mrBE ook al geband... wie blijft er dan nog over?
We hebben Per nog (die ik hier volgens mij ook zag), en Gerard die ook vrij kritisch is.
Amme Hoela houdt het lang vol

.
Is er eigenlijk een manier om er daar achter te komen wat voor vreselijke posts je uiteindelijk de kop hebben gekost?
De eerste steen van het fundament van mijn realistische kijk op het moslimprobleem in Nederland is op een moslimforum gelegd.
Ik herken me hier wel in, moet ik zeggen.
Ik herken op het forum ook de reacties van mensen als Diny, en the Seeker. Ze hebben zelf al aangegeven dat ze wel eens persoonlijke problemen hebben ervaren, zijn volgens mij heel hard op zoek naar spiritualiteit / God en zoeken dat nou juist op de plek waar volgens mij alleen nog maar meer geestelijke schade zal worden aangericht. Ik was een beetje zo, lekker naief, de prachtige multi-culti islam. Maar ja, als je op dat soort forums een weerwoord geeft en mensen probeert te waarschuwen, word je dus gebanned en kreeg het verwijt dat ik mensen van de islam probeer weg te trekken. Tja, open je ogen mensen, maar ja ik ken als geen ander de psychologische druk en trucjes die er worden toegepast. Een ban dus ook voor mij. Zodat de broeders en zusters lekker verder kunnen gaan met het naar binnen trekken van de mensen die daar komen kijken.