Ja ik snap dat ik het in andere woorden had moeten zeggen maar ik wordt een beetje moe van die quote betoogjes die niks zeggen en/of over je eigen mening en/of je argumenten. Het toont geen respect of geen begrip en dus nergens naar.Devious schreef:Diep onder de indruk, nu ik uw verheffende woorden lees, en vervuld van nederigheid werp ik mij ter aarde. Deze prachtige woorden van u die de beschaving dienen - woorden vol empathie - hebben mijn zedelijk besef op een hoger plan gebracht.nevelleven schreef: Welke balk? Is dit weer zo'n cliche gelul? Wat zijn er toch weer veel meelopertjes en clichekutjes in dit land, die ook niets positiefs kunnen inbrengen........... Als ik een papagaaij wil ga ik wel naar de dierenwinkel........ Zijn geboren kontlikkers en matennaaiers.....
De anti-koran film van Geert Wilders
- nevelleven
- Banned
Re: Islamisering bullshit
nevelleven,
Ach, ik meen uit je opmerkingen op te kunnen maken dat je me nog niet zo goed kent.
Ik ben niet bang! Ik gebruik altijd mijn eigen - echte! - naam!
Ik heb persoonlijk kontakt met familieleden van Moslimterroristen.
Ik ben voor een langere tijd dan gemiddelde vakantieganger - 6 maanden! - in het midden-oosten geweest als vredessoldaat.
Ik zie persoonlijk geen gevaar in idioten zoals (bijvoorbeeld) Osama Bin Laden.
Ik heb gedineerd en ik dineer nog steeds met Moslimgelovigen die ik via andere forums heb leren kennen.
Voor mij staat ieders mening vrij! Zelfs extreme meningen! Ik verafschuw nazisme maar ik verafschuw ook het feit dat er een verbod is op "Mein Kampf".
Het interesseert mij niet of je nu een homo hater bent, of dat iemand mij als atheïst haat, of wat dan ook!
Het interesseert me wel als je homo's in elkaar slaat of afvalligen stenig of ophangt! En dat is het verschil!
Het interesseert mij dus niet of je Moslim, Jehovah getuige, scientologist of wat dan ook bent!
Zolang je mij maar niet je absurde praktijken en eisen oplegt!
Helaas! De Islam, als religie, stelt deze eis wel!
Ook dat interesseert mij eigenlijk niet!...Zolang deze eis maar niet wordt uitgevoerd!
En dit nu is het probleem met de Islam! In de praktijk wordt deze eis wel uitgevoerd daar waar de Islam een voet tussen de deur krijgt!
Het is toch van de zotte dat een Moslim helemaal door het lint gaat omdat hij eist dat alleen een vrouwelijke dokter zijn vrouw mag aanraken!
Het is nog zotter dat wij hier aan toegeven!
De juiste aktie moet in zo'n geval zijn:
Politie erbij, vent opsluiten, vrouw medisch behandelen! Desnoods onder dwang!
En verder geen gelul!
Toegeven geeft de Moslim - inderdaad! Dit keer de persoon! Dus persoonlijk! - alleen maar het valse idee dat hij in zijn heilige gelijk staat! Dus deze Moslim dient gelijk uit zijn droom geholpen te worden.
Hetzelfde voor kritsche cartoons of films!
De arabische wereld klaagt? Herhalen die hap!
De arabische wereld blijft klagen? Dagelijks herhalen die hap!
De arabische wereld boycott Nederland of Denemarken of Duitsland of God of Allah alleen weet welk volgend land!?! "Give them the finger!"
Ik weiger om de duur betaalde democratie, mensenrechten, secularisme en vrijheid zo goedkoop te verkwanselen.
En, ach, die economische boycott is het meer dan waard! Als dat nu het enige is!
Het is - om Wafa Sultan maar eens te citeren! - "a clash of civilisations. That of the enlightment versus barbarism!".
MvG, Wim Ahlers.
Ach, ik meen uit je opmerkingen op te kunnen maken dat je me nog niet zo goed kent.
Ik ben niet bang! Ik gebruik altijd mijn eigen - echte! - naam!
Ik heb persoonlijk kontakt met familieleden van Moslimterroristen.
Ik ben voor een langere tijd dan gemiddelde vakantieganger - 6 maanden! - in het midden-oosten geweest als vredessoldaat.
Ik zie persoonlijk geen gevaar in idioten zoals (bijvoorbeeld) Osama Bin Laden.
Ik heb gedineerd en ik dineer nog steeds met Moslimgelovigen die ik via andere forums heb leren kennen.
Voor mij staat ieders mening vrij! Zelfs extreme meningen! Ik verafschuw nazisme maar ik verafschuw ook het feit dat er een verbod is op "Mein Kampf".
Het interesseert mij niet of je nu een homo hater bent, of dat iemand mij als atheïst haat, of wat dan ook!
Het interesseert me wel als je homo's in elkaar slaat of afvalligen stenig of ophangt! En dat is het verschil!
Het interesseert mij dus niet of je Moslim, Jehovah getuige, scientologist of wat dan ook bent!
Zolang je mij maar niet je absurde praktijken en eisen oplegt!
Helaas! De Islam, als religie, stelt deze eis wel!
Ook dat interesseert mij eigenlijk niet!...Zolang deze eis maar niet wordt uitgevoerd!
En dit nu is het probleem met de Islam! In de praktijk wordt deze eis wel uitgevoerd daar waar de Islam een voet tussen de deur krijgt!
Het is toch van de zotte dat een Moslim helemaal door het lint gaat omdat hij eist dat alleen een vrouwelijke dokter zijn vrouw mag aanraken!
Het is nog zotter dat wij hier aan toegeven!
De juiste aktie moet in zo'n geval zijn:
Politie erbij, vent opsluiten, vrouw medisch behandelen! Desnoods onder dwang!
En verder geen gelul!
Toegeven geeft de Moslim - inderdaad! Dit keer de persoon! Dus persoonlijk! - alleen maar het valse idee dat hij in zijn heilige gelijk staat! Dus deze Moslim dient gelijk uit zijn droom geholpen te worden.
Hetzelfde voor kritsche cartoons of films!
De arabische wereld klaagt? Herhalen die hap!
De arabische wereld blijft klagen? Dagelijks herhalen die hap!
De arabische wereld boycott Nederland of Denemarken of Duitsland of God of Allah alleen weet welk volgend land!?! "Give them the finger!"
Ik weiger om de duur betaalde democratie, mensenrechten, secularisme en vrijheid zo goedkoop te verkwanselen.
En, ach, die economische boycott is het meer dan waard! Als dat nu het enige is!
Het is - om Wafa Sultan maar eens te citeren! - "a clash of civilisations. That of the enlightment versus barbarism!".
MvG, Wim Ahlers.
Only two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not certain about the universe. (Albert Einstein, 1879-1955)
Re: BIJBEL
Dat is het punt niet!nevelleven schreef:In de bijbel staan ook niet altijd leuke dingen over zogenaamde zondaars. Niet dat ik leef volgens een geloof. Ik vind het geloof niet belangrijk om een persoon daarop te beoordelen, wat anderen zoals Geert en andere wel vinden. Ben meer van geen woorden maar daden. Is iemand gewoon goed bezig dan maakt het mij niet uit of hij Ali heet en tien keer tot zijn god wil bidden.
In de islamitische wereld is deze verankerd in meer of mindere mate in iedere constitutie en worden deze straffen ook daadwerkelijk ten uitvoer gebracht.
Geen enkel - geen enkel! - niet islamitisch land heeft een constitutie die ook maar één bijbelse straf behelst, laat staan uitvoert.
