Waarom zou mijn vraag dan zijn, als er iets is waar je hart zo vol van is en waar je over wilt schrijven?ChaimNimsky schreef: ↑14 nov 2024 19:02Okay, ik laat de Israel-topics geheel links liggen en ga me richten op andere zaken op het forum, en het verheugt me zeer dat anderen dat blijkbaar ook doen.
Is de tijd van een zinvol Freethinker forum voorbij?
Moderator: Moderators
Re: Is de tijd van een zinvol Freethinker forum voorbij?
https://mondoweiss.net/wp-content/uploa ... x1024.jpeg
Minacht de onzin, het kwaad. het vuil, de dood. En onthecht van de gruwel. Maar blijf menselijk..!
Minacht de onzin, het kwaad. het vuil, de dood. En onthecht van de gruwel. Maar blijf menselijk..!
-
- Superposter
Het is veel belangrijker Rereformed niet te verliezen. En het blijven herhalen van dezelfde standpunten in een vruchteloze discussie biedt uiteindelijk evenmin een oplossing.
Zionist
Nou, herhalen is niet prettig. En buitengewoon inhumaan schrijven als dat gebeurt ook niet.
Maar er valt van alles te schrijven uiteraard. En dat moet ook kunnen.
Want zo niet, dan kan je zo'n forum inderdaad beter stoppen.
Maar er valt van alles te schrijven uiteraard. En dat moet ook kunnen.
Want zo niet, dan kan je zo'n forum inderdaad beter stoppen.
Hier ben ik blij mee!ChaimNimsky schreef: ↑14 nov 2024 19:02Okay, ik laat de Israel-topics geheel links liggen en ga me richten op andere zaken op het forum, en het verheugt me zeer dat anderen dat blijkbaar ook doen.
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
-
- Banned
als na de vakantie we gewoon hetzelfde doen is 1000 pagina's perfect haalbaar
on topic, de bal spelen en je beweringen onderbouwen, dit gewoon als moderatie afdwingen en 90% vh topic kan per direct de prullenmand in
600 pagina's en 0 waarschuwingen, dat zegt ook wel iets
Hier een mooi voorbeeld van het verschijnsel waarom mensen gaan stoppen met Israel topics.appelfflap schreef: ↑14 nov 2024 20:53 als na de vakantie we gewoon hetzelfde doen is 1000 pagina's perfect haalbaar
on topic, de bal spelen en je beweringen onderbouwen, dit gewoon als moderatie afdwingen en 90% vh topic kan per direct de prullenmand in
Je mening over de moderatie en over mede forummers, heb je nu een groot aantal keren herhaald.
Je hebt je punt nu wel gemaakt.
Welk doel dient het blijven herhalen dan nog?
Verrijkt een eindeloze reeks herhalingen dit forum nu echt?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)
Men ontkomt er niet geheel aan als men niet tot elkaar kan komen.gerard_m schreef: ↑14 nov 2024 21:06Hier een mooi voorbeeld van het verschijnsel waarom mensen gaan stoppen met Israel topics.appelfflap schreef: ↑14 nov 2024 20:53 als na de vakantie we gewoon hetzelfde doen is 1000 pagina's perfect haalbaar
Je mening over de moderatie en over mede forummers, heb je nu een groot aantal keren herhaald.
Je hebt je punt nu wel gemaakt.
Welk doel dient het blijven herhalen dan nog?
Verrijkt een eindeloze reeks herhalingen dit forum nu echt?

- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Ik heb vijf dagen afstand genomen van het forum, en van zo ongeveer van alles wat zich in de wereld afspeelt. En knapte daar helemaal van op! Heerlijke boswandelingen gemaakt, frisse lucht! Lekker elke dag ijszwemmen. Frustraties werden geheel gevoelloos gemaakt in het koude water en verdampten in de hete sauna. Met mijn honden gespeeld, mijn vijf aquariums schoongemaakt, de vreselijk humoristische serie Young Sheldon op Netflix bekeken. En elke dag intensief Zweeds geleerd. Ik leer het razendsnel, aangezien het zo gemakkelijk is wanneer hollands je moedertaal is. Ik voel dat ik weer plezier heb in het leven en voel een hoop energie weer terugkomen. Tegen mijn vrouw zat ik ook al te mopperen, maar heb inmiddels weer gezegd dat ik nooit zonder haar wil leven en zelfs in het Zweeds gezegd dat ik vreselijk veel van haar houd. En om het te vieren kusten we elkaar midden in het Finse steenkoude meer.
Ik leg me erbij neer dat dit forum allang niet meer is wat het ooit was, en laat Chromis en anderen maar mooi hun werk doen om het forum met de tijd mee te laten gaan en dit een plek te laten zijn die voor mensen belangrijk is. Ik bedacht me dat ik voor "levensbeschouwing" zelf ook nagenoeg geen interesse meer heb, want ik ben vrij uitgekeken op religie en er nogal van vervreemd, dus als ik wil mopperen moet ik dat op mezelf doen.
Veel belangrijker voor mij is dat ik ontdekte gehecht te zijn aan vele forummers hier en ze niet wil missen. Ik kreeg weer drang om even te kijken wat ze nu allemaal weer uitspoken hier. Dikkemick waardeer ik ook alweer en ik vraag om vergeving dat ik zo lelijk tegen hem was. Sorry, anteeksi, förlåt!
En ik lees dat één forummer mij niet weg wil. Thanks. Wat kan deze kluizenaar ergens aan de rand van de wereld nog meer wensen.
Ik leg me erbij neer dat dit forum allang niet meer is wat het ooit was, en laat Chromis en anderen maar mooi hun werk doen om het forum met de tijd mee te laten gaan en dit een plek te laten zijn die voor mensen belangrijk is. Ik bedacht me dat ik voor "levensbeschouwing" zelf ook nagenoeg geen interesse meer heb, want ik ben vrij uitgekeken op religie en er nogal van vervreemd, dus als ik wil mopperen moet ik dat op mezelf doen.
Veel belangrijker voor mij is dat ik ontdekte gehecht te zijn aan vele forummers hier en ze niet wil missen. Ik kreeg weer drang om even te kijken wat ze nu allemaal weer uitspoken hier. Dikkemick waardeer ik ook alweer en ik vraag om vergeving dat ik zo lelijk tegen hem was. Sorry, anteeksi, förlåt!
En ik lees dat één forummer mij niet weg wil. Thanks. Wat kan deze kluizenaar ergens aan de rand van de wereld nog meer wensen.
Born OK the first time
Er is wel een verschil tussen wat je leest en wat het gevoel is op het forum. Denk dat niemand jou kwijt wil!
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Dank je wel!
Born OK the first time
Dag Rereformed,
Fijn dat je door wat afstand te nemen je er geestelijk gelukkig weer beter aan toe bent.
En dat je beseft dat je in elk geval de deelnemers alhier niet kunt missen.
Je hòòrt tevens gewoon bij Freethinker! Hopelijk kan er anderzijds ook nog lange tijd
voorzien worden in de dagelijkse link die je hebt met je geboorteland en je moedertaal.
Met vriendelijke groet,
Yours
Fijn dat je door wat afstand te nemen je er geestelijk gelukkig weer beter aan toe bent.
En dat je beseft dat je in elk geval de deelnemers alhier niet kunt missen.

Je hòòrt tevens gewoon bij Freethinker! Hopelijk kan er anderzijds ook nog lange tijd
voorzien worden in de dagelijkse link die je hebt met je geboorteland en je moedertaal.
Met vriendelijke groet,
Yours
🕉️ Reïncarnatie is de verbindende factor binnen het bewustzijnsproces van de mens ☯️
Reref,
Doe maar alsof je mijn advies *) opvolgt, dat vermindert je kijkfrekwentie vast voldoende!
Tenslotte wordt je nu ook minstens licht bejaard.
Roeland
*)
viewtopic.php?p=646754#p646754
Doe maar alsof je mijn advies *) opvolgt, dat vermindert je kijkfrekwentie vast voldoende!
Roeland
*)
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
Ik heb je gemist.
Dat geldt iig. ook voor mij.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Jij bent hier inmiddels ook al 15 jaar! En jouw forumnaam nodigt altijd uit tot het lezen van je bijdragen! Please, laat nog lang van je horen!Yours schreef: ↑17 nov 2024 12:16 Dag Rereformed,
En dat je beseft dat je in elk geval de deelnemers alhier niet kunt missen.![]()
Met vriendelijke groet,
Yours
Je hebt ooit eens geschreven:
"Natuurlijk wil je nooit de confrontatie met jezelf aangaan. Want dat betekent dat je aan jezelf moet sleutelen: jezelf veranderen en op basis daarvan ander gedrag vertonen."
Je schreef ook:
"Het is en blijft: verbeter de wereld en begin bij jezelf."
Precies!
Het blijft altijd een uitdaging.
Born OK the first time
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
heeck schreef: ↑17 nov 2024 13:18 Reref,
Roeland
*)
Tsja, alles met mate is al tenminste sinds Aristoteles onderwezen. Misschien moet ik erop gaan oefenen.
Maar licht bejaard worden doe ik pas wanneer ik "wordt je" begin te schrijven.

Born OK the first time