Vragen aan Dinsizler over de islam (en natuurlijk anderen)

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

Optimist
Forum fan

Re: Vragen aan Dinsizler (en natuurlijk anderen)

Bericht door Optimist »

Fish schreef:
Dinsizler schreef:
Jouw geloof voor jou, mijn geloof voor mij. Geloof jij dat je uit apen afstamt. Iedereen happy toch.
Besef je wel Dinsizler, dat als je bijvoorbeeld in Staphorst in een Christelijke familie was geboren je nu de Bijbel als het perfecte boek zou zien?
Of je was overtuigd Hindoe als je in India geboren was in een Hindoe familie?
velen voor u hebben ditzelfde geprobeerd duidelijk te maken, u kunt het beter opgeven en iets doen wat wel zin heeft vrees ik
Worf: I prefer Klingon beliefs.
Kira: I suppose your gods aren't as cryptic as ours.
Worf: Our gods are dead. Ancient Klingon warriors slew them a millennia ago. They were more trouble then they were worth.
Optimist
Forum fan

Bericht door Optimist »

Cluny schreef:
Dinsizler schreef:Wat een arogantie
jullie nemen een vage toevallige oersoep serieus en verweijten mij dak ik mijn geloof niet geloven.
Lees de tweede bijdrage op deze pagina, die van Samsa.
Ik kwam niet meer bij van het lachen.
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... &start=135" onclick="window.open(this.href);return false;
*like*
Worf: I prefer Klingon beliefs.
Kira: I suppose your gods aren't as cryptic as ours.
Worf: Our gods are dead. Ancient Klingon warriors slew them a millennia ago. They were more trouble then they were worth.
Vilaine
Bevlogen

Bericht door Vilaine »

Ik zal niet plakken of knippen, maar ik wil Dinsizler graag helpen.

Daarom deze link.

Het onomstotelijke bewijs van de waarheid die alle overige bewijzen overbodig maakt.
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
sytze
Diehard

Bericht door sytze »

Ik heb heel erg getracht tot een goed discussie, waartoe dinsizler blijkbaar niet instaat is/geen zin in heeft. Hij knipt en plakt teksten, en wil verder niet inhoudelijk reageren. Ik ben er even klaar mee.

Groet, Sytze
Wie rijk wil zijn, moet niet zijn vermogen vermeerderen maar zijn hebzucht verminderen. (plato)
lost and not found yet!
Bevlogen

Bericht door lost and not found yet! »

@ Dinsizler:

Ik heb je deze aanbeveling gegeven, maar tot op heden leg je die voor 150% naast je neer! Wanneer ga je zelf nadenken en zelf antwoorden geven in plaats van de voorgekauwde koek die je al jaren door je gelovige broeders door je strot wordt gedouwd en die we hier al jaren zien?

@ Dinsizler:
Het valt mij op dat je in deze discussie telkens standpunten naar voren brengt die niets met deze discussie van doen hebben! Waarom doe je dat? Weet je de antwoorden niet, of durf je niet openlijk voor je antwoorden uit te komen? Elke vraag wordt beantwoord door een wedervraag of door een post van jou die niet relevant is in deze discussie! Deze discussie gaat over de Islam, niets meer en niets minder! Daarom snap ik ook niet dat je niet ontopic blijft maar er steeds niet relevante antwoorden op geeft! Vrijdenken en vrijdenkers zwart maken bijvoorbeeld! Dat valt me gewoon op als lezer van dit topic dus doe er je voordeel mee!
Been there, seen it, done that! Kan iemand van de moderators het topic sluiten en sticky zetten ter lering en vermaak voor de meelezers hoe iemand zijn geloof belachelijk en absoluut niet geloofwaardig maakt? Thanks!
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Jinny

Bericht door Jinny »

Inderdaad, sluiten maar weer.
Weer een experiment mislukt.
Gesloten