Laten we hopen dat hij niet wordt herkozen, want hij zal - volgens z'n voormalige adviseur John Bolton - als één van z'n eerste daden de VS uit de NAVO kegelen zodat Europa er ineens alleen voor staat tegenover z'n vriendje Poetin. Gelukkig heeft het Russische leger door de recente oorlog vrijwel al z'n slagkracht verloren en zijn ze gedwongen tanks uit de tijd van Stalin in te zetten, maar natuurlijk heeft Rusland vele malen meer kernwapens dan Europa en - gezien Trumps aversie tegenover Europa en de EU - vermoed ik niet dat deze narcist veel zou doen mocht Poetin besluiten z'n arsenaal in te zetten. Sterker, ik zie hem ertoe in staat het op een akkoordje te gooien met z'n vriendje Poetin, waar hij opvallend genoeg juist alleen positief over is, in tegenstelling tot Europa. China zal dan evenmin klagen.Gerard R. schreef: ↑05 apr 2023 15:32De man is een regelrechte bedreiging voor de Verenigde Staten, dus voor het Westen, wat zwakker is dan je zou denken.. Wisten we, maar hij bevestigt het nog maar eens. Putin e.d. kunnen tevreden zijn. Ik vrees dat er verder zal worden gezaagd aan de stoelpoten.ChaimNimsky schreef: ↑05 apr 2023 15:21Bij de opening van z'n laatste rally voor de volgende verkiezingen, heeft hij ervoor gekozen om te zingen met het January the 6th Prison Choir, notabene in Waco Texas. Degenen die de misdaad begingen het Capitool te bestormen op 6 januari om de uitslag van de verkiezingen teniet te doen, worden verheerlijkt.Bastiaan73 schreef: ↑05 apr 2023 10:39 Kan iemand mij uitleggen waarom er blijkbaar nog steeds mensen zijn die Trump geweldig vinden? Die hem kwamen steunen en aanmoedigen? Die mensen zijn toch blind? De man deugt niet, is een leugenaar en een narcist.
Post-Trump periode.
Moderator: Moderators
- 
				ChaimNimsky
- Superposter
Re: Post-Trump periode.
Zionist

- 
				ChaimNimsky
- Superposter
We hopen - denk ik - allemaal op rechtvaardigheid, maar dat heeft niets met goden en hun hiernamaals te maken. Het was juist in naam van goden dat het kastensysteem werd geïntroduceerd, dat hele volkeren werden uitgemoord, dat de Kruistochten, Jihad, etc. hun gezag kregen. Het zijn veelal de rotzakken voor wie onze goden een plaatsje in het hiernamaals hebben gereserveerd, zoals de genocide plegende Jozua, de koninklijke verkrachter David, de uitvoerders van de Inquisitie, zelfmoord-terroristen en zovele anderen. Willen we rechtvaardigheid, dan zullen we daar als mensen aan moeten werken. Een eventuele veroordeling van Trump zou daar een voorbeeld van zijn, maar de kans is groot dat de man, ondanks al z'n misdaden, nooit de binnenkant van de gevangenis zal zien.Bastiaan73 schreef: ↑05 apr 2023 15:35Hoi Chaim ik weet dat je niet (meer?) in God gelooft maar hoop je niet af en toe toch dat er voor iedereen een rechtvaardig oordeel zal zijn in een hiernamaals, als bepaalde individuen tijdens dit leven weg lijken te kunnen komen met hun misdaden?ChaimNimsky schreef: ↑05 apr 2023 15:21Bij de opening van z'n laatste rally voor de volgende verkiezingen, heeft hij ervoor gekozen om te zingen met het January the 6th Prison Choir, notabene in Waco Texas. Degenen die de misdaad begingen het Capitool te bestormen op 6 januari om de uitslag van de verkiezingen teniet te doen, worden verheerlijkt.Bastiaan73 schreef: ↑05 apr 2023 10:39 Kan iemand mij uitleggen waarom er blijkbaar nog steeds mensen zijn die Trump geweldig vinden? Die hem kwamen steunen en aanmoedigen? Die mensen zijn toch blind? De man deugt niet, is een leugenaar en een narcist.
Zionist

