Israël overvallen door Operatie al-Aqsa storm: oorlog!
Moderator: Moderators
Re: Israël overvallen door Operatie al-Aqsa storm: oorlog!
TROTS op Israël en IDF. Dat is wat IK lees. En daaruit trek IK mijn conclusies.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Dat had ik al begrepen! De redenen waarom ik trots ben op Israël en de IDF heb ik ook duidelijk omschreven en ik heb nergens geschreven dat ik trots ben omdat er Palestijnse kinderen sneuvelen, integendeel, maar toch blijf jij zulks soort conclusies volhardend uit je duim zuigen en vervolgens uiten! Overdoses emoties zorgen vaak voor cognitieve dissonantie:
- je raakt mijns inziens steeds vaker in de WAR of
vind je zelf dat je consistent bent met je beweringen tijdens de discussie?
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
.
Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
.
.
.
Je bent dus trots op Israël en die IDF en neemt de collateral damage voor lief?HierEnNu schreef: ↑07 jul 2024 21:25Dat had ik al begrepen! De redenen waarom ik trots ben op Israël en de IDF heb ik ook duidelijk omschreven en ik heb nergens geschreven dat ik trots ben omdat er Palestijnse kinderen sneuvelen, integendeel, maar toch blijf jij zulks soort conclusies volhardend uit je duim zuigen en vervolgens uiten! Overdoses emoties zorgen vaak voor cognitieve dissonantie:Neem een tijdje wat afstand man
- je raakt mijns inziens steeds vaker in de WAR of
vind je zelf dat je consistent bent met je beweringen tijdens de discussie?, de oorlog is ginds, niet hier op het forum!
Bij mij is 1 en 1 gewoon 2.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Alweer zo een dus, dus jij bent trots op jouw dussen, op jouw manier van discussie ontlopen en net doen alsof jij iets begrijpt wat ik niet schrijf en dan voort blijven borduren op wat jij zogenaamd begrijpt alsof jij beter weet wat ik bedoel dan ik zelf. Ik zal jou nu eens spiegelen:
Jij bent dus trots op jouw Hamas&Co hun laffe manier van strijden,
- waarbij zij zich op alle mogelijke manieren verschuilen achter onschuldige burgers zoals kinderen en bejaarden en oorlogsmisdaden plegen door aanvallen uit te voeren vanuit ziekenhuizen en schoolgebouwen
Dus jij bent trots op jouw Hamas&Co omdat ze Israël aan blijven vallen in plaats van de gegijzelden naar Israël laten terugkeren en capituleren zodat de oorlog voorbij is en neemt daarbij de collateral damage voor lief? Ik bedoel, bij jou is 1 en 1 tenslotte gewoon 2, toch?
.
.
.
.
alDUS sprak HierEnNu.
Sorry maar je trekt de verkeerde conclusie. Mijn Dussen zijn een heel logisch gevolg van jouw zussen en zoën.
Sorry maar je trekt de verkeerde conclusie. Mijn Dussen zijn een heel logisch gevolg van jouw zussen en zoën.
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Zulks vind jij kennelijk logisch, nou en: je interpretatie blijft onjuist!
Geef dan tenminste een quote met verwijzing naar de context waar ik de daadwerkelijke woorden schrijf waardoor jij het logisch vindt dat ik collateral damage voor lief neem als het Palestijnse kinderen betreft? Waarom doe je dat niet als het voor jou zo logisch is? Omdat je dat niet kunt!
Mijn dussen welk ik een logisch gevolg vind van jouw zussen en zoën, zijn kennelijk ook wel eens fout. Zoals dat jij dus regelmatig antiSemitische uitingen bezigt en dus wel een antiIsraëlische Jodenhater moet zijn en dus alle Zionisten liever dood dan levend ziet en dat je daarom een Hamasfan bent ... maar die interpretaties van hetgeen jij daadwerkelijk schrijft zijn kennelijk ook niet in overeenstemming met wat jij bedoelt? Mijn interpretatie van hetgeen jij daadwerkelijk schrijft is dus kennelijk ook vaak niet correct. Ik geeft jou dan echter tenminste wel de quote met verwijzing naar de context van wat jij daadwerkelijk schrijft, zodat jij tenminste weet uit welke door jou geschreven woorden ik die conclusie trek.
Ik wil met alle liefde in andere woorden uitleggen wat ik bedoel met wat ik daadwerkelijk schrijf, maar geef dan tenminste wel de quote met verwijzing naar de context van wat ik daadwerkelijk schrijf in plaats alleen maar blijven voortborduren op jouw eigen verzinsel wat jij logisch vind.
Van mij hoeft dit geëmmer niet hoor!
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf:
niet voor hoe jij het interpreteert of wat jij logisch vindt!
.
.
.
.