Ja! Er bestaan wel landen die (nog) de doodstraf hebben. Maar deze straf heeft geen enkele relatie met de Bijbel (anders dan dat dood dood is en doden doden is!).
MvG, Wim Ahlers.
- nevelleven
- Banned
Re: BIJBEL
Is dit dan ook het geval met de islamisering waar Wilders het over heeft.........Het bestaat niet eens in Nederland. Hooguit zijn er wat gevallen die afdwalen, maar hier worden bij wet nog geen enkel mens gedood door een geloof. Tenminste het staat niet in het wetboek van strafrechten. Kijk Bush was ook zo'n iemand die schreeuwt over de daken met iets wat men denkt dat er zou kunnen gaan gebeuren. Vraagje neem jij nog de trein als een treinongeluk zou kunnen gebeuren doordat er misschien een steentje op de rails zou kunnen vallen waardoor de trein wellicht zou kunnen ontsporen.wahlers schreef:Dat is het punt niet!nevelleven schreef:In de bijbel staan ook niet altijd leuke dingen over zogenaamde zondaars. Niet dat ik leef volgens een geloof. Ik vind het geloof niet belangrijk om een persoon daarop te beoordelen, wat anderen zoals Geert en andere wel vinden. Ben meer van geen woorden maar daden. Is iemand gewoon goed bezig dan maakt het mij niet uit of hij Ali heet en tien keer tot zijn god wil bidden.
In de islamitische wereld is deze verankerd in meer of mindere mate in iedere constitutie en worden deze straffen ook daadwerkelijk ten uitvoer gebracht.
Geen enkel - geen enkel! - niet islamitisch land heeft een constitutie die ook maar één bijbelse straf behelst, laat staan uitvoert.
Ja! Er bestaan wel landen die (nog) de doodstraf hebben. Maar deze straf heeft geen enkele relatie met de Bijbel (anders dan dat dood dood is en doden doden is!).
MvG, Wim Ahlers.
Welnu daar ben je dus nu mee bezig. Kom op, Leef echt man.
- nevelleven
- Banned
Re: Roeien met de riemen die je hebt
Het gaat hier wel om het doel! Provoceren om tweespalt te kweken in het binnenland en buitenland met ook nogeens een hele voorspel dat meer lijkt op een gijzeling. Ja dat vindt ik toch meer in die richting neigen.Joe Hn schreef:nevelleven schreef: Ook provocateurs zijn landverraders!!! Provocateurs die ons land in slecht daglicht zetten.
Oh, bedoel je het zo. In dat geval vind ik een groot deel van onze politici een stelletje landverraders. Ze maken ons in ieder geval niet altijd populair bij de rest van de wereld. En in dat opzicht is de schrijver(s) van de Koran in feite een geloofsverrader. Maar datzelfde geldt uiteraard ook voor de schrijver(s) van de bijbel.
De vergelijking met de WOII is werkelijk zéér ver gezocht. Ik zal je uitleggen wat de toenmalige situatie was. Nederland was bezet door de Duitsers. Landverraderes en provocateurs werkten samen met de Duitsers om Nederlanders die verzet boden aan de Duitsers uit te leveren dan wel ze tot een actie uit te lokken waarna de Duitsers hen opwachtten en of doodden of gevangen namen.nevelleven schreef:[
http://nl.wikipedia.org/wiki/Verraders_ ... reldoorlog
Ook provocateurs zijn landverraders!!! Provocateurs die ons land in slecht daglicht zetten.
Nu Geert Wilders. Jij geeft dus eigenlijk toe dat Nederland bezet is door de moslims. Geert Wilders probeert dus mensen die tegen de islam in verzet komen uit te lokken zodat moslims hun kunnen doodden of gevangen nemen. Verder geeft Geert Wilders alle namen door van mensen die hem en zijn partij steunen aan moslims. Deze moslims nemen deze Nederlanders dan gevangen, waarna ze gemarteld en gexecuteerd worden.
