http://www.news.com.au/world/us-exchang ... 6963283491" onclick="window.open(this.href);return false;
Steden raden
Re: Steden raden
Tubingen University. Onlangs nog iemand klem komen te zitten in dat ku(ns)twerk
http://www.news.com.au/world/us-exchang ... 6963283491" onclick="window.open(this.href);return false;
"Het goede leven is een leven ingegeven door liefde en geleid door kennis.", Bertrand Russell.
Helemaal goed, dat was dan ook het leermoment.MoreTime schreef:Tubingen University. Onlangs nog iemand klem komen te zitten in dat ku(ns)twerk![]()
Religie is gebouwd op drijfzand, Atheïsme ook maar stevig gefundeerd.
Ok, mijn beurt. Eerst even zonder hint...

"Het goede leven is een leven ingegeven door liefde en geleid door kennis.", Bertrand Russell.
In mijn herinnering heb ik dat ooit gezien, Eindhoven als ik me niet vergis of in ieder geval daar in de buurt.
Het is een kerk of een brandweerkazerne, die toren is dan om slangen te laten uitlekken.
Het is een kerk of een brandweerkazerne, die toren is dan om slangen te laten uitlekken.
@Vit: Je zit te ver zuidelijk. De toren is volgens mij puur esthetisch en heeft geen functie.
Amersfoort komt bij me p. De koppelpoort in de verte?
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
it remains popular.
Inderdaad Amersfoort! Het vernieuwde Eemplein, vlakbij de MediaMarkt. Aan dit plein zit ook de kunsthal Kade, waar ik toch enkele keren per jaar even ga kijken.Vilaine schreef:Amersfoort komt bij me p. De koppelpoort in de verte?
Nog maar eentje dan.
Tip: Na zijn pensionering ging hij tuinieren.

Tip: Na zijn pensionering ging hij tuinieren.

it remains popular.
it remains popular.
Rome, vanwege die Romeinse poort?
Nope, Split dus. Google: Romeinse poort> afbeeldingen.

Of het lijkt er erg sterk op.
Nope, Split dus. Google: Romeinse poort> afbeeldingen.

Of het lijkt er erg sterk op.
Da's snel.
Ja het zijn de resten van de stadsmuren en paleis van Diocletianus. Deze keizer trad vrijwillig af en besteedde zijn tijd verder vooral aan tuinieren.
Hij is zo'n beetje de enige keizer, die aftrad. Het was gebruikelijker, dat ze vermoord werden.
Ja het zijn de resten van de stadsmuren en paleis van Diocletianus. Deze keizer trad vrijwillig af en besteedde zijn tijd verder vooral aan tuinieren.
Hij is zo'n beetje de enige keizer, die aftrad. Het was gebruikelijker, dat ze vermoord werden.
it remains popular.
it remains popular.
Die Romeinse poort was een goede aanwijzing
Volgende maar:

Hint: lachen naar het vogeltje
Volgende maar:

Hint: lachen naar het vogeltje
Haarlem?
- Peter van Velzen
- Site Admin
Het spel wordt doorbroken als de laatste vraagsteller niet reageert.
Om door te kunnen gaan met dit spel stel ik voor dat één van de spelers, die wil, een volgende vraag plaatst.
Dan kan hier later eventueel op teruggekomen worden, als Vit zich weer presenteert.
Om door te kunnen gaan met dit spel stel ik voor dat één van de spelers, die wil, een volgende vraag plaatst.
Dan kan hier later eventueel op teruggekomen worden, als Vit zich weer presenteert.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Hint: Wat zegt een "Engelse" fotograaf bij het maken van een foto?