Ik heb niet gezegd dat ik intelligenter ben dan jou. Ik zei alleen dat ik heel veel onderwerpen héél snel begrijp. De "toets" is nooit moeilijker dan iemand aan kan. En de Islam is niet alleen bedoeld voor mensen die hoog-intelligent is. Ik weet zelf ook niet waarom ik het niet uit kan leggen. Het heeft zeker te maken met mijn woordenschat. Ik heb op dit moment zo'n 2000 woorden achterstand dan met mijn mede-autochtone-VWO klasgenoten.vegan-revolution schreef: Daarmee beweer je dus intelligenter te zijn dan ik, terwijl tests uitwijzen dat mijn intelligentieniveau al tot de 1 procent hoogst-intelligenten op aarde behoort. Hoe moet het dan met al die mensen die minder intelligent zijn dan jij en ik? Kunnen die mensen de islam nooit volgen? Welk bewijs heb jij trouwens dat je zo intelligent bent? Heeft Allah de islam alleen maar voor de hoogst-intelligenten voorbestemd?
Bovendien moet iemand die heel slim is mijns inziens ook in staat zijn om iets heel slim en goed uit te leggen. Iedereen kan wel beweren dat hij slim is, maar laat hij dat dan eerst maar eens bewijzen, want anders kan het net zo goed een leugen zijn.
Groeten, Surrendered