Beste Neveleven, wat ik schrijf in de tweede alinea, is de implicatie van jouw vergelijking van Geert Wilders met de landverraders en provocateurs uit WOII, toen Nederland bezet was door de Duitsers. Ik wil je hierbij vriendelijk verzoeken eerst goed na te denken voordat je allerlei wilde uitspraken doet!.
Er bestaat kwaad, dus God is ofwel niet in staat, ofwel niet van zins het op te heffen. Als God het kwaad niet kán opheffen is hij niet almachtig. Als hij het niet wíl opheffen is hij kwaadaardig. Als hij het niet kán of niet wíl opheffen, waarom zou je hem God noemen? (Epicurus)
nevelleven,
Jij bent dus van mening dat de Islam niet anders is dan de andere grote religies?
Er is niets aan de hand!
En de aanslagen in Londen, Duitsland, Spanje, de fatwa van Salman Rushdie, het verbranden van deense ambasades, de onthoofdingen in Irak, de moordpartij in Beslan, de kidnapping van een frans lijntoestel, de neergestorte Panam vlucht (Lockerbie), de aanslagen op westerse lijntoestellen van Youssef in de 90tiger jaren (http://www.cnn.com/US/9801/08/yousef.update/), de aanslag op de twin towers in 1993, de aanslagen in Moskou, de (afwijkende!) Caïro rechten van de mens en vele andere incidenten en eigenaardigheden hebben niets te maken met de Islam? Nee! De Islam is gewoon een vredige religie en wordt alleen misbruikt door een stel infantiele zieke geesten genaamd 'terroristen'!
Is de Islam, volgens jou, een religie die in essentie in woord en daad gelijk is aan (bijvoorbeeld) het Christen- of Jodendom?
MvG, Wim Ahlers.
Jij bent dus van mening dat de Islam niet anders is dan de andere grote religies?
Er is niets aan de hand!
En de aanslagen in Londen, Duitsland, Spanje, de fatwa van Salman Rushdie, het verbranden van deense ambasades, de onthoofdingen in Irak, de moordpartij in Beslan, de kidnapping van een frans lijntoestel, de neergestorte Panam vlucht (Lockerbie), de aanslagen op westerse lijntoestellen van Youssef in de 90tiger jaren (http://www.cnn.com/US/9801/08/yousef.update/), de aanslag op de twin towers in 1993, de aanslagen in Moskou, de (afwijkende!) Caïro rechten van de mens en vele andere incidenten en eigenaardigheden hebben niets te maken met de Islam? Nee! De Islam is gewoon een vredige religie en wordt alleen misbruikt door een stel infantiele zieke geesten genaamd 'terroristen'!
Is de Islam, volgens jou, een religie die in essentie in woord en daad gelijk is aan (bijvoorbeeld) het Christen- of Jodendom?
MvG, Wim Ahlers.
-
Theoloog
Laat me nu eens advocaat voor de duivel spelen...
Dat de islam daartoe ook daadwerkelijk aanzet, zie jij niet. Dat kan. Daar kun je het dan over hebben. Hier is een overzicht van incidentjeswaarin een bepaald patroon te ontwaren valt (namelijk van een islam die steeds meer ruimte voor zichzelf opeist)
Maar ik heb de indruk dat je het ook niet wilt zien. Dan is een verder gesprek zinloos.
Overal ter wereld zijn de voorbeelden te vinden van intolerantie van moslims vanuit de islam of gerelateerd aan de islam. En overal gaat het gepaard met intimidatie en geweld. O, natuurlijk, niet alle moslims doen dat. Maar het zijn er genoeg.
Het interesseert Turken en Marokkanen wel degelijk welke etniciteit en seksuele orientatie jij hebt. Ga maar eens een Marokkaans of Turks meisje het hof maken. Kijk hoe dat je bevalt. Ga maar eens met een man hand in hand door bepaalde wijken van Amsterdam of Utrecht lopen. Kijk hoe dat je bevalt.
