Christenen doelwit over de hele wereld
Moderator: Moderators
Re: Christenen doelwit over de hele wereld
De serie The Walking Dead gezien? Briljant.
Ik gebruikte dat woordje "goor" om het heel sterk uit te drukken en te zien hoe JIJ zou reageren! Dus ook met geweld, precies zoals bepaalde Moslims doen hetgeen jij hen verwijt. Je bent in feite geen haar beter in je reactie. De pot verwijt de ketel etc.Chronos schreef:
[Snap je het nog steeds niet?
Ik schreef dat ik alleen op het woord goor reageerde......
Dat is slechts afleiding....ik zal wel verbaal terug reageren.....![]()
En degene die mijn vriendin/vrouw beledigde zal over zeer sterke beheersing moeten beschikken gezien mijn schunnige vocabulaire.
En als het op geweld aankomt dan kan ik mijn lol niet op.....![]()
Hier bewijs je het weer! Je bent geen haar beter!Chronos schreef:En dat is exact mijn punt, zodra er met geweld gedreigd, druip jij af en bij mij gaat het pas beginnen.
Kom maar op op met je bedreigingen, wie wind zaait zal storm oogsten.
Mijn motto is, maak ze allemaal maar af........... 8*)
Wat ben jij toch een stoer doend ventje achter je PC!
Ik zou je koppie wel eens willen zien als er een fundamentalistische Moslim jou zijn mes op je keel zet!
Nogmaals, ik heb het nooit gehoord en wat er achter mijn rug gezegd wordt interesseert mij geen zier.Chronos schreef:Dat komt omdat jij selectief luistert, er wordt echt achter je rug gezegd en gedacht dat je vrouw een hoer is.
Jij bent een lafaard, jij zal je vrouw, jezelf en je gezin beschermen, echter dat is heel menselijk.
Geloof mij maar dat ik recht in je smoelwerk dat je laf bent durf te zeggen.
Dat geldt voor de meerderheid van de mensheid.
Echter ik geloof er niet in dat door toe te geven aan dreigingen, om wat voor reden dan ook, de dreiging zal doen op houden. Het is slechts uitstel van executie.
Wat echt help is die gasten de hersens in slaan.![]()
Doden doen echt niets terug. (tenzij ze zombies worden, vooralsnog is dat niet bewezen)
Jij moet eens ophouden mij een lafaard te blijven noemen. Als er iets laf en onbehoorlijks is, is het wel het beledigen van mede forummers van achter je PCtje.
Recht iets in mijn "smoelwerk"durven zeggen? Hoe heldhaftig !
Verder toon je hier wederom een groot gebrek aan fatsoen en respect.
Ik zou zeggen: Als je werkelijk zo'n held bent als je doet voorkomen, begin dan met het in elkaar rammen van dat geboefte dat anderen op straat lastig vallen.
Verder zal ik geen discussie meer met je voeren omdat je onbeschoft en beledigend bent.
Kunnen we nu weer On Topic gaan heren?
De gezelligheden kunnen jullie dan verder wel via PB regelen.
De gezelligheden kunnen jullie dan verder wel via PB regelen.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Nou, ik stel bij deze geen prijs op voortzetting per PBs.
Verder heb ik geen zin mij voor Judeo/Christelijke karretjes te laten spannen, want dat is de oorzaak van dat gedoe met filmpjes en haatpreken. Het begon met die kruistochten en dat gaat maar door.
Typerend is een ingezonden brief in het AD van vandaag door een NL Marinier. Die vatte het als volgt samen:
Mariniers betalen voor rotgeintje filmmaker.
Weer vallen er slachtoffers na een beledigende film over Mohammed. Ging het filmpje over vrijheid van meningsuiting en was het dit waard? In het bekrompen brein van de maker komt het niet eens op dat hij de zaak verergert. Amerika stuurt weer mariniers die straks door een radikale gek worden opgeblazen. Ik ben marinier, maar eerlijk gezegd speel ik liever met mijn kinderen dan voor zo'n rotgeintje in een buitenlandse zandbak te klooien. Bedankt filmmaker, namens alle mariniers.
