Huize Bob

Wil je iets persoonlijks aan anderen kwijt. Vertel het hier.

Moderator: Moderators

Blues-Bob
Bevlogen

Re: Huize Bob

Bericht door Blues-Bob »

heeck schreef:
Fish schreef:Jij woont toch in Groningen Bob?
Ik hoorde dat Richard Dawkins daar naar toe komt.
Fish,
Je wordt oud, ik denk dat Veerle daar ondanks haar nu al ontluikend bewustzijn nog niet aan toe is.

Roeland
Bedankt voor de leuke, lieve woorden Roeland. Ik moet wel erg om je opmerking over Veerle lachen :D Ik probeer haar "evolutie" te leren, maar tot nu toe is het niet veel meer dan ba... en een lachje.

Owja Fish, ik woon te Leeuwarden, in het noorden, dat dan weer wel :D

@Allen
Wellicht zien we elkander een keer op een ontmoeting ofzo. Als de sterren het toelaten. :D Een foto zit er voorlopig niet in.

Groet,

Bob
"You can think I'm wrong, but that's no reason to quit thinking." - House
Tiepvauden ondur voorbehauwt.
Pensee
Banned

Bericht door Pensee »

Geweldig!

Gefeliciteerd Bob, is het allemaal via de natuurlijke weg gebeurt of heb je het kunstmatig gedaan. De natuurlijke weg heeft zo zijn charme in sluiers gehuld vanwege het ; ' geheim van de bedkamer' maar meer en meer hoor ik van de IUI, IVF en ICSI, we leven tenslotte in tijden van grote vooruitgang. Je kunt het je volgens mij nauwelijks veroorloven een Ipod, Ipad of Iphone te touchen, terwijl je het thuis nog op de ouderwetse methode doet.

Hoe dan ook, van harte en ik hoop dat hij of zij 's nachts een beetje doorslaapt.
Schoonheid bij een vrouw zonder verstand is een gouden ring in de snuit van een varken.
Blues-Bob
Bevlogen

Bericht door Blues-Bob »

Pensee schreef:Geweldig!

Gefeliciteerd Bob, is het allemaal via de natuurlijke weg gebeurt of heb je het kunstmatig gedaan. De natuurlijke weg heeft zo zijn charme in sluiers gehuld vanwege het ; ' geheim van de bedkamer' maar meer en meer hoor ik van de IUI, IVF en ICSI, we leven tenslotte in tijden van grote vooruitgang. Je kunt het je volgens mij nauwelijks veroorloven een Ipod, Ipad of Iphone te touchen, terwijl je het thuis nog op de ouderwetse methode doet.

Hoe dan ook, van harte en ik hoop dat hij of zij 's nachts een beetje doorslaapt.
We hebben het geluk dat alles werkt, we hebben zonder enige moeite en uiteraard met veel plezier beide dames verwekt vrij direct na het stoppen van anti-conceptie. Gelukkig gezond zal ik maar zeggen. Ook daarvan is overigens geen foto of videomateriaal van beschikbaar. :D Ik heb overigens geen ipad, iphone of ipod... en postings hier type ik gewoon nog op de typemachine :D

De jongste krijgt om 11:00 de laatste voeding, de oudste wekt ons weer om tussen 7:30 en 8:30. Mooie nacht slaap dus. =D>

Groet,

Bob
"You can think I'm wrong, but that's no reason to quit thinking." - House
Tiepvauden ondur voorbehauwt.
Plaats reactie