Vragen aan Dinsizler over de islam (en natuurlijk anderen)

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

Bonjour
Moderator

Re: Vragen aan Dinsizler (en natuurlijk anderen)

Bericht door Bonjour »

Dinsizler schreef: Jullie gaan me toch niet zeggen dat je de evolutietheorie tot in de details weten. [-X
Ik denk dat ik zonder internetverbinding nog wel een betoog kan hebben, waar jij heel wat van kan leren en wellicht overtuigd kan worden.
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
Erik
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Erik »

Dinsizler schreef:Haha leuk geprobeerd zoals gezegd ik ben geen gelleerde. Waarom de wiel opnieuw uitvinden als het al uitgevonden is.
Mijn broeders hebben het prima verwoord. Dank aan ze.

Jullie gaan me toch niet zeggen dat je de evolutietheorie tot in de details weten. [-X
Dat je geen geleerde bent was me al opgevallen.
Dus je hebt feitelijk geen idee of je broeders het prima verwoord hebben, want je hebt geen enkele poging ondernomen om te controleren of hun conclusies kloppen.
Verder ben je ook niet in staat in eigen woorden antwoord te geven op vragen, nog niet eens een beetje.

Ik ken de evolutietheorie niet in detail nee, maar ik heb er voldoende studie in gestopt om te weten dat de wetenschappers die dat wel in detail hebben gedaan het niet mis hebben.
Maar het gaat hier niet over de evolutietheorie, maar over de houdbaarheid van jouw geloof en jouw kennis van je geloof.
En beide schieten schromelijk te kort!

En je lacht wel iedere keer en maakt domme grapjes over evolutie en de mensen hier die onderdeel zijn van die evolutie, maar het enige wat je daarmee bereikt is dat je jezelf voor schut zet.
Het toont je gigantische gebrek aan kennis en hoe dom het is om blind anderen na te praten zonder te weten waar het over gaat.
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)

Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
Dinsizler
Geregelde verschijning

Bericht door Dinsizler »

Ik heb mijn zeg gedaan ik ga geen onzin verzinnen, jullie zullen het er mee moeten doen. Als je echt intresse hebt in Islam onderzoek, die handige site.
En als je wilt geloven in een vage theorie dat zoveel miljard geleden toevallig bij een plasje Een cel toevalig ging vermengen en dit ging maar door en voila dinasourussen, jouw keus.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Dinsizler schreef:Ik heb mijn zeg gedaan ik ga geen onzin verzinnen, jullie zullen het er mee moeten doen. Als je echt intresse hebt in Islam onderzoek, die handige site.
En als je wilt geloven in een vage theorie dat zoveel miljard geleden toevallig bij een plasje Een cel toevalig ging vermengen en dit ging maar door en voila dinasourussen, jouw keus.
Volgens mij heeft Dinsizler zelf niet eens door hoe vet hij Erik's commentaar onderstreept.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Jinny

Bericht door Jinny »

Je verzint ook geen onzin Dinsizler, je neemt het klakkeloos over.
Dat is het punt.

Uit Cluny's onderschrift, 'Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand.'
Zo van toepassing hier................
Dinsizler
Geregelde verschijning

Bericht door Dinsizler »

Jim schreef:Je verzint ook geen onzin Dinsizler, je neemt het klakkeloos over.
Dat is het punt.

Uit Cluny's onderschrift, 'Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand.'
Als je het zo wilt noemen jou keus,

Jouw geloof voor jou, mijn geloof voor mij. Geloof jij dat je uit apen afstamt. Iedereen happy toch.
Jinny

Bericht door Jinny »

Neehoor, dat geloof ik geheel niet.
Maar is offtopic.
Mag je wat mij betreft (indien je denkt dat je nog tijd hebt tussen het beantwoorden van de vragen door) best een nieuw topic over starten.
Kunnen we nog eens lachen, want ik verwacht niet dat jij heel geïnformeerd zult zijn op dat gebied. :D
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Dinsizler schreef:
Jim schreef:Je verzint ook geen onzin Dinsizler, je neemt het klakkeloos over.
Dat is het punt.

Als je het zo wilt noemen jou keus,

Jouw geloof voor jou, mijn geloof voor mij. Geloof jij dat je uit apen afstamt. Iedereen happy toch.
Ook hier onderstreep je zelf weer moddervet het commentaar van Jim.
Ik wil er nog aan toevoegen dat als je zo weinig gezond verstand hebt en je wilt ook helemaal niets bijleren en dat het weinige dat je dus hebt ook nog opsluit in een kinderachtige en volledig gedateerde religie dat er voor normalen op een forum eigenlijk helemaal niets meer overblijft om respect of bewondering voor te hebben.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Dinsizler
Geregelde verschijning

Bericht door Dinsizler »

Wat een arogantie
jullie nemen een vage toevallige oersoep serieus en verweijten mij dak ik mijn geloof niet geloven.
Optimist
Forum fan

Bericht door Optimist »

En tomatensoep is lekker.

zo, krijg jij ook eens een reactie die niets met je eigen posts te maken heeft.
Worf: I prefer Klingon beliefs.
Kira: I suppose your gods aren't as cryptic as ours.
Worf: Our gods are dead. Ancient Klingon warriors slew them a millennia ago. They were more trouble then they were worth.
Jinny

Bericht door Jinny »

Kijk, dat je ons verwijt niets van de islam te weten, iets wat overigens bewezen onjuist is gebleken, wil niet zeggen dat je dan direct ook allerlei duimzuigerijen over je onwetendheid qua de evolutie aan ons hoef te demonstreren.
Dat je dat niet snapt of snappen wil (allah mocht een boos worden) weten we al heel lang.
Vilaine
Bevlogen

Bericht door Vilaine »

Optimist schreef: Het is er in de hel vast nog drukker dan op Amsterdam Centraal in de ochtendspits
Het is wel sneu natuurlijk, maar ook de ouders van Mohammed zelf zijn in de hel.

Muslim (203) narrated from Anas (may Allaah be pleased with him) that a man said: “O Messenger of Allaah, where is my father?” He said: “In Hell.” When he turned away he called him back and said: “My father and your father are in Hell.”
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Dinsizler schreef:
Besef je wel Dinsizler, dat als je bijvoorbeeld in Staphorst in een Christelijke familie was geboren je nu de Bijbel als het perfecte boek zou zien?
Of je was overtuigd Hindoe als je in India geboren was in een Hindoe familie?
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Dinsizler schreef:Wat een arogantie
jullie nemen een vage toevallige oersoep serieus en verweijten mij dak ik mijn geloof niet geloven.
Lees de tweede bijdrage op deze pagina, die van Samsa.
Ik kwam niet meer bij van het lachen.
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... &start=135" onclick="window.open(this.href);return false;
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Fish schreef:
Dinsizler schreef:
Besef je wel Dinsizler, dat als je bijvoorbeeld in Staphorst in een Christelijke familie was geboren je nu de Bijbel als het perfecte boek zou zien?
Of je was overtuigd Hindoe als je in India geboren was in een Hindoe familie?

Als je wil weten waar mensen nog meer in geloven, kijk dan hier, en waarom zouden zij ongelijk hebben en jij gelijk?

http://plazilla.com/bizarre-sekten-en-g ... de-waanzin" onclick="window.open(this.href);return false;
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Gesloten