Ja. Ik heb 2 stallingen...Kan museum beginnen.doctorwho schreef:Mooie limo's vast niet op LPGbiemer schreef:ff een deel van mijn verzameling showen:
Heb je een droge stalling tot je beschikking?
Imho, BMW mag niet op LPG..
Moderator: Moderators
Ja. Ik heb 2 stallingen...Kan museum beginnen.doctorwho schreef:Mooie limo's vast niet op LPGbiemer schreef:ff een deel van mijn verzameling showen:
Veel...Jagang schreef:Wat kost je het onderhoud aan een V12, Biemer?
Heb BMW 2002 gereden en die liep beter op LPG dan benzine. In die tijd was LPG ook nog bijna gratisbiemer schreef:Ja. Ik heb 2 stallingen...Kan museum beginnen.doctorwho schreef:Mooie limo's vast niet op LPGbiemer schreef:ff een deel van mijn verzameling showen:
![]()
Imho, BMW mag niet op LPG..
Wablief? is de Peugot 504 nu al weer vergeten. In mijn optiek was dat nog een courant type.doctorwho schreef:Vanochtend werd ik op de A12 tussen Maarn en Utrecht ingehaald door een peugeot 504. Deze zie ik maar zeer zelden rijden en in de tijd dat deze nog geen klassiekerstatus hadden werden ze massaal naar Afrika verscheept
Ik had hier natuurlijk al een artikel over gelezenMoreTime schreef: afkeken van de joodse ingenieur Josef Ganz. Terwijl Hitler aan Porsche een mythische status toebedeelde, werd Ganz door de nazi’s uit de geschiedenis gewist.
Ja, een wekelijkse nieuwsbrief van redelijk hoog niveau vind ik. De moeite waarddoctorwho schreef:Ik had hier natuurlijk al een artikel over gelezenMoreTime schreef: afkeken van de joodse ingenieur Josef Ganz. Terwijl Hitler aan Porsche een mythische status toebedeelde, werd Ganz door de nazi’s uit de geschiedenis gewist.ik meen in het historisch nieuwsblad. De luchtgekoelde vw's kunnen mij meer bekoren dan wat erna kwam. Leuke link, is dat een nieuwsbrief?
Ik leesPeter van Velzen schreef:Even een beetje off-topic (Want deze auto zal nooit worden vergeten). Ik ontving een link op facebook van freethinker Jagang: De groenste auto is een oldtimer Verdient het om bekeken te worden, meen ik. Het lijkt er op dat er inderdaad niet veel auto's zullen zijn met lagere CO2 emissies.
Inderdaad als er een lichte auto waaraan weinig eisen qua prestatie gesteld worden gemeengoed werd dan zou er een smak minder energie gebruikt worden. Reed vroeger in citroen BX van 870 kg met slechts 60 pk maar wel ruimte en tot ruim 500kg laadvermogen. Op lange stukken haalde ik zonder moeite 1 op 17 en dat met naar verhouding oude techniek.Nieuwe technologie heeft dus wel degelijk zuiniger motoren opgeleverd, stelt De Decker: “als we deze moderne techniek zouden toepassen in een auto die even licht en traag is als een 2CV uit de jaren vijftig, dan zouden we nu met wagens rijden die nauwelijks nog brandstof verbruiken.” Helaas wordt al die energiewinst opgeslokt door verwende automobilisten die steeds meer comfort en snelheid eisen.
Ja, een wekelijkse nieuwsbrief van redelijk hoog niveau vind ik. De moeite waardMoreTime schreef:Leuke link, is dat een nieuwsbrief?
Deze was er toch ook als station? Ik vind het wel een mooie wagen degelijk en simpel.Jagang schreef:Hmja, dan zou ik hier toch eerder de VW 411/412 plaatsen dan de kever.
Dat past toch iets beter binnen het bestek van deze draad.
Was niet echt een succes, en op een beperkte schare liefhebber na, mar dit wel een "vergeten auto" heten, denk ik.
.