Kijk, dat is precies wat ik bedoel. De filmmakers en haatzaaiers worden beschermd door lijfwachten op kosten van de belastingbetalers en ze laten onschuldigen het slachtoffer worden voor die onnodige haatzaaierij wat dan onder de noemer VVM wordt geplaatst. Ik zet het onder de noemer onnodige beledigende haatzaaierij.
Verder heb ik geen zin mij voor Judeo/Christelijke karretjes te laten spannen, want dat is de oorzaak van dat gedoe met filmpjes en haatpreken. Het begon met die kruistochten en dat gaat maar door.
Typerend is een ingezonden brief in het AD van vandaag door een NL Marinier. Die vatte het als volgt samen:
Mariniers betalen voor rotgeintje filmmaker.
Weer vallen er slachtoffers na een beledigende film over Mohammed. Ging het filmpje over vrijheid van meningsuiting en was het dit waard? In het bekrompen brein van de maker komt het niet eens op dat hij de zaak verergert. Amerika stuurt weer mariniers die straks door een radikale gek worden opgeblazen. Ik ben marinier, maar eerlijk gezegd speel ik liever met mijn kinderen dan voor zo'n rotgeintje in een buitenlandse zandbak te klooien. Bedankt filmmaker, namens alle mariniers.
Kijk, dat is precies wat ik bedoel. De filmmakers en haatzaaiers worden beschermd door lijfwachten op kosten van de belastingbetalers en ze laten onschuldigen het slachtoffer worden voor die onnodige haatzaaierij wat dan onder de noemer VVM wordt geplaatst. Ik zet het onder de noemer onnodige beledigende haatzaaierij.
-
Jinny
Cactus, zie je niet dat ook de moslims een keuze hebben?
Schouders ophalen en doorgaan met ademhalen?
Waarom moet die keuze alleen aan onze kant zitten volgens jou?
-
siger
Over welke beledigende haatzaaierij heb je het?Cactus schreef:Ik zet het onder de noemer onnodige beledigende haatzaaierij.
Moslims vinden het al haatzaaierij en beledigend als je het niet met hen eens bent. Er zijn in de hele wereld hopen boeddhisten, atheisten, hindoes, christenen die riskeren in elkaar geslagen te worden door moslims als ze een onvertogen woord over Mohammed durven te zeggen. Als je vindt dat we daar maar aan moeten toegeven, kunnen we best allemaal moslims worden. Maar dan moet je wel bedenken dat als je shiitische moslim wordt, je aan haatzaaierij doet voor soennieten, en vice versa.
Het zal maar veranderen als moslims duidelijk gemaakt wordt dat dit middeleeuws gedachtegoed niet in de moderne samenleving thuishoort.
Wie zijn DE Moslims? Velen hebben al kenbaar gemaakt zich te distanciëren van die waanzin. Maar de waanzin komt van 2 zijden Jin! Het ene lokt het andere uit. Zijn er in de EU zulke gewelddadige rellen geweest?Jin schreef:Cactus, zie je niet dat ook de moslims een keuze hebben?
Cactus, komt het wel eens bij je op dat van alles een aanleiding kan zijn voor dit soort gasten om stennis te schoppen? Het lukt je niet om ze niet te beledigen.Cactus schreef: Wie zijn DE Moslims? Velen hebben al kenbaar gemaakt zich te distanciëren van die waanzin. Maar de waanzin komt van 2 zijden Jin! Het ene lokt het andere uit. Zijn er in de EU zulke gewelddadige rellen geweest?
Het lijkt mij duidelijk dat ik het over die filmpjes heb alsmede die haatpreken zoals die van Wilders.siger schreef:Over welke beledigende haatzaaierij heb je het?Cactus schreef:Ik zet het onder de noemer onnodige beledigende haatzaaierij.