HierEnNu
.....Zoals dat jij dus regelmatig antiSemitische uitingen bezigt en dus......
PARDON!??
NU DOE JE HET WEER! WAAR? WANNEER? Ik ben, zoals iedereen hier GEEN ANTISEMIET!!
Is ZULKS duidelijk HierEnNu?
.....Zoals dat jij dus regelmatig antiSemitische uitingen bezigt en dus......
PARDON!??
NU DOE JE HET WEER! WAAR? WANNEER? Ik ben, zoals iedereen hier GEEN ANTISEMIET!!
Is ZULKS duidelijk HierEnNu?
Einstein/Mick
Einstein/Mick
-
ChaimNimsky
- Superposter
Jij wint je alleen maar op over slachtoffers indien de Joodse staat erbij betrokken is.
Zionist
Ook de joodse slachtoffers heb ik betreurd enChaimNimsky schreef: ↑08 jul 2024 15:55Jij wint je alleen maar op over slachtoffers indien de Joodse staat erbij betrokken is.
IK BEN GEEN ANTISEMIET! Daar ging t om! En ik word hier een beetje pissig van inmiddels!
Laatst gewijzigd door dikkemick op 08 jul 2024 16:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Nee, voor mij is dat niet duidelijk, want 1 + 1 = 2.
Maar ik schrijf helemaal niet dat jij een antiSemiet bent dus waarom begin je weer te gillen, aansteller! Kom maar met je quote met verwijzing naar de context waar jij dat uit interpreteert, dan zie je zelf al dat je interpretatie fout is! Net zo fout als toen je beweerde dat ik gesneuvelde Palestijnse kinderen voor lief neem omdat 1 + 1 = 2 ...
Maar je haalt wat ik schrijf weer bewust uit de context
zodat je er iets anders van kunt maken om mij onterecht te kunnen beschuldigen.
Gewoon lezen wat ik daadwerkelijk schrijf, dan lees je wat ik bedoel,
want ik schrijf er duidelijk aan voorafgaand:
Handig hé, zo een quote met verwijzing naar de context?
Zou jij ook wat vaker moeten doen, voorkomt misverstanden!
.
.
.
.
HierEnNu
Ik citeer: Zoals dat jij dus regelmatig antiSemitische uitingen bezigt en dus......
Niks antisemetisch.
En waarom niet?
OMDAT IK NIETS MET ANTISEMITISME TE MAKEN HEB OF WIL HEBBEN.
Is zulks nu duidelijk? Dit zou een hele stevige bekeuring moeten opleveren! Je maakt iemand toch ook niet voor nazi uit hier?
Ik citeer: Zoals dat jij dus regelmatig antiSemitische uitingen bezigt en dus......
Niks antisemetisch.
En waarom niet?
Is zulks nu duidelijk? Dit zou een hele stevige bekeuring moeten opleveren! Je maakt iemand toch ook niet voor nazi uit hier?
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Waarom begin je nu weer over de Nazi's? Jij kunt niet eens discussiëren over Israëldikkemick schreef: ↑08 jul 2024 16:12 HierEnNu
Niks antisemetisch.
En waarom niet?
Is zulks nu duidelijk? Dit zou een hele stevige bekeuring moeten opleveren!
Je maakt iemand toch ook niet voor nazi uit hier?
zonder telkens de Nazi's erbij te betrekken. 1 +1 = 2, dus kennelijk vergelijk jij
in jouw hoofd voortdurend het huidige beleid van Israël met het beleid van de nazi’s.
Israël met de Nazi's vergelijken is mijns inziens een antiSemitische uiting!
Dus jij mag mij straffeloos uitmaken voor iemand die het om het even is
dat er Palestijnse kinderen sneuvelen omdat 1 + 1 = 2, want zulks is logisch?
En ik moet een bekeuring krijgen omdat ik jou NIET een antiSemiet noem?
En ik moet een bekeuring krijgen omdat ik schrijf dat mijn interpretatie
van jouw schrijfsels als antiSemitsche uitingen kennelijk ook wel eens fout zijn?
Verder alles goed met je, afgezien van je kokervisie?
Ik zal je uitleggen waarom bepaalde uitingen antiSemitische uitingen zijn
ook al zijn die geuit door iemand die vind dat hij zelf geen antiSemiet is:
- het huidige beleid van Israël vergelijken met het beleid van de Nazi’s
is volgens de definitie antiSemitisch!
BRON: De werkdefinitie van antisemitisme van de IHRA
alsof het beleid van Israël ten opzichte van Gaza
te vergelijken is met het beleid van de Nazi's in kamp Auschwitz:
Het huidige beleid van Israël vergelijken met het beleid van de Nazi’s
vind ik een antiSemitische uiting, ook als die gedaan wordt
door iemand die vindt dat hij geen antiSemiet is.
