docu; was darwin wrong?
Moderator: Moderators
Re: docu; was darwin wrong?
Zelf na 10 joints komt er bij mij niet zoveel wartaal uit mijn toetsenbord gerammeld.
Ik ben blij dat ik nooit zo zal worden als jij.
Ik ben blij dat ik nooit zo zal worden als jij.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Moeilijk hè, in normaal en begrijpelijk nederlands typen.ronald schreef:Moeilijk hè een weerwoord of argument.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Cluny schreef:Moeilijk hè, in normaal en begrijpelijk nederlands typen.ronald schreef:Moeilijk hè een weerwoord of argument.
Is dat alles?
Zit er verder niets in het ''hoofdje''?
Begin maar eens alles wat je te vertellen en te vragen hebt te herschrijven want zoals je ook door anderen is verteld is de weerzin tegen jouw creabullshitwartaalgebabbel zo sterk dat er weinig animo is.ronald schreef:Cluny schreef:Moeilijk hè, in normaal en begrijpelijk nederlands typen.ronald schreef:Moeilijk hè een weerwoord of argument.
Is dat alles?
Zit er verder niets in het ''hoofdje''?
Maar je hebt in ieder geval leren quoten, er is nog hoop.
creabullshitwartaalgebabbelronald schreef:Moeilijk hè een weerwoord of argument.
Begin maar eens alles wat je te vertellen en te vragen hebt te herschrijven want zoals je ook door anderen is verteld is de weerzin tegen jouw creabullshitwartaalgebabbel zo sterk dat er weinig animo is.
Deze bewaar ik net als het woordje internet trol en G.G.B
Tekenen van ''sterk in je schoenen staan''
En dat doen Evologen.
En als ik opschrijf wat de heren geloven dan ontkennen de heren dat.
En als ik vraag wat de heren dan geloven dan krijg je ''dat'' naar je oren geslingerd
GigantischeBullshit beweringen.
-
Jinny
Ik begrijp hieruit dat jij niet zo sterk in je schoenen staat Ronald?ronald schreef:creabullshitwartaalgebabbelronald schreef:Moeilijk hè een weerwoord of argument.
Begin maar eens alles wat je te vertellen en te vragen hebt te herschrijven want zoals je ook door anderen is verteld is de weerzin tegen jouw creabullshitwartaalgebabbel zo sterk dat er weinig animo is.
En dat doen Evologen.
En als ik vraag wat de heren dan geloven dan krijg je ''dat'' om je oren GigantischeBullshit beweringen.
Dat is namelijk wat ik hieruit begrijp.
Als je geen scholing hebt gehad zoals je ergens beweerd kan ik me daar wat bij voorstellen, maar dat geeft je dan nu niet ineens voldoende bagage om met de grote meneren mee te kunnen doen lijkt mij.
Grote meneren die NIETS in te brengen hebben op mijn beweringen.
ER ZIJN MAAR TWEE OPTIES:SCHEPPING OF EVOLUTIE
Een derde optie is er niet.
Dit is een feit
Ja of Nee ?
Dit is toch niet zo moeilijk?
Als je tot drie kan tellen,dat is ruim voldoende (jouw kennis)
ER ZIJN MAAR TWEE OPTIES:SCHEPPING OF EVOLUTIE
Een derde optie is er niet.
Dit is een feit
Ja of Nee ?
Dit is toch niet zo moeilijk?
Als je tot drie kan tellen,dat is ruim voldoende (jouw kennis)
-
Jinny
Welke beweringen dan?
Ik heb nog nergens argumentatie gezien van jou.
Kom eerst met argumentatie om stellingen van jou te onderbouwen en daarna zullen we ze beoordelen op hun metires.
Kom eerst met argumentatie om stellingen van jou te onderbouwen en daarna zullen we ze beoordelen op hun metires.
Ken je niet lezen,anders moet je een bril opzetten.Jim schreef:Welke beweringen dan?
Is er een derde optie over het ontstaan van leven?
Gewoon met ja of nee antwoorden.
dank u wel
Wat een kinderachtig gebabbel.ronald schreef:creabullshitwartaalgebabbelronald schreef:Moeilijk hè een weerwoord of argument.
En dat doen Evologen.
En als ik vraag wat de heren dan geloven dan krijg je ''dat'' naar je oren geslingerd
GigantischeBullshit beweringen.
Behalve deze feitelijke constatering kan een normale er ook weinig mee.
Of wellicht leuk om wat mee te doen als amateurpsycholoog.
-
Jinny
Hoho, als het over lezen gaat......
Derde optie, leven van buitenaf ingebracht.
Nu tevreden?
Nu tevreden?
Ja of neeJim schreef:Hoho, als het over lezen gaat......
Nu tevreden?
1:Schepping
2:Allen die schepping ontkennen
Ietsisme
Atheist
Agnost
Abiogenese
Aliëns
Big Bang
Meerdere scheppingen
Chemische processen
Naturalistische evolutie
Geleide evolutie
Intelligent Design (ID)
Flying spaghetti monster
Duizenden goden
Boedha,Brahma,Donar,Hari Krishna.Hanuman,Vishnu…….t/m……..Zeus
Ik moet hieruit begrijpen, dat er twee opties zijn voor het ontstaan van leven. Maar je geeft steeds maar één. Namelijk schepping. Of bedoel je "Sprookje" als 2de mogelijkheid? Maar er zijn zoveel (scheppings-) sprookjes. In de Bijbel staan er al twee. Ik neem niet aan, dat je evolutie bedoelt als 2de mogelijkheid, zoveel zal je toch wel weten van evolutie.Ken je niet lezen,anders moet je een bril opzetten.
dank u wel
Je stelt trouwens een vals dilemma. Er zijn meer theorieën over het ontstaan van leven op aarde.
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
it remains popular.
Evolutie is ÉÉN POT NATVilaine schreef:Ik moet hieruit begrijpen, dat er twee opties zijn voor het ontstaan van leven. Maar je geeft steeds maar één. Namelijk schepping. Of bedoel je "Sprookje" als 2de mogelijkheid? Maar er zijn zoveel (scheppings-) sprookjes. In de Bijbel staan er al twee. Ik neem niet aan, dat je evolutie bedoelt als 2de mogelijkheid, zoveel zal je toch wel weten van evolutie.Ken je niet lezen,anders moet je een bril opzetten.
dank u wel
Je stelt trouwens een vals dilemma. Er zijn meer theorieën over het ontstaan van leven op aarde.
Schepping =Leven
Evolutie=Dood
Zijn dat niet 2 opties?
Zijn de heren hier ook al zo traag van begrip?
-
Jinny
Vooralsnog wek je niet indruk al te intelligent te zijn.
Het lijkt mij het beste indien je eerst even de lagere school doorloop?
Jij vraagt om een derde optie, ik geef je er een en je begint direct weer te brullen over twee?
Het lijkt mij het beste indien je eerst even de lagere school doorloop?
Jij vraagt om een derde optie, ik geef je er een en je begint direct weer te brullen over twee?