Duizend bommen en granaten, waar doe ik dat man? Waar heb ik gezegd dat jij vlees moet eten?Evengoed kunt u, vleeseter, een vegetariër niet veroordelen op zijn eetgewoonten.
veroordeelt? Ik snij hem de keel over, afblijven van mijn kitten!Zoals u een Chinees die uw huiskat opeet veroordeelt,
kan iemand dit voor mij vertalen aub???Ik hoop overigens niet dat u hier de zaak ook om gaat draaien door te beweren dat het nut van de vleeseter gelegen is in voor mij een omgeving te scheppen waarin ik van dieren kan houden en kan beslissen ze niet op te eten.
wat een zeik opmerking, naturalistisch gezien is alles wat er is, alles om ons heen, net de realiteit. Alles om ons heen bestaat uit systemen en dat is nou net waar ik op geilNiet alles om ons heen is nodig.
een nekschot? tis maar en voorstel, slachtoffer beseft niet dat ie sterft.met stroomstoten of in gaskamers
bah
stijn
Je zult zien: er is een duidelijk emotioneel verschil tussen het slachten van dieren en het uittrekken van worteltjes.
Digit
ja hoor en van joe en van ongeloveloos en van lanfy en van mezelf.Deze reactie had ik verwacht ! Maar blij dat je de ergernis snapt.
Fishook
Min of meer! Ik weet in ieder geval nog dat ik als vierjarig jongentje er bij was toen mijn grootvader vee slachtte. En heb geholpen, ik vind dat lichaam van die dieren en de interne blik die je kan erin kan werpen bij het kuisen trouwens helemaal niet afstotend, eerder interessant, vanuit anatomisch opzicht! maar lopende banden vind ik ook maar niks.Ik post nu ook net als LD uit de tijd dat er nog op elke hoek een slager zat, en je s'maandags door het raam stond te kijken hoe koeien en varkens geslacht werden, ieder kon het zien en er werd gewoon vlees gegeten.
MVG, LD.