En nou ophouden met je geëmmer, anders loop je het risico dat ik mijn bewering verder ga onderbouwen met nog veel meer quotes met verwijzing naar de context van uitingen van jou, terwijl dat niet nodig is, want kennelijk ben jij geen antiSemiet, althans, jij vindt jou zelf geen antiSemiet,
ondanks al die uitingen! Ik heb daar verder vrede mee, maar als je naar mijn mening weer antiSemitische uitingen bezigt spreek ik jou daar wel degelijk op aan want 1 +1 = 2
Voor de goede orde Niemand vergeleek Auschwitz, met Gaza, maar Dikkemick vergeleek het los willen zien van de geschiedenis van 7 oktober, met het (theoretisch) los willen zien van de geschiedenis van Auschwitz , dat doet volgens hem niemand. De definitie die je aanhaalt geldt alleen voor hen die Israel vanwege haar joodsheid bekritiseerd. Er is niet joods aan het bombarderen van woningen, ziekenhuizen, scholen e.d. Gelieve je - zo te zien onjuiste - beschuldigingen dus achterwege te laten, want anders volgt er direct een waarschuwing.
Peter van Velzen
Peter van Velzen
.
.
.
.
- Peter van Velzen
- Site Admin
Onderwerp was tijdelijk gesloten
De beschuldigingen van antisemitisme lopen uit de hand.
En zullen in het vervolg direct een waarschuwing opleveren.
De beschuldigingen van antisemitisme lopen uit de hand.
En zullen in het vervolg direct een waarschuwing opleveren.
Ik wens u alle goeds
Waarom mag en kan Netanyahu doorgaan?
Uit volkskrant:
PANIEK EN VERDRIET NA HET ISRAËLISCHE BOMBARDEMENT OP EEN SCHOOL IN VLUCHTELINGENKAMP NUSEIRAT IN GAZA. FOTO AFP
Weer hebben de Israëlische agressors het lef gehad een school in Gaza in vluchtelingenkamp Nuseirat te vernietigen middels een luchtaanval: wederom vele doden en gewonden en weer ook kinderen (Liveblog,10/7). Onvoorstelbaar dat het 'beschaafde' Westen zich wel (terecht) constant druk maakt om Oekraïne, maar met geen woord rept over de zoveelste oorlogsmisdaad van de regering-Netanyahu.
Voeg daarbij het recente nieuws dat het Israëlische leger mogelijk bewust op 7 oktober eigen mensen bestookte, wat door het dood en verderf zaaiende regime niet eens wordt weersproken. Dit barbaarse regime treedt nu ook op tegen eigen inwoners die het lef hebben zich ertegen te keren: door excessief politiegeweld (Ten eerste, 10/7). Oud-premier Van Agt heeft zich mogelijk al vaker omgedraaid in zijn graf.
Jan Verniers, Arnhem
Iemand een antwoord?
Uit volkskrant:
PANIEK EN VERDRIET NA HET ISRAËLISCHE BOMBARDEMENT OP EEN SCHOOL IN VLUCHTELINGENKAMP NUSEIRAT IN GAZA. FOTO AFP
Weer hebben de Israëlische agressors het lef gehad een school in Gaza in vluchtelingenkamp Nuseirat te vernietigen middels een luchtaanval: wederom vele doden en gewonden en weer ook kinderen (Liveblog,10/7). Onvoorstelbaar dat het 'beschaafde' Westen zich wel (terecht) constant druk maakt om Oekraïne, maar met geen woord rept over de zoveelste oorlogsmisdaad van de regering-Netanyahu.
Voeg daarbij het recente nieuws dat het Israëlische leger mogelijk bewust op 7 oktober eigen mensen bestookte, wat door het dood en verderf zaaiende regime niet eens wordt weersproken. Dit barbaarse regime treedt nu ook op tegen eigen inwoners die het lef hebben zich ertegen te keren: door excessief politiegeweld (Ten eerste, 10/7). Oud-premier Van Agt heeft zich mogelijk al vaker omgedraaid in zijn graf.
Jan Verniers, Arnhem
Iemand een antwoord?
Einstein/Mick
Einstein/Mick
- TIBERIUS CLAUDIUS
- Superposter
Dat is lang geleden ontstaan.dikkemick schreef: ↑11 jul 2024 12:33 Waarom mag en kan Netanyahu doorgaan?
Uit volkskrant:
Jan Verniers, Arnhem
Iemand een antwoord?
Alles wat ze deden werd vergoelijkt of simpelweg ontkent.
Zelfs milde kritiek werd afgedaan als antisemitisme.
Veel mensen denken nog steeds zo, maar ze zijn geen overgrote meerderheid meer.
Het zijn er echter genoeg om er voor te zorgen dat er voorlopig niets hier aan verandert.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?