Moslims vinden het al haatzaaierij en beledigend als je het niet met hen eens bent. Er zijn in de hele wereld hopen boeddhisten, atheisten, hindoes, christenen die riskeren in elkaar geslagen te worden door moslims als ze een onvertogen woord over Mohammed durven te zeggen. Als je vindt dat we daar maar aan moeten toegeven, kunnen we best allemaal moslims worden. Maar dan moet je wel bedenken dat als je shiitische moslim wordt, je aan haatzaaierij doet voor soennieten, en vice versa.
Het zal maar veranderen als moslims duidelijk gemaakt wordt dat dit middeleeuws gedachtegoed niet in de moderne samenleving thuishoort.
Wat heeft dit nu met VVM te maken? Het is louter haat spuiterij en beledigingen aan het adres van die profeet Mohammed WETENDE dat dit van extreme Moslims zijde reacties zal oproepen. Wie zijn dan de dupe? Wie mogen die shit dan weer opruimen? Niet die " helden " die de filmpjes maken of haat predikers want die worden beschermd door lijfwachten en kunnen in safe houses zitten. Zoals die marinier schreef in het AD mogen die militairen het weer opknappen en wie weet wat de verdere gevolgen hiervan zullen worden.
Je hoeft helemaal geen Moslim te worden maar je gewoon onthouden van zulke beledigende zaken.
Ons kan het geen zier schelen als Jezus belachelijk wordt gemaakt maar iedereen weet dat Moslims enorm kwaad worden als hun profeet belachelijk wordt gemaakt .
Er is al zoveel haat en nijd op deze wereld en dan zeg ik: Waarom nog meer en zó nutteloos! Die gehersenspoelde fundamentalistische Moslims verander je totaal niet en met zulke dingen worden ze nog moorddadiger in hun reacties.
Zeker de fundamentalistische Moslims zijn in hun denken en doen even ver als de Christen Europeanen in de middeleeuwen. Toen werden ook anders gelovigen op de brandstapel geflikkerd op last van Rome!
Beeldenstorm enz enz. Laten wij daar alsjeblieft boven blijven staan.
Ben ik niet met je eens.Loekie1 schreef:Cactus, komt het wel eens bij je op dat van alles een aanleiding kan zijn voor dit soort gasten om stennis te schoppen? Het lukt je niet om ze niet te beledigen.Cactus schreef: Wie zijn DE Moslims? Velen hebben al kenbaar gemaakt zich te distanciëren van die waanzin. Maar de waanzin komt van 2 zijden Jin! Het ene lokt het andere uit. Zijn er in de EU zulke gewelddadige rellen geweest?
Er zullen er wel een aantal tussen zitten net als hooligans bij het voetballen.
Maar ook hier kan je niet alle voetballiefhebbers over 1 kam scheren.
Schorem en geboefte vind je overal.
Zelf jou lukt het niet om ze niet te beledigen, zolang jij geen moslim wordt.
En denk jij dat ze daarna vredelievend verder leven of zullen ze iets anders aangrijpen om zich beledigd te voelen?Cactus schreef: Die gehersenspoelde fundamentalistische Moslims verander je totaal niet en met zulke dingen worden ze nog moorddadiger in hun reacties.
Zeker de fundamentalistische Moslims zijn in hun denken en doen even ver als de Christen Europeanen in de middeleeuwen. Toen werden ook anders gelovigen op de brandstapel geflikkerd op last van Rome!
Beeldenstorm enz enz. Laten wij daar alsjeblieft boven blijven staan.
Bijvoorbeeld de kleding van onze vrouwen of omdat wij dadels eten uit Israël? Omdat wij bigamie afwijzen of halal slachten verbieden?
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
We zijn inmiddels afgedwaald naar het filmpje en de daarop volgende moordpartijen.
