De varkensgriep; kanshebber voor een pandemie?

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Theoloog schreef: Maak je niet druk, als de nood aan de man komt fakkelen we gewoon een paar honderd homo's, abortusartsen, heksen en hindoe-afgodendienaren af op het Domplein en het Binnenhof. Dat zal Gods woede ongetwijfeld koelen en zijn plagen over dit land afwenden.
Doe er ook nog een paar 10-jarige meisjes bij. Een goede Inca-traditie. Niet geschoten is altijd mis toch.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
Think
Forum fan

Bericht door Think »

Westboro Baptist Church schreef:Sins of the Damned: Incest, Profanity, Burning & Eating Babes, Adultery (Divorce & Remarriage), Sodomy, Bestiality. Lev, 18:1-23 .
Oh God, ze zijn er achter gekomen dat ik babietjes verbrand en opeet. Ik probeer altijd nog zo om ze niet aan te branden als zo'n baby in de pan ligt, maar tja, dat lukt niet altijd. God zal de varkensgriep welhaast zeker op mij af sturen, dunkt me.
Gaia lijdt aan uitgezaaide primateritis, een mensenplaag (J. Lovelock)
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

Think schreef:
Westboro Baptist Church schreef:Sins of the Damned: Incest, Profanity, Burning & Eating Babes, Adultery (Divorce & Remarriage), Sodomy, Bestiality. Lev, 18:1-23 .
Oh God, ze zijn er achter gekomen dat ik babietjes verbrand en opeet. Ik probeer altijd nog zo om ze niet aan te branden als zo'n baby in de pan ligt, maar tja, dat lukt niet altijd. God zal de varkensgriep welhaast zeker op mij af sturen, dunkt me.
Ik gebruik persoonlijk een stoofpan voor baby's.

tip van de week: met avondmaalwijn brand de baby nooit aan.
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Zullen we het hier weer over de Mexicaanse griep hebben inplaats van gestoofde babietjes?
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

Kitty schreef:Zullen we het hier weer over de Mexicaanse griep hebben inplaats van gestoofde babietjes?
:oops: Ja, tante Kitty :oops:

Ik ga in de hoek staan...
Theoloog

Bericht door Theoloog »

Da's balen voor je, Marinus. Heb je jarenlang HIV weten te ontlopen, wordt je straks alsnog genekt door een griepje.

Life's a bitch, boy.
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

Theoloog schreef:
Da's balen voor je, Marinus. Heb je jarenlang HIV weten te ontlopen, wordt je straks alsnog genekt door een griepje.

Life's a bitch, boy.
Ik rook, ik drink, ik ben ongezond. Jij bent een hypergezonde kutchristen met een universitaire studie in God. Even kijken wie hier straks doodgaat aan zijn eigen immuunsysteem.

Ik beloof je dat ik geschokt zal reageren op je dood tussen mijn derde en vierde biertje....
Laatst gewijzigd door Marinus op 30 apr 2009 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Ongeloveloos
Banned

Bericht door Ongeloveloos »

Marinus schreef:
Theoloog schreef:

Life's a bitch, boy.
Ik rook, ik drink, ik ben ongezond. Jij bent een hypergezonde kutchirsten met een universitaire studie in god. Even kijken wie hier straks doodgaat aan zijn eigen immuunsysteem.

Ik beloof je dat ik geschokt zal reageren op je dood tussen mijn derde en vierde biertje

8) 8) 8)
Erik
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Erik »

Theoloog schreef:

Life's a bitch, boy.
Ach het zou zo maar kunnen dat juist homo's imuum zijn en dat theologen vatbaar zijn.
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)

Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Marinus schreef:Ik rook, ik drink, ik ben ongezond. Jij bent een hypergezonde kutchristen met een universitaire studie in God. Even kijken wie hier straks doodgaat aan zijn eigen immuunsysteem.

Ik beloof je dat ik geschokt zal reageren op je dood tussen mijn derde en vierde biertje....
Ik geloof dat jij beter in de hoek kan blijven staan indien je je niet wat fatsoenlijker kan uitdrukken.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Theoloog

Bericht door Theoloog »

Marinus schreef:
Theoloog schreef:

Life's a bitch, boy.
Ik beloof je dat ik geschokt zal reageren op je dood tussen mijn derde en vierde biertje
Weet je dat me dat dus geen zak uitmaakt? Al pak je bij het nieuws direct de telefoon om een mannelijke stripper te bestellen om de champagneflessen op geheel eigen wijze te ontkurken - het laat me volkomen onaangedaan.

Maar ik zou op mijn beurt je rellerige hysterie op dit forum wel missen, als je ons zou komen te ontvallen. Op mijn eigen manier ben ik wel op je aanwezigheid hier gesteld.
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

Theoloog schreef:
Weet je dat me dat dus geen zak uitmaakt? Al pak je bij het nieuws direct de telefoon om een mannelijke stripper te bestellen om de champagneflessen op geheel eigen wijze te ontkurken - het laat me volkomen onaangedaan.

Maar ik zou op mijn beurt je rellerige hysterie op dit forum wel missen, als je ons zou komen te ontvallen. Op mijn eigen manier ben ik wel op je aanwezigheid hier gesteld.
Ik ook van jou, lieverd :)
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

Afbeelding
Theoloog

Bericht door Theoloog »

Misschien kan dit commentaar de mensen die menen dat er een tweede Spaanse Griep zit aan te komen een beetje geruststellen.

Erg grappig, en hij maakt ook een goed punt over het aantal gevallen in de VS, en dat ze er alle 20 (op een bevolking van 306 miljoen) weer bovenop zijn gekomen.
Plaats reactie