- 
				ChaimNimsky
- Superposter
Ja, dat heb je nou met groepen mensen die vinden dat híj per definitie nooit wat verkeerd heeft gedaan.ChaimNimsky schreef: ↑05 apr 2023 15:58
(..)
Willen we rechtvaardigheid, dan zullen we daar als mensen aan moeten werken. Een eventuele veroordeling van Trump zou daar een voorbeeld van zijn, maar de kans is groot dat de man, ondanks al z'n misdaden, nooit de binnenkant van de gevangenis zal zien.
En dat Democraten enz. juist wél kwalijke dingen doen, waarmee die altijd de schuldigen zijn.
Of bv. de Navo, hoe defensief ook, die op zo'n manier altijd de schuldige is van oorlogen.
Dan doe je niet veel meer. Dan is het een ja-nee spelletje. Dan houdt praten op.
Of uit de psychologie zelfprojectie.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Projectie_(psychologie)
https://webwoordenboek.nl/kenniscentrum ... fprojectie
Trumpvolk, extreem rechts, complotdenkers, Putinaanhang e.d. doen dat voortdurend. Dat is daar mode.
We leven in een verscheurde wereld en nog even en we zitten tussen de zich altijd ultiem verrijkende dictators
die jou altijd de schuld geven van wát dan ook...
** Gedenk immer ons doel op 't schip naar nergens en heb engelen-geduld, begrip en compassie... en tracht niet te wanhopen **

- 
				Bastiaan73
- Forum fan

Er zijn ook linksige complotdenkers.
Waar eindigt een complot en begint beleid... 

(Sars-CoV-2, is echt, Trump heeft in 2020 verloren, 9-11 is uitgevoerd door Al Qaida, de maanlanding is niet in scène gezet, Aarde is niet plat, eventueel buitenaards leven wordt niet verborgen gehouden, er is geen satanische pedofiele samenzwering. .)

Waar eindigt een complot en begint beleid...

(Sars-CoV-2, is echt, Trump heeft in 2020 verloren, 9-11 is uitgevoerd door Al Qaida, de maanlanding is niet in scène gezet, Aarde is niet plat, eventueel buitenaards leven wordt niet verborgen gehouden, er is geen satanische pedofiele samenzwering. .)
- 
				ChaimNimsky
- Superposter
Zionist

Die zoeken ook ergens een thuis...

- Peter van Velzen
- Site Admin
De rijken zijn inderdaad nog nooit zo rijk geweest. Daartoe behoren ook alle commentatoren in de nieuwsmedia.Gerard R. schreef: ↑05 apr 2023 10:52Ik weet het niet. Bij mij genereert de man weerzin, hoewel ik zie hoe creatief hij zijn demagogie beoefent. Soms moet je lachen of je nou wilt of niet.Bastiaan73 schreef: ↑05 apr 2023 10:39 Kan iemand mij uitleggen waarom er blijkbaar nog steeds mensen zijn die Trump geweldig vinden? Die hem kwamen steunen en aanmoedigen? Die mensen zijn toch blind? De man deugt niet, is een leugenaar en een narcist.
Zijn standpunten vind ik meestal afschuwelijk.
Sommige Amerikanen zien een soort Messias in hem.
Zij zeggen, dat het nog nooit zo goed is geweest als onder Trump. Misschien iets met minder belasting?
Ik wens u alle goeds

Wel verluchtigend dit misschien:
https://www.youtube.com/results?search_ ... nson+trump
Diverse persiflages betreffende de heer Trump.

** Gedenk immer ons doel op 't schip naar nergens en heb engelen-geduld, begrip en compassie... en tracht niet te wanhopen **

- 
				ChaimNimsky
- Superposter
In minuut 2:25 blijkt dat deze Trump-imitator daadwerkelijk spreekt als Trump, met dezelfde stem en intonatie -- het is niet eens een imitatie; hij praat gewoon zoals hij altijd praatGerard R. schreef: ↑09 apr 2023 22:58 Wel verluchtigend dit misschien:

Zionist

Mij doet Trump ook altijd een beetje aan Mussolini denken. Die gekke maniertjes, die mondstand  

- 
				ChaimNimsky
- Superposter
Z'n mond en arrogante trekjes doen inderdaad een beetje aan Mussolini denken, maar Mussolini was volgens mij wat intelligenter en hield niet slechts speeches in zijn moedertaal, maar ook in het Engels en Duits, zij het met een vreselijk accent.
Zionist

- 
				Bastiaan73
- Forum fan
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.