discussie over Islam en Europa

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

Labyrint
Bevlogen

Re: discussie over Islam en Europa

Bericht door Labyrint »

appelfflap schreef:Merkel importeert moslims en oorlog?
is de moslim schuld aan de oorlog volgens Condell?
Labyrint schreef:Het blijft toch een vreemd verschijnsel dat meningen waartussen ik probeer het juiste te vinden om te doen, met toch blijkbaar beiden 8-[ hetzelfde doel te bereiken namelijk vrede en veiligheid in Europa, beiden toch rationeel, zou je zeggen (maar nooit zo goed als Peter) toch zó ver uit elkaar kunnen liggen.
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Propaganda van de andere kant. Vooral zijn eindconclusie spreekt mij aan!

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

dikkemick schreef:Propaganda van de andere kant. Vooral zijn eindconclusie spreekt mij aan!
Mijn punt precies. Ik kom daar dus niet uit dat soort tegenstellingen. Ondertussen zien we wél dat het slechter gaat in Europa. De 'onderbuik' is niet iets virtueels. Het is de reactie, van: en vul maar in
Laatst gewijzigd door Labyrint op 08 aug 2016 18:21, 1 keer totaal gewijzigd.
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Deze is wat serieuzer en hier heb je misschien wel iets aan als het het sluiten van grenzen b.v. betreft.
16 Minuutjes en DE islam pleegt dus geen aanslagen. De oplossing vanaf ongeveer 14 min. tot het eind.

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

dikkemick schreef: DE islam pleegt dus geen aanslagen.

Ho wacht even, daar is weer die stropop. Je moet even deze kant opkijken

Ik hoor niet bij die groep al ben ik zeker ook geen fan van mensen die in de basis al zeggen zich te onderwerpen aan een god want daar begint het al mee.

Die kunnen dan ook razendsnel radicaal worden in stresssituaties

In elk nood-scenario dat er toe doet waarin keuzes moeten gemaakt worden die er echt toe doen
laten deze mensen je keihard vallen. De wil van God
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Heb je dit laatste filmpje nu wel of niet bekeken? Als je het niet met de spreekster eens ben, dan onderbouw je dat met argumenten. Waar gaat ze de fout in?
Einstein/Mick
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

dikkemick schreef:Heb je dit laatste filmpje nu wel of niet bekeken? Als je het niet met de spreekster eens ben, dan onderbouw je dat met argumenten. Waar gaat ze de fout in?
Nee doe ik zo en had haar en het programma in z'n geheel trouwens op tv al gezien. Maar ga zo even op het gemak kiken. Zit ondertussen te eten vandaar ..ben niet on-eens..
Laatst gewijzigd door Labyrint op 08 aug 2016 18:47, 1 keer totaal gewijzigd.
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Eet smakelijk.
Einstein/Mick
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

dikkemick schreef:Heb je dit laatste filmpje nu wel of niet bekeken? Als je het niet met de spreekster eens ben, dan onderbouw je dat met argumenten. Waar gaat ze de fout in?
Ik kan niet anders dan het hier mee eens zijn maar zie ook gaten. Vooral het maatschappelijk probleem. En op wereldschaal mag veel worden verweten. Maar wie waagt het wie precies te beschuldigen. En waarvan? Want niemand weet wat wie doet. Julian Assange Edward Snowden. Alles inclusief de Brexit lijken een onderdeel van een wereldwijd probleem waar niemand de vinger op kan leggen. Ik heb het vaker verzucht. Alle leiders zijn buitengewoon buiten zinnen en jumpy en paranoia de laatste tijd en érg beducht op oorlog of een bepaald rampscenario zo lijkt het...

Er klopt NIETS aan het Midden Oosten en de -- vermeende -- (want je mag tegenwoordig niet meer denken :lol: ) proxi-oorlogen
dikkemick schreef:Eet smakelijk.
Dank :-)
Fish
Ontoombaar

Re: Grenzen open of grenzen dicht?

Bericht door Fish »

MachineElf schreef: en aanrandingen namen plaats.
Je bedoeld die door katholieke geestelijken?
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

Machineelf waar beeeen je? Nu heb je geen weerwoord he? Hallo?
Bonjour
Moderator

Bericht door Bonjour »

MachineElf heeft een tijdelijke ban.
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
babbel
Forum fan

Bericht door babbel »

@ Jagang,
Slechts de sterksten hebben het recht om te zeggen wie hier mag wonen en wie niet. Maar in feite zeg jij, dat de zwakkeren niet mogen klagen dat de sterksten slechts medemensen hier laten wonen die geloven.? Maar wat hebben de zwakkere westerlingen aan zoveel onderwijzers hier, die de zwakkere westerlingen willen laten geloven.?
MachineElf
Ervaren pen

Bericht door MachineElf »

Labyrint schreef:Machineelf waar beeeen je? Nu heb je geen weerwoord he? Hallo?
Geduld is geen schone deugd he? :)
MachineElf
Ervaren pen

Bericht door MachineElf »

Fish schreef: Je bedoeld die door katholieke geestelijken?
Die keur ik ook ten sterkste af. Maak daarin geen vergissing. Ik heb in mijn land operatie kelk ten strengste afgekeurd. Ze hebben het in Keulen horen donderen toen ik mijn stem daarover liet gelden.
Plaats reactie