Fijne feestdagen en een goed Nieuwjaar gewenst.
Re: Fijne feestdagen en een goed Nieuwjaar gewenst.
Geniet allen van kerst en laat 2025 een geweldig mooi jaar worden.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
- TIBERIUS CLAUDIUS
- Superposter
Fijne Kerstdagen

En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
Is dat alweer Nieuwjaarsdag? Pfffttt ... afgelopen nacht ook al!
Alleengaand verdween ik de nacht in. Spannend! Na een paar stevige potten bier zag ik vanuit mijn ooghoek de walm van een heerlijk geurende parfum op me af kronkelen en ik hoorde aan het ritselen in mijn neus dat het geurtje opgestegen was vanuit een beschaafd tenger nekkie waar een warmbloedig hart onder klopte dat snakte naar avontuur.
"ff Rustig aan, ouwe," zei ik stil in mezelf, "haar motor moet eerst nog ff wat warmer lopen en jij zelf moet eerst nog ff moed in tanken, dus zorg dat je klare ogen hebt voor je stijgerend op haar afgalloppeerd!" Dus dronk ik enkele Klare, je weet wel, Jonge Klare. IJskoud met een ijskoud biertje erbij, zo hopla, één voor één, vlak achter mekaar ... mmm! Wij LimLanders noemen zulks "Unne Kop Stoot!"
Toen ik vanmiddag wakker werd dacht ik met genot terug aan de afgelopen nacht en opende na een paar minuutjes mijn ogen. Op dat moment herinnerde ik me dat ik bij haar was blijven slapen. Gelijk ging ook de slaapkamerdeur open en kwam zij binnen met een groot dienbord. Jam, croissants, goei boter, gebakken eieren met spek, koffie ... het leek wel of we de eerste dag van het nieuwe jaar gingen vieren ... Maar het enige waar ik naar keek was haar snoetje. Toen ik haar gisteren voor het eerst aansprak dacht ik meteen, en zei het ook:
- "OMG, nou ontmoet ik eens een Prinsesje en
nou heb ik mijn witte Mustang niet bij me!"
Dus toen zat ik daar 's middags, in haar bed, tegenover mijn Prinsesje ...
... maar nu zonder de kopstootjes vooraf!
Een goed begin is het halve werk?
Nou dan? Voor mij zit de helft er al op en ik kan dus rustig aan doen,
maar jullie: hop, hop, begin eens vlug aan de rest van jullie Voorspoedig 2025!
Wel voorzichtig zijn met oversteken hoor!
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
.
Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
.
.
Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
.
Gelukkig nieuwjaar
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.