Dat klopt ook en dat heb ik ook gezien. De meeste mensen op dat forum kon ik het goed mee vinden. Dat ik gebanned ben op dat forum vanwege uitlatingen die ik hier doe is gewoonweg bizar. Helemaal als je bekijkt dat mijn mening hier niet afwijkt van mijn mening daar. De stijl is wat anders maar de inhoud globaal hetzelfde. De enige uitzondering is mijn topic over het wetenschapsforum maar goed dat was politiek...Devious schreef:Ik moet zeggen dat er óók wel wat genuanceerdere reacties zijn van mensen die het met de ban daar niet eens zijn, waaronder moslims.
Een dubbele moraal houden de moderatoren er nu overigens wel op na daar. Ik was al lid van dat forum toen het nog heel klein was met slechts enkele tientallen leden. Ik heb daar toen hele interessante discussies gevoerd met, als ik me de namen goed herinner, ene Sindbad en ene Alex/Ali. Van haat en agressie jegens agnosten en atheïsten was destijds geen enkele sprake, en ik denk dat deze jongens zich daar ook van gedistantieerd zouden hebben. Of ze daar überhaupt nog posten, weet ik niet. ...
Dat ik Aj vd Vens identiteit bekend maakte is ook niet schokkends. Op het forum was algemeen bekend dat hij het was en dat de AIVD meeleest was geen gokje maar gewoon een voldongen feit. Als er al iets was wat zijn cover opblies was het mijn ban. De speculatie dat het om een bedreiging van mijn kant ging getuigd van dezelfde inlegkunde als de zogenaamde wetenschappelijke bewijzen uit de koran. Het feit dat ik me niet kan verdedigen tegen die aanteigingen jubelt van de onderliggende hypocrisie.
Ik denk dat ontdekislam op instortten staat. Het heeft een soort kritische massa bereikt en zakt in dezelfde ideologische blubber als maroc.nl.
Overigens posten Alex en Sinbad daar niet meer dacht ik. Sinbad tot een paar maanden terug nog wel geloof ik maar goed.
Nu ja mijn internetthuisbasis is vanaf gisteren dus freethinker. Maak maar vast een kamertje vrij: Here I am!!!!
Hebr 6: