progressierapport
Moderator: Moderators
Hopelijk kom je er weer bovenop Tsjok, ik wens je alle kracht en hoop je hier toch weer te mogen zien.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Hoi Tsjok,
Heel veel sterkte!
Mvg.
Heel veel sterkte!
Mvg.
Er bestaat kwaad, dus God is ofwel niet in staat, ofwel niet van zins het op te heffen. Als God het kwaad niet kán opheffen is hij niet almachtig. Als hij het niet wíl opheffen is hij kwaadaardig. Als hij het niet kán of niet wíl opheffen, waarom zou je hem God noemen? (Epicurus)
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
- The Prophet
- Bevlogen
- Contacteer:
Beste Ko,Tsjok45 schreef:Ik wordt straks opgenomen in het in hospitaal
Mijn toestand is kritiek en acuut geworden
Tussen alle berichten ineens dit verhaal. Als strijdmakker van het eerste uur, laat me dit niet onberoerd. Ik zal je eerlijk zeggen dat ik vochtige ogen heb. Een paar jaar hebben we samen opgetrokken. Op evolutieenofcreatie, wetenschapsforum, kritischekwesties enz. Samen zijn we begonnen met evodisku. Jij hebt het afgemaakt. Dit is geen in memorium. Ik hoop dat je er boven opkomt. Ik wens ook je gezin sterkte toe in deze belastende en zware periode.
Als het je lukt, laat ons dan even iets weten. Vraag anders Lotte maar om de laptop.
Een hartelijke groet,
Tj......
-
siger
Ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest. Ik probeer altijd positief te zijn. Daarom, veel sterkte, en ik hoop je spoedig weer te zien.
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)