Nu blijkt dat moslims lauw reageren op het filmpje. Als het aan jou had gelegen, hadden we dus de vrijheid van meningsuiting opgeofferd voor iets dat eigenlijk wel meevalt.
Geert Wilders wil juist de mensen overboord zetten die gaten in de boot prikken. Arabist, Midden-Oosten correspondent en journalist Arthur van Amerongen schreef er een beklemmend boek over: Brussel - Eurabia. Interview met de schrijver hier (deel 1); en deel 2en deel 3.nevelleven schreef:Roeien met de riemen die je hebt. Kennen we de uitdrukking? Kijk dat onze vriend Geert graag wilt zwemmen geeft hem geen recht om gaten in de boot te prikken.
Dat de islam daartoe ook daadwerkelijk aanzet, zie jij niet. Dat kan. Daar kun je het dan over hebben. Hier is een overzicht van incidentjeswaarin een bepaald patroon te ontwaren valt (namelijk van een islam die steeds meer ruimte voor zichzelf opeist)
Maar ik heb de indruk dat je het ook niet wilt zien. Dan is een verder gesprek zinloos.
Het interesseert jou misschien niet welke religie of achtergrond iemand heeft, maar het interesseert moslims wel degelijk welke achtergrond jij hebt, en de islam roept hen ook op dat onderscheid te maken. Nu gaan moslims daar in de huidige omstandigheden nog heel coulant mee om, maar je kunt in moslimlanden hoe moslims ermee omgaan wanneer ze een meerderheid vormen, en je kunt in gemengde landen, zoals India, zien hoe moslims ermee omgaan als ze een significante minderheid vormen.Vandaar pleit ik om dat geen te doen om het bootje varende te houden. We zitten met z'n allen in hetzelfde schuitje en hebben elkaar daarbij nu juist heel hard nodig. En het interesseert me niet welke religie of achtergrond of kleur iemand heeft we leven in dit zelfde landje. Niemand heeft daarom het recht om te zorgen dat een groep mensen in een hoek wordt gedreven. Dus vind ik Geert omdat ik de moslims die in Nederland leven ook zie als Nederlanders, per definitie als landverrader, Wij verraden een Nederlander niet aan de rest van de wereld met het predikaat dat ze hier niet thuishoren omdat ze de Islam beleiden.
Overal ter wereld zijn de voorbeelden te vinden van intolerantie van moslims vanuit de islam of gerelateerd aan de islam. En overal gaat het gepaard met intimidatie en geweld. O, natuurlijk, niet alle moslims doen dat. Maar het zijn er genoeg.
Het interesseert Turken en Marokkanen wel degelijk welke etniciteit en seksuele orientatie jij hebt. Ga maar eens een Marokkaans of Turks meisje het hof maken. Kijk hoe dat je bevalt. Ga maar eens met een man hand in hand door bepaalde wijken van Amsterdam of Utrecht lopen. Kijk hoe dat je bevalt.
Ivm de nationale en internationale veiligheid? Wat brengt die veiligheid dan in het gedrang, of beter wie brengen die veiligheid in het gedrang? Dat zijn dan toch zeker degenen die niet met zo'n filmpje om kunnen gaan?UIters kwalijk vind ik het dat deze regering daar ook niets aan heeft gedaan. Een juridisch verbod opleggen in oog van nationale en internationale veiligheid had veel eerder moeten gebeuren. En dat had voor de buitenwereld een hoger effect gehad dan enkel een standje van meneer Balkenende. Of denkt meneer Balkenende stiekem precies aan hetzelfde gedachtegoed? Vraag me soms af wat die leugenaars echt denken in Den Haag?
Nu blijkt dat moslims lauw reageren op het filmpje. Als het aan jou had gelegen, hadden we dus de vrijheid van meningsuiting opgeofferd voor iets dat eigenlijk wel meevalt.
