Wat heeft mijn mening daarover te maken met 'Israël en het internationaal recht'? Bovendien, als ik daar al een [sterke] mening over zou hebben, wat zou me moeten motiveren om daar nota bene met dikkemick over te wisselen? No thanks!Peter van Velzen schreef: ↑23 jul 2024 03:13Alles, lijkt me
Misschien, ALS ze de uitspraak van het internationaal gerechtshof naast zich neerleggen, wat nog moet blijken want jullie lopen mijns inziens op de zaken vooruit, al is het waarschijnlijk gezien Netanyahu's reactie, dat ik me dan DAAR een mening over vorm? Wie weet, maar met het internationaal recht zelf heeft die handelwijze niets van doen. En of IK zulks verstandig vind heeft daar al helemaal niets mee van doen.
Aangezien jij, dikkemick en TIBERIUS kennelijk vinden dat jullie mening alles te maken heeft met Israël en het internationaal recht, wacht ik af wat jullie daar over naar voren zullen brengen, dan zal ik dat lezen. Is dat niet een zindelijker manier van discussiëren? Dat jullie de eigen mening ter discussie stellen in plaats van een ander om moverende redenen te pushen diens mening ter discussie te stellen? DAT is dus wel een mening die ik ter discussie stel ...
Voor alle duidelijkheid:
ik ben van mening dat Israël groot gelijk heeft dat zij vanwege zelfverdediging om te voorkomen dat zij, naar de duidelijk uitgesproken wens van haar vijanden, zichzelf niet vrijwillig laat vernietigen en zich daartoe de noodzakelijk verdedigbare grenzen creëert.