Post-Trump periode.

Wat is jouw politieke voorkeur, je kunt het hier kwijt!

Moderator: Moderators

TIBERIUS CLAUDIUS
Superposter

Re: Post-Trump periode.

Bericht door TIBERIUS CLAUDIUS »

The Black Mathematician schreef: 25 apr 2023 15:34 Kan iemand me uitleggen wat er mis is met Biden? Ja, de man is niet populair, maar als we kijken naar wat hij voor elkaar gekregen heeft, hoe terecht is dat?
Hij heeft niets voor elkaar gekregen, dus waar moet men naar kijken?
Biden is een Keizer zonder kleren aan.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
The Black Mathematician
Ervaren pen

Bericht door The Black Mathematician »

Stellen die wetten die ik noem dan niets voor?
Shut up Murdock, crazy fool!
TIBERIUS CLAUDIUS
Superposter

The Black Mathematician schreef: 25 apr 2023 15:57 Stellen die wetten die ik noem dan niets voor?
Eigenlijk niet.
Het heeft niets verbeterd in de VS.
Wel voer Biden over de hel wereld smerige oorlogen.
ChaimNimsky
Superposter

Bericht door ChaimNimsky »

The Black Mathematician schreef: 25 apr 2023 15:34 Kan iemand me uitleggen wat er mis is met Biden? Ja, de man is niet populair, maar als we kijken naar wat hij voor elkaar gekregen heeft, hoe terecht is dat?
Hij is inderdaad niet populair en dat is een groot probleem bij verkiezingen. Hij was een redelijke president, maar is zeker geen goede kandidaat. Verliezen zou het einde van de democratie kunnen betekenen indien Trump of de populist Ron DeSantis aan de macht komt en de kans daarop is met Biden als Democratische kandidaat, vrij groot. Trump betekende eveneens slecht nieuws voor Europa en het had zeer weinig gescheeld of hij was uit de NATO gestapt -- iets dat we met Poetin in Rusland niet moeten hebben. Dan staat ook Oekraïne er alleen voor, want noch trump, noch DeSantis willen daar geld aan spenderen. Het enige waarop ik hoop, is dat Trump of DeSantis niet winnen. Had zelf graag iemand als Michelle Obama als Democratische kandidaat gezien.
Laatst gewijzigd door ChaimNimsky op 25 apr 2023 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Zionist
B.S.
Bevlogen

Bericht door B.S. »

Poetin is een van die oorlogen begonnen. De Chinezen beginnen wellicht de volgende. De 'war on Terror' is er zal zo lang...In Syrië blijven hangen, tja, je moet daar iets, blijkbaar...IS en Al Qaida en vergelijkbare clubs zitten er sowieso nog steeds.
B.S.
Bevlogen

Bericht door B.S. »

Als iedere toekomstige Republikeinse kandidaat een bedreiging voor de democratie in de VS vormt is het eigenlijk al over.
ChaimNimsky
Superposter

B.S. schreef: 25 apr 2023 16:20 Als iedere toekomstige Republikeinse kandidaat een bedreiging voor de democratie in de VS vormt is het eigenlijk al over.
Tenzij de Democraten winnen. Hopelijk wordt het na Trumps tweede mislukte poging weer een beetje normaal.
Zionist
TIBERIUS CLAUDIUS
Superposter

B.S. schreef: 25 apr 2023 16:17 Poetin is een van die oorlogen begonnen. De Chinezen beginnen wellicht de volgende. De 'war on Terror' is er zal zo lang...In Syrië blijven hangen, tja, je moet daar iets, blijkbaar...IS en Al Qaida en vergelijkbare clubs zitten er sowieso nog steeds.
Dat zijn wel clubs die zo groot konden worden dankzij de steun van het Westen.
B.S.
Bevlogen

Bericht door B.S. »

De VS is nu al het Westen?
IS is geen product van 'steun' van het 'Westen".
Al Qaida heeft inderdaad steun gekregen van het 'Westen' in de strijd tegen de Sovjets in Afghanistan, dat is zo.
TIBERIUS CLAUDIUS
Superposter

B.S. schreef: 25 apr 2023 18:15 De VS is nu al het Westen?
IS is geen product van 'steun' van het 'Westen".
Al Qaida heeft inderdaad steun gekregen van het 'Westen' in de strijd tegen de Sovjets in Afghanistan, dat is zo.
De VS bepaalt wat de rest van het Westewn moet doen.
IS heeft in het begin wel degelijk steun gehad van het Westen/VS dat deden ze om Assad dwars te zitten.
B.S.
Bevlogen

Bericht door B.S. »

Ach ja...https://amp-theguardian-com.cdn.ampproj ... syria-iraq

Ook deze opinoegever heeft overigens niet overal gelijk in gekregen: IS is zijn kalifaat 'op de grond' ontnomen.
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

De man is oud, maar heeft in mijn ogen het maximale geleverd. Ik hoor graag wat ik fout zie.
Er is helemaal niets mis met Biden, behalve dan dat hij oud is. Maar zelfs dat kan nog in zijn voordeel werken, zolang hij maar gezond en wel blijft.
Zijn pakket voor het verbeteren van de infrastructuur wordt vergeleken met the new deal van Roosevelt. Ik heb meerdere malen Amerikaanse journalisten horen opmerken dat hij in korte tijd meer goeds heeft voor elkaar gekregen dan menig president vóór hem.

En luister alsjeblieft niet naar Tiberius Claudius. Dat is een Amerika-hater. Voor hem is het onmogelijk om iets goeds over de VS te zeggen en over Poetin iets slechts te zeggen. :lol:
Born OK the first time
The Black Mathematician
Ervaren pen

Rereformed schreef: 25 apr 2023 20:53 [...]
En luister alsjeblieft niet naar Tiberius Claudius. Dat is een Amerika-hater. Voor hem is het onmogelijk om iets goeds over de VS te zeggen en over Poetin iets slechts te zeggen. :lol:
Maak je je geen zorgen. Ik kon hem al niet serieus nemen toen hij mijn relatief lange post met een paar zinnen afdeed zonder ook maar ergens concreet op in te gaan.
ChaimNimsky
Superposter

The Black Mathematician schreef: 24 apr 2023 21:07Ze vinden wel weer nieuwe mensen die net zo erg zijn.
Net zo erg als Carlson lijkt me onmogelijk. Die man was de spreekbuis van het Kremlin. Good riddance!
Zionist
The Black Mathematician
Ervaren pen

Ik heb helaas een groot vertrouwen in het Republikeinse vermogen steeds weer ergere mensen te vinden. Ik dacht dat GW Bush niet overtroffen zou kunnen worden, maar Trump bleek nog erger te zijn. Sarah Palin leek dom, Marjorie Taylor Green en Lauren Boebert zijn nog veel stompzinniger. Bill O'Reilly was erg, Tucker Carlson erger. Ze vinden vast nog wel de overtreffende trap.
Gesloten