- nevelleven
- Banned
Nee, je begrijpt het verhaal verkeerd. Geert Wilders probeert eerst tweespalt te kweken door propaganda net zoals Hitler zodat hij andere Nederlanders (Moslims) kan bestrijden, omdat er genoeg meelopers zijn. En tijdens de razzia's die daarop volgen, volgt er een burgeroorlog waarbij hij zijn ideologie verder uitbreid tot alle mensen met een iets te donkere kleur.Kochimodo schreef:De vergelijking met de WOII is werkelijk zéér ver gezocht. Ik zal je uitleggen wat de toenmalige situatie was. Nederland was bezet door de Duitsers. Landverraderes en provocateurs werkten samen met de Duitsers om Nederlanders die verzet boden aan de Duitsers uit te leveren dan wel ze tot een actie uit te lokken waarna de Duitsers hen opwachtten en of doodden of gevangen namen.nevelleven schreef:[
http://nl.wikipedia.org/wiki/Verraders_ ... reldoorlog
Ook provocateurs zijn landverraders!!! Provocateurs die ons land in slecht daglicht zetten.
Nu Geert Wilders. Jij geeft dus eigenlijk toe dat Nederland bezet is door de moslims. Geert Wilders probeert dus mensen die tegen de islam in verzet komen uit te lokken zodat moslims hun kunnen doodden of gevangen nemen. Verder geeft Geert Wilders alle namen door van mensen die hem en zijn partij steunen aan moslims. Deze moslims nemen deze Nederlanders dan gevangen, waarna ze gemarteld en gexecuteerd worden.
Beste Neveleven, wat ik schrijf in de tweede alinea, is de implicatie van jouw vergelijking van Geert Wilders met de landverraders en provocateurs uit WOII, toen Nederland bezet was door de Duitsers. Ik wil je hierbij vriendelijk verzoeken eerst goed na te denken voordat je allerlei wilde uitspraken doet!.
Gezien we het hebben over nederlanders verraad hij inwezen nederlanders die de islam beleiden en ook de mensen die tegen de film zijn. En brengt hij deze mensen doelbewust in onnodig gevaar. Landverraders brachten in de oorlog ook vele onschuldige mensen onnodig in gevaar, omdat ze eens waren met een propaganda stunt van Hitler.
En dat vind ik nou net het hele probleem met die Wilders. Hij roept wel van alles en nog wat, maar ik weet eigenlijk niet wat zijn doel is. Ik vraag me dus af hoe jij zo stellig kunt weten wat het doel van Wilders is ... ?nevelleven schreef: Het gaat hier wel om het doel!
Remember kids, fly, fear, fall, flare, fight, forgive, find out. Always remember.
- nevelleven
- Banned
Vergeten we wat
En de mensenrechtenschendingen in China en de burgeroorlogen in Afrika en Zuid Amerika en de onderdrukking in Palestina etc..etc..Ik zeg niet dat er niets aan de hand is in deze wereld, maar is het dan ook nog nodig om een probleem te maken van iets dat hier in Nederland misschien zou kunnen gebeuren. quote Geert "ik heb u gewaarschuwd?" Dat betekent dat hij denkt dat er brand is. Stel u belt 112 en u zegt dat u denkt dat er brand komt. Ik denk dat u niet de brandweer op bezoek krijgt maar de witte mannen van de GGD. Nogmaals stap af van je volharding van pure religiestrijd en kijk naar oplossingen.wahlers schreef:nevelleven,
Er is niets aan de hand!
MvG, Wim Ahlers.
@ Nevelleven,
't is goed met je hoor! Aan jouw gezwam ga ik geen energie en woorden meer verspillen!

't is goed met je hoor! Aan jouw gezwam ga ik geen energie en woorden meer verspillen!