Het oorspronkelijke onderwerp bewijst het ongelijk van Cactus. De minderheden in de islamitische wereld zijn doelwit, en niet omdat ze zo vreselijk provoceren.
Andere feiten die dit laten zien:
- Geweld in Libie en Egypte blijkt inmiddels zorgvuldig voorbereid, het filmpje wordt slechts als excuus gebruikt. Ook in Afghanistan wordt een aanslag nu gepresenteerd als "vergelding" voor het filmpje, terwijl we weten dat daar dagelijks aanslagen worden gepleegd.
- Het filmje is maar één van de incidenten in een lange reeks. Het 1e incident was de moord op dichter Ka'b bin Ashraf in opdracht van Mohammed zelf. Recent zijn o.a. de moord op van Gogh, bedreiging van Wilders, de rellen wegens cartoons over Mohammed, de fat'wa tegen Salman Rushdie, vele incidenten in o.a. Pakistan wegens "godslastering", bedreigingen voor archeologen en wetenschappers die onderzoek naar islamitische bronnen doen.
Mijn vraag aan Cactus: niet alleen een filmpje, maar ook boeken, tekeningen, grappen, politieke voorkeur, wetenschap, milde uitspraken etc. blijken het vuurtje op te stoken.
wat moeten we allemaal verbieden om de moslims rustig te houden?
Het oorspronkelijke onderwerp bewijst het ongelijk van Cactus. De minderheden in de islamitische wereld zijn doelwit, en niet omdat ze zo vreselijk provoceren.
Andere feiten die dit laten zien:
- Geweld in Libie en Egypte blijkt inmiddels zorgvuldig voorbereid, het filmpje wordt slechts als excuus gebruikt. Ook in Afghanistan wordt een aanslag nu gepresenteerd als "vergelding" voor het filmpje, terwijl we weten dat daar dagelijks aanslagen worden gepleegd.
- Het filmje is maar één van de incidenten in een lange reeks. Het 1e incident was de moord op dichter Ka'b bin Ashraf in opdracht van Mohammed zelf. Recent zijn o.a. de moord op van Gogh, bedreiging van Wilders, de rellen wegens cartoons over Mohammed, de fat'wa tegen Salman Rushdie, vele incidenten in o.a. Pakistan wegens "godslastering", bedreigingen voor archeologen en wetenschappers die onderzoek naar islamitische bronnen doen.
Mijn vraag aan Cactus: niet alleen een filmpje, maar ook boeken, tekeningen, grappen, politieke voorkeur, wetenschap, milde uitspraken etc. blijken het vuurtje op te stoken.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)
Het moet verboden worden om ons nog langer in te houden.....gerard_m schreef:
Daar klopt het al niet. De kruistochten waren een reactie op de veroveringen van het toen inmiddels christelijke Romeinse rijk door de moslims. Het Midden-Oosten en Noord Afrika waren christelijk, maar uiteindelijk is het christendom daar verdreven door de Islam. De kruistochten hadden als doel de voor het christendom heilige gebieden terug te veroveren.Cactus schreef:Het begon met die kruistochten
Eigenlijk kunnen je stellen, dat de strijd tussen Islam en Christendom is ontstaan t.g.v. het opkomen van de Islam. Vóór Mohammed was er geen strijd tussen Islam en Christendom. Integendeel, Jezus was volgens Mohammed een moslim, net als alle profeten uit het oude testament.
Als de Arabieren gewoon weggebleven waren uit de gebieden, die de Romeinen en de daar wonende volken al eeuwen in bezit hadden, was er nooit een Palestijns-Israëlisch conflict geweest. Helaas hebben de Arabieren toen zich nooit gehouden aan de Resoluties van de Veiligheidsraad, waarin gevraagd werd de bezette gebieden te verlaten.
Laatst gewijzigd door Vilaine op 18 sep 2012 23:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
it remains popular.