inderdaad niet van jezelf vragen.

Wat een humor.
“But Marge, what if we chose the wrong religion? Each week we just make God madder and madder.” - Homer Simpson.
nevelleven
Banned

Theoloog schreef:
nevelleven schreef:
Moody Blue schreef:Je geeft geen antwoorden hé ....... geef mij eens antwoord op de vraag wat de islam voor positiefs bijdraagt aan de nederlandse maatschappij?
Ja joh? Nou spijker onze geschiedskennis dan even bij, want kennelijk zit er een lacune in.
Kan je niet Googlen? Zoek het eens op zou ik zeggen. En volgens mij hebben we geen scheldwoorden gebruikt.
Yoyo
Ervaren pen

Bericht door Yoyo »

Sararje schreef:Wil nevelleven even voortaan goed kijken op wie die reageert, want de ketel wordt nu heel zwart geloof ik. :lol:
Dit is inderdaad wel heel erg ja. :lol: Volgens mij heb ik dit nog nooit meegemaakt. :laughing3:
nevelleven schreef: Kan je niet Googlen? Zoek het eens op zou ik zeggen. En volgens mij hebben we geen scheldwoorden gebruikt.
Wij niet nee... :)
The most disturbing, heartbreaking and *disgusting thing about the idea of heaven and hell is not that so many people BELIEVE it to be the truth, but that they WANT it to be. ~ yoyo
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Met zulke vijanden heb je geen vrienden meer nodig...
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
Theoloog

Bericht door Theoloog »

nevelleven schreef:
Theoloog schreef:
nevelleven schreef: Er zijn en waren mensen die deel uitmaken van de opbouw van dit land. Heb je zo'n slecht geheugen? Ik spreek hier over gastarbeiders, maar ik spreek ook over anderen die de Islam belangrijk vinden, die heel veel hebben gedaan. Nu kun je de Islam wel afschilderen als iets slechts, toendertijd waren we maar al te dankbaar dat deze islamieten er waren.
Kan je niet Googlen? Zoek het eens op zou ik zeggen. En volgens mij hebben we geen scheldwoorden gebruikt.
[-X Zo werkt het niet. Jij stelt. Jij wordt uitgedaagd op je stelling. Dan is het aan jou om aan te tonen dat het zo zit, zoals jij zegt dat het is.

Weet je trouwens dat aangetoond is dat buitenaards leven een grote bijdrage heeft geleverd aan onze beschaving? Nee? Tss, tss... domoor dat je er bent. Je weet echt niets, he? Ga maar even Googelen, dan kom je er wel achter dat het zo is. En als je het niet vindt, dan ligt dat natuurlijk aan je eigen onbekwaamheid.

'Onze' dat is in dit geval 'Moody Blue' en ikzelf (en vermoedelijk nog een heleboel andere forummers en meelezers hier).

Wie zijn de 'we' waar jij het over hebt?
Jessy
Ervaren pen

Re: Schaam me dood als Nederlander

Bericht door Jessy »

nevelleven schreef:Ja en in TROUW is bekend geworden dat Geert Wilders weer een paar zieltjes met zijn onzin heeft gewonnen. Ik wist het al heel lang. Wat ik al bevrees zal werkelijkheid worden. Nederland heeft fascistische tonen gehad. Het was alleen afwachten wij die ging fluiten. :evil:
We hoeven niet bang te zijn dat de saira in Nederland word ingevoerd. Wilders heeft zijn eigen 3 mansstichting met zijn eigen geschreven saria.
Heb nog altijd vertrouwen in het overgrote deel van de bevolking.
Kan je schaamte begrijpen. Had ik in het verleden ook , die plaatsvervangende schaamte. Met name hoe enige Nederlanders zich gedroegen tijdens de begrafenis van de Mollukers, terwijl men toch zo veronderstel ik op de hoogte zouden moeten zijn geweest van hun het verhaal waarom ze hier waren en de beloftes die aan hun werden gedaan.
Nu is niets menselijks mij meer vreemd.
Zie de zin in de onzin en de onzin in de zin.
Plaats reactie