Er bestaat kwaad, dus God is ofwel niet in staat, ofwel niet van zins het op te heffen. Als God het kwaad niet kán opheffen is hij niet almachtig. Als hij het niet wíl opheffen is hij kwaadaardig. Als hij het niet kán of niet wíl opheffen, waarom zou je hem God noemen? (Epicurus)
nevelleven,
Is dat het enige argument wat je nog hebt???
Het argument dat er nog anderen zijn die ook hele stoute dingen doen???
Wat - the hell! - heeft dit met de Islam te maken???
Een non-argument dus!
MvG, Wim Ahlers.
Is dat het enige argument wat je nog hebt???
Het argument dat er nog anderen zijn die ook hele stoute dingen doen???
Wat - the hell! - heeft dit met de Islam te maken???
Een non-argument dus!
MvG, Wim Ahlers.
- nevelleven
- Banned
1.Theoloog schreef:Laat me nu eens advocaat voor de duivel spelen...
Geert Wilders wil juist de mensen overboord zetten die gaten in de boot prikken. Arabist, Midden-Oosten correspondent en journalist Arthur van Amerongen schreef er een beklemmend boek over: Brussel - Eurabia. Interview met de schrijver hier (deel 1); en deel 2en deel 3.nevelleven schreef:Roeien met de riemen die je hebt. Kennen we de uitdrukking? Kijk dat onze vriend Geert graag wilt zwemmen geeft hem geen recht om gaten in de boot te prikken.
Het interesseert jou misschien niet welke religie of achtergrond iemand heeft, maar het interesseert moslims wel degelijk welke achtergrond jij hebt, en de islam roept hen ook op dat onderscheid te maken. Nu gaan moslims daar in de huidige omstandigheden nog heel coulant mee om, maar je kunt in moslimlanden hoe moslims ermee omgaan wanneer ze een meerderheid vormen, en je kunt in gemengde landen, zoals India, zien hoe moslims ermee omgaan als ze een significante minderheid vormen.Vandaar pleit ik om dat geen te doen om het bootje varende te houden. We zitten met z'n allen in hetzelfde schuitje en hebben elkaar daarbij nu juist heel hard nodig. En het interesseert me niet welke religie of achtergrond of kleur iemand heeft we leven in dit zelfde landje. Niemand heeft daarom het recht om te zorgen dat een groep mensen in een hoek wordt gedreven. Dus vind ik Geert omdat ik de moslims die in Nederland leven ook zie als Nederlanders, per definitie als landverrader, Wij verraden een Nederlander niet aan de rest van de wereld met het predikaat dat ze hier niet thuishoren omdat ze de Islam beleiden.
Ivm de nationale en internationale veiligheid? Wat brengt die veiligheid dan in het gedrang, of beter wie brengen die veiligheid in het gedrang? Dat zijn dan toch zeker degenen die niet met zo'n filmpje om kunnen gaan?UIters kwalijk vind ik het dat deze regering daar ook niets aan heeft gedaan. Een juridisch verbod opleggen in oog van nationale en internationale veiligheid had veel eerder moeten gebeuren. En dat had voor de buitenwereld een hoger effect gehad dan enkel een standje van meneer Balkenende. Of denkt meneer Balkenende stiekem precies aan hetzelfde gedachtegoed? Vraag me soms af wat die leugenaars echt denken in Den Haag?
Vroeger wapenden we ons ook zo fanatiek tegen de russen. Want communisten waren slechte mensen ja allemaal. Sting zong nog het liedje I hope de Russians love theire childrens too. En ook de russen vochten hun geheime oorlogen tegen de amerikanen en andersom. En ook vonden wij allemaal dat communisme per definitie het kwaad vertegenwoordigde. Welnu ondanks gelukkigerwijs er toch nog mensen bestonden zoals ik , die praten en wederzijds respect een beter wapen vinden dan beledigen en bewapening, is de muur omgevallen en was er met weinig bloedvegieten een happy end.
2.
Is beledigen hetzelfde als vrijheid van meningsuiting, waarom trek je toch dezelfde vergelijking?