dikkemick schreef: ↑03 sep 2024 19:11
HierEnNu schreef: ↑03 sep 2024 18:47
Waarom geef je niet gewoon eerlijk antwoord?
Pardon???
Jij doet alsof je mijn uitleg mbt collateral damage niet begrijpt.
Pardon? IK doe alsof? Wuauw, gedachtenlezen ben jij echt slecht in hoor!
Jouw uitleg met betrekking tot Collateral Damage heeft als enige bron JOUW fantasie en heeft helemaal niets met de werkelijkheid te maken! Jouw hersenspinselverzinsel dat de gegijzelden die door Hamas in het achterhoofd zijn geschoten Collateral Damage zou zijn is een gotspe!
Bovendien beweer je de ene keer dit en de andere keer diametraal het tegenovergestelde,
maar ik realiseer me nu dat jouw beschuldiging aan mijn adres dat ik doe alsof,
- [terwijl ik je letterlijk uitleg WAT ik begrijp uit jouw woordenbrij en van daaruit
een directe vraag stel die jij weigert te beantwoorden en alleen maar
om de hete brij heen draait en slechts een nieuw bordje woordenbrij serveert,]
dat zulks pure projectie is, ergo:
- jij bent dus zelf degene die doet alsof!
Ik bied je hierbij opnieuw mijn excuses aan, want feitelijk heb je zulks eerder zelf al aangegeven en ben je dus eigenlijk best wel eerlijk wat betreft dat je niet hier bent om serieus te discussiëren, maar meer om een beetje de nar uit te hangen en verwarring te stichten door wat gezwatel rond te slingeren. Voor je daar nou weer over gaat huilen zal ik meteen aantonen dat zulks in de kern aantoonbaar waar is aan de hand van jouw eigen schrijfsel:
dikkemick schreef: ↑21 aug 2024 14:16
Neem het allemaal niet te letterlijk HierEnNu. Enige waar ik me echt aan erger en waar ik me dus over kan opwinden is roken/nicotine en de penetrante stank.
Advocaten bv zijn een noodzakelijk kwaad en de manier waarop ze soms menen te moeten verdedigen slaat natuurlijk soms volslagen nergens op. Maar lig ik daar wakker van?
Welnee!
Zelfde geldt voor Gaza en Israël.
Sorry dat ik veronderstelde dat jij het serieus meende toen je schreef dat jij de gegijzelden die in de tunnels door Hamas in het achterhoofd werden geschoten benoemde als Collateral Damage. Zo dom is toch niemand, maar ja, wie schrijft dan toch zoiets op? Alleen een nar, toch?
Los daarvan, ik steek opnieuw de hand in eigen boezem:
ik heb nog steeds niet geleerd om jouw niet serieus te nemen, sorry!
Om hier niet OffTopic in herhaling te vallen verwijs ik hierbij naar mijn
in
'jouw' veelzeggende

topic
'Ik erger me groen en geel...' voor nadere duiding.
- Bedankt voor het feit dat je een waardig tegenstander bent voor wat betreft
het leren omgaan met frustratie door groengele ergernis!
Mede dankzij jouw uitkraamsels ben ik tegen wil en dank tot een diep inzicht gekomen:
HierEnNu schreef:
Als ik de impuls om ongemakkelijke gevoelens te vermijden
vervang door een verlangen om ze diepgaand onder ogen te zien en te onderzoeken,
vind ik in hun kern precies datgene waar ik naar op zoek was,
juist door ze te proberen te vermijden ...
BRON: